Abuzuri

Câți migranți au fost aduși clandestin în România? (II)

Câți migranți a adus Iohannis și acoliții lui pe șest din Germania în urma înțelegerii secrete cu Merkel? Aflăm de musulmani și africani refugiați […]

Câți migranți a adus Iohannis și acoliții lui pe șest din Germania în urma înțelegerii secrete cu Merkel? Aflăm de musulmani și africani refugiați în Germania și relocați de aolo în Româna doar întâmplător, la știri privind infracțiuni violente. Despre un refugiat sirian, relocat din din Germania împreună cu un grup, s-a aflat doar dupa ce a fost suspectat de crimă!

 „Un refugiat sirian este principalul suspect in cazul crimei din vila care a ars in sectorul 6. (…)Principalul suspect este un sirian din Damasc, in varsta de 32 de ani, care a venit in Romania anul trecut din Germania, cu un lot de refugiati.” (Articol din data de 10 septembrie 2018: El este principalul suspect in cazul crimei din sectorul 6! Refugiatul sirian a fost cercetat si pentru viol

Pe lângă aceștia, mulți alții sunt aduși pe filiera ONG-urilor, care, sub înaltă protecție de la Cotroceni, nu se ocupă doar de proteste antinaționale, în favoarea străinilor care jefuiesc țara, ci mai fac și alte ticăloșii împotriva României. Despre acest fenomen s-a scris în prima parte a acestui articol.

Până și Institutul Național al Magistraturii a fost implicat în migrația ilegală printr-un Protocol – în România există damblaua sau blestemul protocoalelor! – cu Agenția Națiunilor Unite pentru Refugiați din România, după cum puteți citi în continuare.

 

Institutul Național al Magistraturii înhămat prin Protocol cu Agenția Națiunilor Unite pentru Refugiați din România la căruța migrației ilegale

 

                                                            Stolu’ și cu Protocolul

În septembrie 2018, publicația cristoiublog.ro dezvăluia că un ONG numit Jesuit Refugee Service, patronat de marxistul de treabă cu cruce pe piept Papa Francisc, derulează în România, sub acoperirea unor proiecte, ceea ce Comisia Europeană nu reușise să obțină prin negocieri cu membrii UE: „relocarea” de solicitanți de azil, eventual dinspre Iordania, Turcia și Liban către România, Marea Britanie, Germania și Portugalia. Proiectul JRS se constituia, alături de multe alte repere, în fapte ce semnalau apropierea Conferinței „Global Compact for Migration” a ONU (Maroc, decembrie 2018) privitoare la așa-numita “migraţie sigură, ordonată şi reglementată” dinspre Africa spre Europa, dar și ca o confirmare a faptului că presiunile asupra statelor- membu UE din partea unor organizații supra-naționale- precum Organizația Națiunilor Unite (ONU) au crescut și se exercită sub diferite forme.

 În același registru, în anul 2017, Institutul Național al Magistraturii (INM), rulat prin Consiliul Suprem al Magistraturii (CSM), semna un Protocol cu Agenția ONU pentru Refugiați România pentru ca judecătorii români să primească „pregătire de calitate” pe cauzele de migrație: stoluri de idei în România trebuie să primească mulțimi de răspunsuri.

Înțelegerea INM-UNHCR decurgea într-un stat (România) în care Protocoalele unor instituții publice (dacă ar fi să menționăm doar pe cele dintre Justiție și SRI) căpătaseră deja o tristă notorietate, prin faptul că au ocolit legislația în vigoare și au introdus riscuri noi pentru siguranța unora dintre cetățenii români care cereau acces egal la Justiție.

Să fii „perfecționat”

În aprilie 2017, Institutul Național al Magistraturii încheia cu UNHCR (Agenția Națiunilor Unite pentru Refugiați) România un Protocol de colaborare pe problematica refugiaților. Teoretic, UNHCR se însărcina să asiste INM cu „pregătire de calitate” pentru judecătorii și procurorii români, pe cazuistica solicitanților de azil și a refugiaților (certificați de alte state UE că pot beneficia de o protecție internațională) sosiți în România. (Click pe imagine pentru mărire!)

