Colimator

Propaganda televizionistă scârțâie

  Nu mai Plânge Turtu/ Cu lacrimi de formă/ Digi nu e moartă/ Digi se transformă La cum se văd […]

 

Nu mai Plânge Turtu/ Cu lacrimi de formă/ Digi nu e moartă/ Digi se transformă

La cum se văd lucrurile, în divizia media a Digi e jale. Se concediază la greu, se scad salariile, se face curăţenie. Totul în linişte, de parcă s-ar ascunde ceva. Din când în când, câte unu’ dintre cei ejaculaţi(vorba lu’ Vanghelie) mai izbucneşte în câte-o postare pe Facebook, dar aşa, cu mănuşi. Probabil contractul e atât de restrictiv încât, dacă a călcat strâmb, îşi ia o belire de n-o poate duce.

Ultimul care şi-a publicat necrologul e Turturică. Într-o jălanie patetică, distribuită, între alţii şi de Caramitru ăl mic, marele jurnalist ne bagă-n ceaţă cu marile sale realizări, cu profilul pe care-l are de coadă de bardă luptătoare şi alte asemenea aberaţii. Şi, pentru ca toate să aibă un nume, găseşte cauza supremă: „ruşii e dă vină!”.

S-o bagi p-asta cu ruşii în condiţiile în care pe administratorul covergii la care prestezi îl cheamă Serghei Bulac, mi se pare cam ca şi cum ai vorbi de funie în casa spânzuratului. Dar să lăsăm puţin amănuntele spumoase pentru a înţelege cam care sunt cauzele.

M-am uitat diagonal pe cifrele preliminare ale Digi. Evident că s-a făcut un mare tămbălău pe tema „creşterii fabuloase a veniturilor” deoarece compania a depăşit 1 mld. EUR. Cifra e de-a dreptul hazlie. În 2017 Digi avea venituri de peste 900 mld EUR, adică „tot pe-acolo”. Mai precis, creşterea veniturilor a fost de 13%, în timp ce cheltuielile au crescut cu 15%. Asta în condiţiile unui an de boom economic. Îngrijorătoare e însă creşterea costurilor de finanţare cu peste 65%. Şi dacă tot am ajuns aici poate că ar fi cazul să observăm că totalul datoriilor a crescut cu peste 17%! Asta înseamnă că gradul de îndatorare al companiei ajunge pe undeva pe la 75%, adică se cam apropie de limita de la care creditorii încep să-ţi cam bată la uşă. Dacă vom studia evoluţia indicatorilor specifici (ARPU&RGU) vom observa cifre preponderent stagnante, influenţate pozitiv de achiziţia Invitel.

În mare, aşadar, treburile nu stau deloc roz în curtea companiei mamă a UM-urilor propagandistice. „Divizia Propagandă” e una mult prea halitoare de bani, în condiţiile unor audienţe modeste. Singurul lucru reuşit de propagandiştii de la Digi a fost acela de a-şi crea o masă infimă, dar radicalizată de spălaţi pe creier. Asemeni TVR-ului, Digi a recuperat toate deşeurile media cu pretenţii gen Vijulie, CTP sau mult prea plângăciosul nostru Turturică.

La cum arată cifrele şi la perspectivele economice incerte e clar că Digi e obligată să-şi facă o curăţenie temeinică în ogradă. Valul de restructurări din divizia-păduche, cu siguranţă va continua. Nu cred că Digi va mai avea puterea să dea bani pentru Divizia A, astfel încât posturile sale de sport vor redeveni unele statice, de retransmisie a confruntărilor sportive ieftine. Posibil să mai şi reducă din ele. În ceea ce priveşte Digi24, nu-mi dau seama dacă mai are sens să-l ţină în condiţiile unor audienţe anemice. Şi-aici probabil singura schemă de supravieţuire este cea a unui „low cost” cu ştiri retransmise la infinit.

Treburile însă sunt abia la început. Părerea mea e că Digi e un uriaş cu picioare de lut care, la primul cutremur, se va dezintegra sub povara datoriilor. De-aceea se precipită evenimentele în vârful vizibil al aisbergului.

                                                                                                                         Dan DIACONU

Sursa: Trenduri economice

 

Notă:

                    Manipulare și depresie prin intermediul tembeliziunii!

M-am uitat la știrile matinale de la postul sionist Pro Tv prin ochii psihologului, eu fiind licențiat în această știință. Pe lângă evidența incontestabilă că timp de o oră telespectatorii erau manipulați spre o perspectivă ideologică globalist-progresistă, în detrimentul identității naționale și a patriotismului, am observat inocularea premeditată a gândirii negative prin inducerea privitorului la televizor a stărilor de nesiguranță, anxietate generalizată (teamă), panică, culpabilitate și inutilitate.Toate aceste stări transmise stăruitor determină o încărcare negativă sufletească de moment și crează pe termen lung, prin repetiția exasperantă a unor astfel de „știri”, o încărcare negativă „à la longue” a mentalului. Astfel, se generează stres și depresie permanentă.

Concret, de la ora 6 până la ora 6:18, când a fost difuzată prima știre„neutră”, despre turismul medical, am fost informat doar de întâmplări (evenimente) negative: proteste în țară, copil de doi ani ucis de tren, doi bărbați decedați în urma unui incendiu, incendiu de vegetație și nelipsitele accidente rutiere. Deci, pe lângă manipularea permanentă pentru spălarea creierilor observată în toate emisiunile Pro Tv (concursuri, reality-show-uri, reportaje, interviuri, etc. ), e musai ca telespectatorii să fie „încărcați” negativ de la prima oră prin intermediul știrilor!

Să nu credeți că posturile generaliste TVR 1 și 2, Antena 1 sau Prima funcționează altcumva, dar manipularea, îndobitocirea premeditată, panicarea populației și transmiterea stării de anxietate sunt mai intense și mai insistente la Pro Tv.

                                                                                                   Marius Albin Marinescu

Citiți și Înfierarea naționalismului și a familiei tradiționale la postul de televiziune antiromânesc DIGI 24

2 Comments

  1. CTP Un oligofren de lux

    Cristian Tudor Popescu, un milog jegos al lui Soros cu prostu din dotare alături (Prelipceanu) la DIGITV, divizia Presă. Jenant- unul acuzat că e turnător la SRI dă lecții abulicilor de la rezist. O fi informator SRI acest CTP sau nu? Că el nu a răspuns, e prea laș pt asta… vai de voi lătrăilor.

  2. lucian

    in restaurantele si alte localuri din cluj tv-urile merg pe digi si realitatea. antena 3 exclusa. daca ceri canalul esti privit cu un repros tactic. si se solicita solidaritatea celorlalti consumatori, ca de, cine pregateste meniul…. clujul e o experienta reusita de manipulare si resemnare provocata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


*