Puncte de vedere

Alegeri prezidențiale, războiul pentru stăpânirea României și „lupta anticorupție” (I) 

  L-am invitat pe profesorul Corvin Lupu să purtăm o discuție despre evenimentele politice din România din ultimii ani, respectiv […]

 

L-am invitat pe profesorul Corvin Lupu să purtăm o discuție despre evenimentele politice din România din ultimii ani, respectiv despre conflictul din societatea românească, care se agravează și se adâncește, pe zi ce trece, despre alegeri și lupta anticorupție.

Marius Albin Marinescu: Domnule profesor, care considerați că este cauza marilor frământări din societatea românească, care, periodic, a coborât și în stradă, unde, în orice moment, poate atinge forme de violență necontrolabilă?

Corvin Lupu: În primul rând, doresc să precizez miza acestor frământări/lupte politice/conflicte de stradă la care am asistat de 30 de ani. Miza a fost acapararea României cu toate resursele ei materiale și umane. Aceasta a fost și miza atacului împotriva României din decembrie 1989, când o întreagă armată de străini deghizați în turiști, diplomați și jurnaliști, sprijinită din interiorul țării de un grup de trădători din PCR, Securitate și Armată, dintre care cel mai important pentru conspiratorii antiromâni a fost generalul Iulian Vlad.

Conflictul româno-român a evoluat în diverse forme și astăzi, după 30 de ani,  lupta arată tot ca un adevărat război, între două grupări. Pe de o parte sunt civilii din PSD care au ajuns pentru doi ani și jumătate să controleze parlamentul+guvernul demis, pe de altă parte este președintele Iohannis+SRI+DNA+magistrații+organismele U.E.+Germania+Franța+ susținătorii globaliști ai fostei puteri de la Washington. Miza luptei/războiului este menținerea României în starea de colonie la periferia UE și la cheremul militaro-informativ al SUA. Din simpla lecturare a grupărilor de forțe se vede că lupta a fost una inegală, în sensul că gruparea securocrată este mult mai puternică.

M.A.M.: Cum am putea argumenta amestecul UE, al Germaniei și Franței în această luptă politică?

C.L.: Imediat după preluarea puterii în decembrie 2016 și investirea noului guvern PSD-ALDE, în ianuarie 2017, mai precis în 27 ianuarie 2017, cancelarul Angela Merkel a declarat personal că îl susține pe Iohannis în lupta anticorupție și își exprima îngrijorarea față de perspectiva unor măsuri guvernamentale pe această linie, adaug eu „luate fără aprobare”. Deci s-a văzut că „lupta anticorupție” a fost de la început speranța străină în menținerea controlului asupra României. Apoi, domnule director, în 31 ianuarie, OLAF, care este D.N.A.-ul U.E. a dat o declarație prin care „a scos porumbelul din gură”, afirmând că „ordonanțele proiectate de guvernul României împiedică UE să-și promoveze interesele în România”! Pe 1 februarie 2017, Comisia Europeană s-a pronunțat direct și deschis împotriva ordonanței de modificare a unor articole de legi în discuție la acea oră și a spus că actul normativ proiectat este un pas înapoi pe linia luptei împotriva corupției, prin mai mulți reprezentanți, inclusiv prin vocea lui Jean Claude Juncker, președintele Comisiei Europene, care a declarat: „Urmărim cu foarte mare îngrijorare evoluțiile recente din România”.

Domnule director Marinescu, mie situația mi se pare clară, ca lumina zilei. Or dacă așa arată interesele Europei la noi și trebuie să încremenim în această stare colonială, într-o totală lipsă de suveranitate națională, atunci dați-mi voie să-mi exprim părerea că situația noastră este foarte gravă, pentru că resursele naturale se epuizează îmbogățind doar companiile străine, pământul cel mai bun al țării continuă să fie înstrăinat, ultimele păduri rămase se taie și ele, puținele companii românești continuă să fie înstrăinate, iar firmele mari, mici și mijlocii ale etnicilor români vor fi distruse în continuare, prin Planul „Minerva”, iar afacerile lor preluate de străini și de companiile serviciilor secrete din România. Asta ca să menționăm doar câteva dintre efectele dezastruoase ale stării coloniale a țării.