Faptic, INM se lăsa „școlit” de UNHCR la categoria „clasa pregătitoare”, deși legislația românească și înțelegerile internaționale la care România este parte erau absolut suficiente pentru nevoile instanțelor locale în acest domeniu. Într-un Comunicat remis publicației cristoiublog.ro, INM precizează că începând din mai 2017 a organizat 6 seminarii de formare, ceea ce nu-i nici mult, dar nici puțin. Nu știe nimeni, însă, cât este de util. Enigmatica sintagmă „pregătirea de calitate pentru magistrații români”, lansată de UNHCR România ar putea descifra un context nebulos.

                                 Șeful UNHCR, Grandi: un „stâlp de cafenea” UE

UNHCR este parte a unui organism (Națiunile Unite) care în ultimii ani a fost acuzat pe un probatoriu impresionant, de practici antisemite deschise: cu Agențiile-soră UNESCO (Agenția pentru educație), UNHCR (Agenția pentru Drepturile Omului), respectiv UNRWA (Agenția pentru Refugiații din Palestina) sancționate de Statele Unite și Israel ca fiind cazuri reprezentative. După proverbul „așa turc, așa pistol”, Comisarul ONU pentru Refugiați și șef al UNHCR, italianul Filippo Grandi, își descrie fidel, prin obediență și acțiuni controversate, organizația: Grandi, un apropiat al distinsului club de miliardari globaliști care „căpușează” inclusiv decizii la nivelul organismelor UE asupra migrației globale este cel care, în Aprilie 2018, a sprijinit fără nicio bază legală, transferul din Israel spre Europa a cca 17000 de migranți africani economici (solicitanți de azil) aflați ilegal pe teritoriul israelian.

Filippo Grandi, comisarul ONU pentru Refugiați și șef al Agenția Națiunilor Unite pentru Refugiați (UNHCR).

 Decizia ulterioară a premierului israelian Benjamin Netanyahu de a re-evalua înțelegerea cu UE a temperat avântul lui Grandi, dar îngrijorător rămânea faptul că, sub ochii apatici ai liderilor pan-europeni, oameni precum Grandi  – care n-au nicio legătură cu națiunile europene, încep să se comporte ca autorități supra-naționale în Europa, cu atribuții „delegate” prin enigmatice instanțe.

                                             UNHCR – un stat peste state?

De la cine, așadar, preluase UNHCR- prin șeful său Filippo Grandi, mandatul de a negocia aducerea de migranți ilegali din Israel în Europa? Și în ce context, pregătirea angajaților lui Filippo Grantidi era „superioară” magistraților români încât a fost nevoie de întocmirea unui Protocol la București? Multe din acțiunile CSM ale ultimilor ani completează doar un lanț de enigme, finanțate eventual din bani publici.

Italianul Filippo Grandi, americanul George Soros și canadianul  John McCallum, „lumea bună” a invaziei migraționiste și a metisării premeditate a popoarelor („Planul Kalergi”).

În timp ce probleme interne ale organizației globaliste se adâncesc de la an la an (conform statisticilor, din Bosnia în Cambodgia și din Congo în Haiti în ultimii 15 ani au fost înregistrate aproape 2000 de acte de violență sexuală ale angajaților ONU care lucrează cu migranți și refugiați, în ciclul „hrană contra sex”), Grandi și armata sa de „activiști” fac presiuni pe impunerea în Europa a unei migrații ilegale de amploare cu aerul că iau parte la cel mai firesc și legal contract din lume.

                                        Cine este Institutul Național al Magistraturii

Institutul Național al Magistraturii este coordonat de CSM și ar trebui introdus în „tezaurul viu” al României prin simplul fapt că pregătește corpul de magistrați al țării: direct sau indirect, INM poate să blocheze dezvoltarea unei națiuni sau dimpotrivă, să sprijine propulsarea națiunii acolo unde își dorește să ajungă orice stat membru UE – în topul clasamentului comunitar. Conform misiunii sale, Institutul realizează formarea „inițială” a magistraților, dezvoltarea lor profesională precum și „formarea formatorilor”, în conditiile legii.

Click pe document pentru mărire!

Pe de altă parte, surse din presă susțin că „judecătorii-activiști” (gen Danileț) sau unele Asociații „activiste” ale judecătorilor și procurorilor și-au “completat” efectivele de participanți la „protestele” recente de la Curtea de Apel București, cu studenți de la INM. În acest context, este de menționat că radicalizarea și atașamentul de dată relativ recentă ale unor judecători și procurori români pentru „valorile globalismului” (fără granițe, fără „populism” la guvernare etc) nu reprezintă un fenomen întâmplător fiindcă au fost alimentate cu răbdare începând din anii ’90, prin diversele „perfecționări” – seminarii și conferințe, organizate pe banii Cluburilor sorosiste, de la UE sau ONU. În mod cert, însă, fenomenul este împotriva naturii în țări ca România care, prin Constituție se pretinde stat independent, unitar şi indivizibil.

