Atitudini

Manipulare mizerabilă a echipei „declic.ro” de la #rezist: Campania electorală a propagandei iohannisto-SRI și progresisto-globalistă pe internet

  Toți pentru țară și nu pentru Europa, nu pentru multinaționale și nici pentru a susține sclavia occidentală! TOȚI, DAR ABSOLUT […]

 

Toți pentru țară și nu pentru Europa, nu pentru multinaționale și nici pentru a susține sclavia occidentală!

TOȚI, DAR ABSOLUT TOȚI, NUMAI SI NUMAI PENTRU ȚARĂ ȘI NEAM!

Cine vă plătește să vă TRĂDAȚI ȚARA!?

Eu, personal, pot participa la acțiunile de mobilizare a votanților dar nu pentru a salva Europa, ci pentru a salva România de cei care ne-au furat, ne-au sărăcit, ne-au dezbinat și ne-au transformat țara într-o colonie!

                                                                                                     Virgil Ciucă

                                                                                                Bucuresti, 8 mai 2019

  Acesta este răspunsul la mesajul primit mai jos, pe adresa de e-mail:

                                                          Dragă Virgil,

Am trăit cu impresia că toți cei din jurul meu merg la vot. Însă am început să nu mai fiu așa de sigură după ce am vorbit cu doi sociologi în care am mare încredere. Așa am aflat că sunt 5,5 milioane de români care merg de obicei la vot, dar nu participă la europarlamentare. Am pus mâna pe telefon și mi-am privit cu atenție agenda, întrebându-mă câți dintre oamenii pe care îi cunosc își vor face alte planuri pe 26 mai.

Am petrecut mult timp discutând și analizând cu colegii din echipa Declic și ne-am făcut un plan ambițios: să-i convingem pe oameni să iasă la vot prin discuții din om în om. Măcar pe o parte dintre ei. Am calculat că dacă reușim să convingem încă 650,000 de oameni să iasă pe 26 mai la vot, forțele politice românești pro-occidentale câștigă cel puțin trei mandate în plus. Asta înseamnă că România ar trimite în Parlamentul European o majoritate pro-europeană și ne asigurăm că locul nostru rămâne în Europa.

Prin urmare, șansa noastră pentru a da tonul schimbării e să ne mobilizăm fiecare dintre noi și să ne asigurăm că alți 30 dintre cunoscuții noștri merg la vot. Doar votul tău și al meu nu va fi suficient.

Singura opțiune reală este să purtăm conversații și nu de orice fel, ci conversații persuasive. Pentru ca acest lucru să se întâmple în mod eficient și organizat, am pus la punct o metodă de purtat conversații din om în om. Am realizat scenarii de conversații și am organizat cadrul pentru a-ți arăta cum se face, întâlnindu-ne zilnic ONLINE, de luni până vineri, între orele 18-20:30 pentru a suna împreună. Te înscrii la sesiunile de conversații și să fii parte din cea mai mare campanie de mobilizare la vot? Vei primi ulterior, pe email, toate informațiile de care ai nevoie.

Da, particip și eu

Ceea ce îți propunem acum, pentru alegerile europene, este de departe cea mai ambițioasă campanie Declic din toate câte am avut până acum. Dar, ca niște idealiști pragmatici ce suntem, ne-am făcut, cu mare atenție, calculele înainte. În următoarele rânduri, vom trece împreună prin „Planul Declic pentru mobilizare la vot”.

Ce spun cifrele sociologilor: dintre cele 19 milioane de persoane înscrise pe listele electorale, pot vota efectiv doar vreo 13 milioane (restul nu mai au buletine valabile, nu mai sunt de ani buni în țară etc). Dintre cele 13 milioane de persoane înscrise în registrul electoral care pot vota, sunt 5,5 milioane care nu votează la europarlamentare. Ținta noastră este să convingem puțin peste 10% dintre cei 5,5 milioane, adică, 650,000 de persoane să iasă la vot pe 26 mai.

Cum facem asta: pentru a avea impact, 20,000 de membri Declic trebuie să convingă 650,000 de votanți indeciși. Asta înseamnă ca fiecare din cei 20,000 să convingă ~30 de persoane să iasă la vot.