M.A.M.: Cât de gravă vi s-a părut coborârea luptei în stradă?

C.L.: Mie mi se pare foarte gravă această situație. Așa cum spuneți, în ianuarie 2017, criza a fost transferată în stradă, unde se poate întâmpla orice, unde sunt prezenți agenți ai multor servicii și forțe, inclusiv externe, care pot conduce ușor la provocări. Amintiți-vă doar de provocatorii din noaptea de 31 ianuarie/1 februarie 2017 sau din 10 august 2018 de la Palatul Victoria care aruncau cu gheață și pietre în jandarmi și zdruncinau cu agresivitate gardurile împrejmuitoare în spatele cărora se aflau jandarmii. După părerea mea, marele provocator al evenimentelor este președintele Iohannis, agent al Germaniei, al Austriei, al lui Soros și al fostei puteri iudeo-globaliste de la Washington. Nimic din ceea ce face nu este în favoarea românilor. Singurii români de care se preocupă Iohannis sunt românii plecați în Occident, care-i slujesc pe străini, el susținând în continuare plecarea românilor în Occident și conducerea celor de acasă de către minoritari plasați în punctele cheie ale societății. Sunt multe exemple din ultimii 30 de ani, dar cele din ultimul mandat sunt suficiente pentru a argumenta afirmația: Iohannis, Hellvig, S. Predoiu, Orban, C. Lascu Kövesi, M. Opriș, R. Weber – foarte numeroșii parlamentari minoritari etnici, care depășesc cu foarte mult procentul de minoritari din România etc. Cunoscându-l de zeci de ani pe Iohannis, eu îl consider un antiromân, chiar unul deosebit de periculos.

În democrație, chiar și într-una formală, cei care pierd, fac un pas înapoi, se regrupează, se reorganizează și își continuă efortul de a fi mai convingători în alegerile care vor urma. Dar după ce au votat, este elementar că trebuie să-i lase pe câștigători să guverneze. Or, în România guvernanții veniți la putere în decembrie 2016 nu au fost lăsați nici o clipă să guverneze. Au fost sabotați clipă de clipă, în paralel cu o presiune formidabilă pusă prin șantaj asupra principalilor lideri.

M.A.M.: Să guverneze, dar să respecte legea.

C.L.: De acord cu dumneavoastră, dar eu personal nu am identificat nici o ilegalitate în ceea ce a făcut guvernul PSD de la investire și până astăzi. Guvernul are voie să legifereze prin ordonanțe de urgență, are dreptul să facă ședințe la orice oră dorește, inclusiv seara. Și eu convocam ședințe seara la Universitate, când își terminau toți treburile zilnice. Guvernul PSD de ce nu ar fi avut voie? Provocatorul Iohannis a fost cel care, fără nici o bază legală a trecut la presiuni inacceptabile asupra guvernului să nu legifereze proiectele privitoare la codurile penal și de procedură penală și privitor la grațiere. În 2016, Iohannis n-a avut nici o obiecție când ministrul Prună a legiferat prin ordonanțe tot pe coduri. Probabil că fiind de etnie minoritară (țigancă) și având dezlegare de la „înalta poartă”, Prună avea voie.

O chestiune care mi s-a părut de două ori gravă este ședința C.S.M. din 1 februarie 2017. Magistrații, în grup au încălcat grav deontologia și prevederile din legea de organizare a magistraturii. Magistrații nu au voie să se implice în actul de legiferare, ei fiind cei care trebuie să pună în aplicare actele normative emise de Guvern și de Parlament. După ce s-au pronunțat public împotriva unui act normativ, ce credibilitate vor mai avea când vor trebui să judece modul în care a fost el aplicat? A fost o judecătoare care a atins acest aspect într-o luare publică de poziție, dar acolo, în plenul C.S.M., cu Iohannis de față, nici un magistrat nu s-a ridicat să spună că nu este legal ce se face, că se încalcă legea, sub motivația lui Iohannis că lumea din stradă este supărată. Nivelul de politizare în rândul magistraților este de o dimensiune nemaiîntâlnită în România.

M.A.M.: Știu că sunteți cercetător și specialist în istoria serviciilor secrete. Cum funcționează poliția politică? De ce credeți că magistrații s-au aliniat în majoritate în spatele puterii de la Cotroceni și a „binomului”?

