Colimator

Români, trageţi clopotele, școala în pericol!

Români, trageţi clopotele!  ŞCOALA ÎN PERICOL     Recent, trei miniștri români (Plumb de la Muncă, Câmpeanu de la Educație […]

Români, trageţi clopotele! 

ŞCOALA ÎN PERICOL

 

 

Recent, trei miniștri români (Plumb de la Muncă, Câmpeanu de la Educație și Bănicioiu de la Sănătate), într-o tăcere condamnabilă a întregii noastre societăți, au dat curs unei directive europene și au semnat instituționalizarea hipersexualității copiilor din România. Pretextul ar fi reprezentat, ne spune Rovana Plumb, de faptul că introducerea  Educației sexuale în școli este oportună    deoarece multe fete nasc copiii până când împlinesc 18 ani, iar cazurile de boli cu transmitere sexuală ar fi tot mai frecvente. Realitatea este însă alta! Și este atât de gravă încât s-ar cuveni să se tragă clopotele, căci ne este amenințată ființa națională printr-un atentat mârșav la adresa sufletelor și trupurilor… Când se calcă astfel cu bocancii pe chipul României inocente, ignorându-se normele de protecție ale Familiei și nerespectându-se intimitatea, Statul își arogă o autoritate care sfidează poporul român, prevalându-se de tot felul de anomalii emise de organisme internaționale (O.M.S. propune introducerea Educației sexuale încă de la Grădiniță etc) care contribuie doctrinar la slăbirea autorității părinților, declinul familiei, inocularea în mintea copilașilor a unor aberații sexuale prezentate ca normale (masturbarea, homosexualitatea etc), apologia ”desfrâului firesc” etc. Printr-o astfel de ”programă sexuală”, care are ca scop de fapt schimbarea mentalităților tradiționale prin freudizarea colectivă, educatorii și învățătorii vor fi obligați să îi modeleze pe copilași în sensul unei sexualități pervertite. Acest lucru este însă echivalent cu o violare mentală a școlarilor, puși în ipostaza să înțeleagă încă de la pre-pubertate că este “normal” să fie pregătiți pentru a-și începe oricând viața sexuală, să își riște sănătatea prin folosirea contraceptivelor (nu contează că, prin astfel de ”lecții”, copiii sunt supuși unui proces de îmbătrânire prematură și de degradare a  sentimentelor), să acorde mai puțină importanță perspectivei firești a castității și culegerii la vreme potrivită a roadelor dragostei în familii bine articulate în concepția și trăirea fericirii…

shy

Cine ne spune nouă, părinților, că este bună o așa educație a copiilor? Dumnezeu? Oamenii de știință adevărați? Familiile normale? Nu, nicidecum, ne-o spun… ”specialiștii”, adică acei psihologi care vorbesc cu nerușinare despre cât de ”normal” este să te masturbezi, dictându-ne cum să trăim și ”spălându-ne creierele” prin ”consiliere” la cabinetele lor! Ca să ne spună apoi, chipurile, că suntem retrograzi: puritani, homofobi, bigoți, fanatici, extremiști, reprimați sexual etc. Lucrând astfel la redefinirea normalității, pentru instaurarea unei revoluții sexuale cu consecințe fatale, acești promotori ai noii ordini mondiale urmăresc în ascuns nu ceea ce ne spune nouă alde Rovana Plumb, care substituie tratarea cauzelor sexualității adolescentine (prevenite de Morală, Religie etc) efectelor acesteia (prin apologia Educației sexuale), ci stoparea natalității planetare prin uciderea cât mai ”savantă” a trupurilor și sufletelor, transformarea ființei umane în obiect comercial printr-o sexualizare mondială al cărei ideal unic să fie senzația că suntem ”dumnezei” în ”împărăția” plăcerilor trupești, eliminarea rolului reproducător al sexului prin: pilule, provocări de dureri premature ale facerii, fertilizării in vitro, denaturări mentale prin filme și cărți propagandistice etc.

Pre-school children and sex

Războiului lor, nedeclarat, i-au căzut și îi vor cădea victime milioane de oameni nevinovați, forțați în masă să își schimbe modul de a gândi, numai și numai ca lumea să fie condusă de un unic Guvern Mondial, care va impune fiecărui cetățean obligații față de mediu și persoane. Care își va dori să elimine dragostea din cadrul relațiilor sexuale, pentru ca astfel să se poată controla reproducerea (le este necesar să rămânem cât mai puțin, ca să fim conduși de cei ”deștepți”). În rest, parcă nici nu mai contează că opera de desacralizare a lumii, prin care nimic nu va mai fi ca înainte, obsedații sexuali vor deveni ”modele de specialiști” precum S.Freud sau A.Kinsey. Ar fi însă bine, stimați cititori, să știe cât mai multă lume că primul dintre ei, Freud, a inventat teoria libidoului pentru că el însuși avea probleme sexuale (M.Onfray scria: ”Complexul lui Oedip provenea din ura pe care o resimțea pentru tatăl său, dar și din atracția de natură sexuală pe care o simțise sau doar și-o imaginase față de mama sa, cât și față de cele două fete ale sale, Anna și Martha” – Freud. Amurgul unui idol, Humanitas, 2011), iar celălalt, Kinsey, părintele revoluției sexuale moderne, s-a bazat în ”cercetările” sale pe jurnalul unui pedofil care viola bebeluși. Prin concepțiile lor, folosite ca arme psihologice de control a populației, s-a produs cea mai importantă fraudă intelectuală din secolul XX (a condus atât la îmbolnăvirea mentală a sute de milioane de oameni, cât și la distrugerea căsniciei și vieții multora).

sex 2

În fața acestui genocid spiritual, frați români, să nu ne vindem pe noi și pe copiii noștri, nici să asistăm cu pasivitate cum sufletele ne sunt duse de vrăjmași spre chinurile iadului. De atitudinea noastră vom da socoteală în fața  Judecătorului Dumnezeu și a urmașilor noștri… În consecință, fiecare dintre noi este dator să reflecteze asupra următoarelor întrebări:

  1. Cu ce scop se derulează o acțiune deliberată de deșertare a populației României și de scădere a natalității?
  2. De ce nu se dorește introducerea unei educații pentru familie, nu pentru sex?
  3. De ce este necesar ca O.M.S. să ”ceară” (?!) ”educația” copiilor, încă de la vârsta de 4 ani, pentru  ”necesitatea” masturbării?
  4. De  ce O.N.G. – urile nu luptă împotriva accesului copiilor la pornografie, adevărata cauză pentru care tinerii sunt direcționați spre diferite deviații intime?
  5. De ce în S.U.A. vârsta primelor relații sexuale nu a scăzut, cu toate că educația sexuală s-a introdus în anii “70?
  6. De ce este necesar ca tinerii să-și schimbe orientările sexuale?
  7. De ce nu sunt întrebați profesorii sau părinții dacă sunt sau nu de acord cu noile ”directive”?
  8. Este mai bine să se studieze educația sexuală decât educația religioasă?
  9. Cine vrea să transforme școala într-o pseudo-casă de toleranță?
  10. Se înțelege oare că în spatele acestui demers se ascunde diavolul și slugile sale dintre oameni?

 

Prof. Costel NEACȘU,

consilier parlamentar

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


*