Cum facem asta (concret): prin conversații persuasive purtate cu persoane despre care știm sau bănuim că sunt indecise în ce privește participarea la vot. Conversațiile persuasive, bazate pe povești personale, sunt cea mai eficientă metodă de a schimba intenția de vot a cuiva. Ne vom baza pe două ghiduri de conversații persuasive special concepute pentru europarlamentare. Sunt scenarii adaptate pentru conversații telefonice și conversații prin mesaje text. În lupta de convingere pe care va trebui s-o porți nu vei fi singur sau singură. Te va ajuta o echipă de 5 facilitatori Declic care te va îndruma să porți conversațiile persuasive. Sesiunile de conversații se vor ține de luni până vineri, seara, între orele 18:00-20:30 (ora României), până pe 26 mai.

Unde găsim votanți indeciși: în agenda proprie de telefon, în lista de prieteni de pe Facebook. Fiecare dintre noi are colegi de generală/liceu/facultate, colaboratori sau rude. Sunt persoanele din afara cercului nostru de prieteni apropiați, cu care nu am mai vorbit de mult timp.

Până la momentul 0 ( 26 mai), mai sunt trei săptămâni. Miza acestor alegeri este să trimitem în legislativul UE o majoritate pro-europeană. Putem să reușim dacă ieșim în afara bulei de cunoscuți. Ținta noastră nu este prietenul cel mai bun despre care știi sigur că va merge la vot. În schimb, trebuie să convingem indecișii, persoane cunoscute ție despre care știi că ar vrea să meargă, dar așteaptă să fie convinși. Aici vei interveni tu.

Ca să-i convingem, avem ocazia să folosim planul Declic, pentru cea mai mare mobilizare la vot, pe care tocmai ți l-am descris mai sus. E un plan concret, cu obiective clare, analizat cu sociologi. Alături de tine, vom porni pe un drum plin de provocări și necunoscute, de care nu ne-am mai lovit până acum. Și tocmai asta este frumusețea. Deci, te înscrii la sesiunile de conversații și să fii parte din cea mai mare campanie de mobilizare la vot? Vei primi ulterior, pe email, toate informațiile de care ai nevoie.

Da, particip și eu

Toți pentru Europa,
Roxana și echipa Declic

PS: Zilele trecute mi-am sunat un mai vechi colaborator cu care am lucrat pentru niște hărți pentru a arăta amploarea dezastrului de la Certej. Convorbirea a început timid, dar am continuat să mă țin de scenariul de conversație și discuția noastră a crescut treptat, ajungând să ne văităm amândoi de condițiile din spitalele românești în lipsa accesării de fonduri europene. Cea mai interesantă parte a fost cea în care mi-a spus, cu părere de rău, că e plecat din oraș pe 26 mai. Atunci a fost micul meu moment de glorie, când am putut să-l informez că la europene poți vota în orice secție și nu doar în orașul unde ai domiciliul. Ce zici, te înscrii și tu la sesiunile de conversații care dau tonul schimbării?

Schimbarea societății în care trăim depinde de fiecare dintre noi. La fel și dezvoltarea platformei independente declic.ro. Nu acceptăm sprijin financiar din partea companiilor sau a altor entități ce doresc să influențeze misiunea și valorile noastre.

Sprijinul financiar, oricât de mic, din partea membrilor ne ajută să ne menținem independența și să dezvoltăm acest instrument al participării publice a cetățeanului.

Contribuie și tu

 

 

5 Comments

  1. Anonim

    Sa-i spui lui mutu ca nu primesc bani de la corporatii ci doar din donatii de la membri.