                                      Scurt tratat de „aroganță”

Crizele prezente în Europa nu izvorăsc neapărat din lipsa mijloacelor, cât din lipsa informației sau din mistificarea sa, precum și din aroganța unor entități non-guvernamentale care au pretins, pretind și vor susține mereu că știu mai mult decât cunosc guvernele din UE. Aroganța cu care, ca un singur exemplu, ONG-ul Jesuit Refugee Service, pretinde oficial că reprezentanții Frontex (Agenția Europeană pentru Frontierele Externe ale UE ) sunt incapabili „să recunoască” refugiații („A intra în contact cu personalul Frontex nu înseamnă neapărat siguranță pentru migranți”, susținea ONG-ul Papei Francisc pe web-site-ul propriu) reprezintă un simptom pe care îl regăsim și la UNCHR România: este doar superioritatea afișată de „activiștii” globalismului – cei care se pricep minunat la migrație (mai ales când este „calculată”) și care, acolo unde au avut posibilitatea, au forțat evenimetele astfel încât acest fenomen să iasă de sub controlul guvernelor din UE. Este de reamintit că, între 2015-2018, vasele ONGurilor Medici fără Frontiere sau Salvați copiii au efectuat în Marea Mediterană „salvări” de migranți din state africane sub-sahariene, acuzate ulterior că au alimentat doar rețelele de trafic cu ființe umane din stae precum Libia sau Maroc.

                                  Același tip de aroganță „parfumată”…

… îl întâlnim cumva la organizarea Seminariile UNHCR-INM. În Iunie 2017, magistrați de la Tribunalul Giurgiu erau invitați, de exemplu, la Brașov, pentru “perfecționări” pe o temă de un subtil grotesc- “Rolul instanţelor în contextul azilului”. 

Click pe document pentru mărire!

După titlul Seminarului, România – țară tranzitată de ani de zile de migranți ilegali sau chiar de Luptători Străini (Foreign Fighters) în drumul lor spre Califatul din Siria și Irak, era invitată de „specialiștii” UNHCR la “clasa pregătitoare” pentru migrație, iar judecătorii giurgiuveni erau chemați să își afle „rolul” în „contextul azilului” într-un nou abecedar juridic. Toate acestea, fără ca nimeni să menționeze că, în definitiv, „rolul” magistratului român era dat instanțelor prin legislația românească și nicidecum prin cea internațional- globalistă.

                                             Cristoiublog.ro a mai atras atenția…

…că disiparea de responsabilități către terți precum Națiunile Unite sau ONGuri cu finanțări din surse externe misterioase, ar putea să scoată Guvernul Român dintr-un domeniu unde este direct responsabil prin legea fundamentală a țării: este vorba de controlul fenomenului migrației. Exemple există și vor continua să apară, cu România – „proasta cu bani a Europei” care (în timp ce vecinii săi își închid granițele) își selectează prioritățile pe migrație în funcție de prioritățile decise de “iluminații” de la ONU sau Uniunea Europeană. Corpul magistraților a fost și va fi mereu o țintă predilectă pentru promotorii globaliști ai migrației haotice către Europa dinspre Asia și Africa.

 Faptul că INM și magistrații români derulează prin Protocol așa-zise „perfecționări” cu experții ONU (Seminarii care, pe alocuri, ar putea chiar să intre în coliziune cu interesul de securitatea națională și chiar cu politicile locale referitoare al migrația ilegală) poate fi considerat în prezent, doar un eveniment de mică amploare. El se adaugă, însă, altor proiecte (mai mult sau mai puțin cunoscute) care întregesc un fenomen formidabil și care nici nu lasă foarte mult timp de răspuns la întrebări de genul: între atâtea Protocoale, mai este Guvernul României în controlul atribuțiilor sale sau are doar senzația că guvernează?

                                                                                                                       Traian Horia

Sursa: Cristoiu blog

Citiți și Câți migranți au fost aduși clandestin în România?

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.