C.L.: Poliția politică o fac, în principal, serviciile de informații. Ea a existat și există în toate regimurile politice din istorie. Unele regimuri o fac la vedere, altele o fac mascat, acoperit, lovindu-i pe cei vizați prin forme foarte diferite. Magistrații sunt numiți în funcție, revocați și pensionați de președintele României. Numirea se face pe baza unui aviz al SRI, care este sine qua non. Cel care te numește te și revocă și acela este șeful tău. „Independența” Justiției este o mare gogoriță cu care s-a prostit poporul de zeci de ani. Nu există independență a Justiției! Nu mai vorbim de existența unui mare număr de ofițeri acoperiți printre magistrați. Hellvig neagă, dar George Maior a recunoscut de mai demult. Și pe această linie, este nevoie de o reformă, or PSD și-a declarat dorința să acționeze și pe această linie și de aceea a fost un deranj atât de mare în gruparea Iohannis & Co. „Lupta pentru independența Justiției” este o temă pusă total fals. Nu se pune problema ca Justiția să fie independentă. Se pune problema dacă ea să fie controlată de serviciile secrete+președinte sau de Parlament+Guvern, adică de politicieni, care sunt în majoritate civili. Din luările publice de poziție ale lui Tăriceanu, Dragnea și Olguța Vasilescu, PSD dorea să legifereze împotriva abuzurilor și poliției politice pe care o practică această grupare, sub masca luptei împotriva corupției. Aceasta a fost cea mai mare îngrijorare a grupării Iohannis & Co, mai ales a străinilor (multinaționale+bancheri) care stăpânesc toate bogățiile României. După ce două instanțe judecătorești au declarat probele prezentate de DNA într-un proces al Olguței Vasilescu drept inexistente, ea a declarat că dorește ca procurorii DNA să dea socoteală pentru că i-au fabricat probe, au încătușat-o în stradă și au dus-o în arest prin fața camerelor de luat vederi (ceea ce este ilegal și s-a întâmplat foarte des). Atunci, ea a declarat fără echivoc că PSD va elabora sigur legea răspunderii magistraților. Și iată că nu a fost așa… nu s-a vrut și nu s-a putut.

Eu sunt de părere că este foarte mare nevoie și de o lege a răspunderii magistraților, dar și a funcționarilor din ANAF, altă sucursală a serviciilor secrete, care fac și ei abuzuri colosale, cu deosebire prin intermediul sutelor de ofițeri acoperiți ai SRI din ANAF. În acest caz, al promovării legii răspunderii magistraților, lucrurile s-au complicat. Degeaba ar primi un ofițer SRI ordin să „facă” vreun adversar al „sistemului ticăloșit”, că magistrații nu și-ar risca privilegiile uriașe (salarii de 3-4 mii de euro/lună, pensii mai mari decât ultimul salariu, casă de sănătate circuit închis în care există gratuitate totală, hoteluri circuit închis în care își petrec concediile subvenționat, achitând prețuri simbolice etc.). Ei nu vor mai putea achiesa la abuzuri, pentru că vor da socoteală, ceea ce este absolut firesc. Toată lumea din societate ar trebui să dea socoteală dacă face abuzuri, inclusiv magistrații și funcționarii ANAF. Din păcate, șefii din PSD și ALDE au vorbit mult, au amenințat poliția politică, pe securiști și pe magistrați, dar n-au legiferat „dreptatea până la capăt” pe care ne-au promis-o în campania electorală din 2016, pe de o parte, ca urmare a presiunilor interne și internaționale foarte mari, pe de altă parte datorită faptului că, sub presiunea jegoasă a SRI+DNA privitoare la propriile lor dosare, Dragnea, Tăriceanu și Vâlcov, ca și unii „baroni” locali erau timorați. La începutul mandatului, primul șef al Comisiei de supraveghere a SRI, a fost ofițer, apoi a venit Claudiu Manda, care a făcut dezvăluiri despre abuzurile SRI, despre protocoalele secrete ilegale ale SRI cu parchetele și instanțele și a promis măsuri, inclusiv desecretizarea protocoalelor. Ați mai auzit ceva? I-au băgat batista în gură, iar după ce l-au închis pe Dragnea, doamna Dăncilă a declarat că PSD nu va mai vorbi despre Justiție… Dar ce facem cu promisiunile pe care le așteptau milioane de oameni de bună credință?