  2. Cornel-Dan Niculae

    Sunt mulţi, foarte mulţi, cei care se învârt pe lângă aceşti bani ai norvegienilor veniţi prin Fondul ONG sau prin Active Citizens Fund. Până şi nepotul nomenclaturistei comuniste evreice Ghizela Vass, penalul Bogdan Olteanu, venea la întrunirile Fond ONG, pe când era în conducerea Băncii Naţionale. Apoi au fost prezenţi Cristian Ghinea, ca director al ONG-ului Centrul Român de Politici Europene , înfiinţat în 2009, ajuns ministru al Fondurilor Europene în guvernul Dacian Cioloş, apoi deputat al partidului Uniunea Salvaţi România – USR (după ce iniţial fusese un discipol al Alinei Mungiu-Pippidi la SAR şi partener cu Freedom House); Lavinia Andrei, preşedinta TERRA Mileniul III, ONG-ul prin care din 2013 ajungeau banii norvegieni la activiştii din stradă ai acţiunilor de tip occupy-„Uniţi Salvăm“ şi care a finanţat apariţia grupului Declic, promotorul iniţial al mişcării #rezist;
    Între cele mai semnificative prezenţe la întrunirile Fondului ONG în România, sunt britanicul Oli Henman de la CIVICUS, acea „Alianţă Globală pentru Participarea Cetăţeanului“ din care face parte asociaţia ONG-urilor din Norvegia (Frivillighet Norge) şi care promovează „cetăţenia corporatistă“, Acest Henman participă în lume la diverse „forumuri mondiale de democraţie“ ca reprezentant european al CIVICUS, unde pledează pentru „democraţia electronică“, care merge de la atragerea tinerilor în implicarea social-politică, prin intermediul Internetului, până la votul electronic. În România, Henman a apărut din 2014 împreună cu Karen Fogg („mama“ FDSC), pentru a stabili agenda „societăţii civile“ din Europa centrală şi de est pentru cinci ani, la un forum deschis de Andrei Pleşu

  3. Cornel-Dan Niculae

    Grupul Declic a mai primit şi primeşte bani şi prin Asociaţia Efectul Fluture, pentru proiectele „ecologiste“ în care se implică atât de pasional încât au fost numiţi şi „panicarzii verzi“ după ce au blocat construirea unor hidrocentrale pe Jiu, deoarece lacurile nou create ar perturba mediul.
    Astfel, pentru „proiectul Grădina Urbană comunitară“, Declic a fost plătit din Fondul pentru Inovare Civică, finanţat de centrul de la Varşovia al marilor corporaţii globale americane, CEE Trust (Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe), sponsorizat de Raiffeisen Bank şi administrat de Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile (FDSC-ul, ONG-ul cheie al lui Karen Fogg). CEE Trust este, prin componenţa sa, identic, în esenţă, cu EDGE, „Alianţa“ corporaţiilor globale, ce finanţează mişcările activiştilor neoprogresişti din întreaga lume, controlându-le, totodată, şi împingându-le să lupte împotriva statelor / guvernelor care nu le asigură lor „piaţa liberă globală, diviziunea globală a muncii, anti-protecţionismul“.
    „Statul minimal“ sau chiar lipsa statelor (mai ales a celor naţionale) a devenit dezideratul principal comun al corporaţiilor şi al neoprogresiştilor.

  4. Cornel-Dan Niculae

    Declarativ, „Declic se inspiră şi împărtăşeşte valorile organizaţiilor-soră precum MoveOn din Statele Unite, GetUp din Australia, 38 degrees din UK, Campact din Germania…“ (cf. http://www.declic.ro/parteneri)…. Tehnicile de activism, mai ales „Internet activismul“, au fost preluate de către #Declic de la partenerii lor externi, precum 38 Degrees, care are până la 50 de angajaţi permanenţi la sediul din Londra, ca şi de la openDemocracy ş.a. Deşi beneficiază din plin de fonduri şi imprimante, românii de la #Declic / #rezist au preluat şi tehnica manufacturării artizanele a pancardelor pe care le răspândesc, al căror aspect să apară cât mai rustic, ca şi când sunt confecţioate de oamenii simpli, fără posibilităţi materiale. Astfel a fost confecţionat şi logo-ul #Rezist.

  5. Multumesc mult „Justitiarului” ca a mediatizat reactia mea la „apelulul” organizatie civice „declic.ro” care ne cere sa sa salvam Europa si nu ROMANIA!
    Multumesc si celor care prin comentarii spun adevaruri suparatoare si nu indeajuns de cunoscute privind „Inrobirea Romaniei ” de catre puteri financiare occidentale ajutate de „tradatorii de de tara si neam” ascunsi in spatele paravanului unor organizatii civice finantate de multinationale si parteneriate strategice care asu TRANSFORMAT ROMANIA INTR-O COLONIEi!
    Multumesc mult celor care au curaj sa citeasca si sa reactioneze cand sunt in joc drepturile Poporului Roman ajuns sclav ideologiilor globaliste!

    Virgil Ciuca
    Bucuresti
    9 mai 2019

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


*