M.A.M.: Explicați cititorilor noștri de ce sunt acele protocoale ilegale? Unii susținători ai dominației securiste asupra societății susțin că ele sunt legale.

C.L.: Adrian Năstase, care este un țigan foarte deștept, a înțeles că politicienilor le fuge puterea din mână în favoarea securiștilor și în mandatul său de prim-ministru și președinte al PSD a promovat Legea 303/2004, care prevedea că magistraților le este total interzisă colaborarea cu serviciile de informații. Prin metodologia de aplicare a legii, toți magistrații din România, atât procurori, cât și judecători, sunt obligați să semneze documente olografe pe proprie răspundere prin care declară că în cursul anului încheiat nu au avut nici un fel de colaborare cu ofițeri ai serviciilor secrete.

În alegerile din noiembrie-decembrie 2016, serviciile secrete conduse cu maximă autoritate de cvartet-ul George Maior-Silviu Predoiu-Florian Coldea-Marcel Opriș au permis câștigarea alegerilor de către alianța PSD-ALDE. Spun că au permis întrucât, pe de o parte, România este singura țară în care voturile sunt gestionate și numărate de o unitate militară (!) care execută ordine, ca toate unitățile militare, iar pe de altă parte, pentru că pe listele electorale din România se află peste trei milioane de poziții fictive (!) care pot fi folosite în orice direcție se dorește. Softul folosit de Biroul Electoral Central permite acest lucru. Conducerea proceselor electorale aparține doar unor magistrați-securiști, fără excepții! Un fost prieten al meu, care a fost în mod repetat șef de birou electoral județean, a fost odată chemat și atenționat că trebuie să se pregătească întrucât la tragerea la sorți care urma peste două săptămâni va fi ales președinte de Birou Electoral Județean. Este clar ca lumina zilei… Nici un vot popular în favoarea unuia sau altuia dintre candidați nu poate surmonta cele peste trei milioane de poziții fictive de pe listele electorale. Democrația este o poveste frumoasă, dar numai o simplă fabulă… Câștigă cei desemnați să conducă sistemul, iar poporului i se spun minciuni. Dureros este că un număr prea mare de oameni cred acele minciuni, cred în „democrația regimului euro-atlantic” și prea puțini fac ceva pentru conștientizarea situației mizerabile a regimului care ne conduce.

M.A.M.: Vă mulțumesc. 

                                                   (Va urma)

                                                                            A consemnat Marius Albin MARINESCU

Citiți și:

Klaus Iohannis are misiunea de a dezmembra România?

După trei decenii de spălarea creierului, românilor li se fură țara și ei aplaudă!

Am avut cândva o țară…

Noii fanarioți conduc țara, România nu mai aparține românilor!

Axul Klaus Iohannis – SRI, piesa de bază din angrenajul statului paralel

SRI, agenți de influență din mass-media, liberali falși și antiromânism

Klaus Iohannis și FDGR, succesori ai organizației naziste Grupul Etnic German

După Carol I e pe vine Klaus I, că-i musai să avem tătuc neamţ!

Una din mârșăviile serviciilor secrete: Falsificarea numărului real de alegători în scopul influențării scorului electoral

Cum se fură alegerile prin număr fictiv de alegători! Populația scade alarmant, dar electoratul crește!!!

Rezultatul alegerile este trucat prin „electorat fantomă”! Votanți inventați de statul subteran prin falsificarea numărului real de alegători!

Toți oamenii președintelui: Serviciul de Telecomunicații Speciale

Serviciile secrete decid câștigătorii alegerilor, nu electoratul: Votul românilor nu contează atâta timp cât SRI manipulează naivii pe Facebook, SIE instigă „diaspora” și STS numără voturile!

Falsificarea rezultatului alegerilor: Solicitarea renumărării voturilor pare imposibilă fiindcă există o complicitate a politicienilor și ong-urilor cu serviciile secrete

5 Comments

  1. gelu

    SRI are acoperiti in Partide, Parlament, Justitie, Mass-medie, Banci, Corporatii, Palatul Cotroceni, Politie, Jandarmerie, Armata, Culte si Clanuri Mafiote astfel incat SRI controleaza fara nici o problema viata economica, politica si sociala a tarii. Si atata timp cat acoperitii SRI vor continua sa penetreze tot ce misca in tara asta, in Romania nu poate fi vorba de o democratie autentica. De aceea sunt absolut necesare 3 masuri obligatorii pentru a avea o democratie adevarata in Romania: 1. Demilitarizarea SRI. 2. Personalul SRI sa fie direct proportional cu numarul cetatenilor Romaniei tinand cont de media ofiterilor de informatii raportat la 100.000 de locuitori in tarile din UE. 3. Interzicerea desfasurarii de activitati economice si bancare de orice fel direct sau prin firme acoperite. Ps.1 M..E tuturor sristilor sub acoperire ce posteaza pe forum. M..E Helvvig, M..E Haoss JohaFuhrer. M..E Divizia Presa SRI.

  2. adria

    Alegătorii români au două opțiuni, ambele extreme:
    A. Să boicoteze în număr uriaș așa-zisele alegeri prezidențiale. Cum va suna „prezența la vot 10%” ?
    B. Să se prezinte la vot tot în număr uriaș dar să-și anuleze votul. Cum va suna „90% voturi anulate” ?
    STP nu va putea falsifica prea mult la o asemenea scară.

    • Malus Dacus

      Alegatorii romani au o singura optiune: In loc sa iasa la vot, sa iasa la PROTESTE! Impotriva votului CLAR fraudat, impotriva guvernului securist antiromanesc aparut fara legitimarea prin vot din partea cetatenilor, impotriva STS care numara voturile, impotriva transformarii tarii in Sekuristan!
      Punctul A: Nici vorba. Daca merg 10 % la vot ei o sa scota din soft 60 %. Li se rupe!
      Punctul B: Nici vorba. Voturile anulate i se vor aduna lui Iohannis. Se poate face chiar la nivel de comisie electorala securistoida. Daca nu, softul minunat al STS va nivela toate proeminentele

  3. IQ100

    In opinia mea, Romania se desfiinteaza.Okazie pt toti chematii si nechematii sa fure cat pot.
    Dar Transilvania se infiinteaza.Cu 2 capitale, la Sibiu si Cluj.Si Tinutul secuiesc +Mures vor avea primat maghiar.
    Unio Trium Natiorum .2
    Cred ca ne-au dat pionul otravit Transilvania .Din 1918 stiau ca isi vor „lua tara inapoi”.S-a auzit ca o clauza secreta de al Trianon ar fi fost Transilvania la Ro, ptv 100 de ani.Vezi Csalasz la un moment dat cu ‘Romania 100’.
    acum e cu Uniunea Salvati Romania de romani

  4. Interesant interviu! Cu majoritatea afirmaţiilor domnului Prof. Lupu sunt de acord dar consider că una din afirmaţiile domniei sale este profund eronată şi trădează o mentalitate profund greşită din care transpar convingeri naţional-comuniste: „Singurii români de care se preocupă Iohannis sunt românii plecați în Occident, care-i slujesc pe străini”. Ca cetăţean român stabilit în Germania mă simt jignit de această afirmaţie care conţine o serie de neadevăruri: 1. Iohannis nu se preocupă de mine şi nici nu simt deloc nevoia să facă asta. 2. Eu nu-i slujesc pe străini şi de câtiva ani nici nu mai muncesc în Germania pentru că sursa mea de venit pentru care plătesc acolo şi împozit e în România. 3. Cetăţenii români care muncesc din greu în Occident pentru a îşi câştiga existenţa nu îi slujesc pe străini, îşi slujesc propriile interese. 4. Un român plecat din ţară care munceşte în Occident pentru a îşi câştiga existenţa merită admiraţie. 5. Miile de români buni de muncă care sunt în ţară stâlpi de birt şi încasează ajutoare sociale deşi sunt buni de muncă merită dispreţ la fel ca şipuzderia de tineri şcoliţi de Soros&Co. care activează în ţară ca politruci ai imperialismului occidental.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


*