Internet

România jefuită PAS CU PAS: fostul ambasador american Mark Gitenstein, un prădător

România jefuită PAS cu PAS: Fondul Proprietatea, cea mai mare țeapă trasă românilor, în care a fost direct băgat fostul […]

România jefuită PAS cu PAS: Fondul Proprietatea, cea mai mare țeapă trasă românilor, în care a fost direct băgat fostul ambasador american Mark Gitenstein

 

Borfașul internațional Mark Gitenstein! Un mare ticălos trimis în țara hoților la furat pas cu pas, protectorul clanurilor de mafioți si trădatori ai României care trebuie arestati! Dacă aveţi răbdarea şi bunăvoinţa să urmăriţi pas cu pas cele șase clipuri video, veţi înţelege adevărata miza a acestor tâlhari de la est la vest şi cum jefuiesc România la braţ cu ticăloşii care ne conduc ţara indiferent de culoarea politică la pachet cu instituţiile statului obediente şi corupte. Materialele text prezintă doar o parte infimă din dedesubturile şi jefuirea sistematică a României , banii sifonati de la FMI, resurse energetice,zăcăminte minerale,etc. …

  1. Prietenie pe şpagă, suveranitate pe sponci(VIDEO)
  2. MARELE TUN: CupruMin Tun de 20,000,000,000 de euro! (VIDEO)
  3. CUM AM SCHIMBAT STÂPÂNUL SOVIETIC CU CEL AMERICAN– (VIDEO)
  4. Ioan Oltean, borfașul internațional Mark Gitenstein și Fondul Proprietatea(VIDEO)

Fondul Proprietatea, cea mai mare țeapă trasă românilor, în care a fost direct băgat fostul ambasador american. “Oameni care trebuie sa ia despăgubiri, trebuie să îi dea lui Oltean şi lui Cocos 30% că altfel nu iese nicio despăgubire? Aşa e cinstit? Bani, bani. Actiuni la Fondul Proprietatea pe care le vinzi imediat. SUTE DE MILIOANE DE EURO. Care eşti cinstit sa le dai 30% lui Oltean si lui Cocoş?”, spunea Gigi Becali. (31 iul. 2012)!!!

  1. Prof. Mircea Cosea arata ca asistam la o vanzare la taraba si, de fapt, la subminarea economiei nationale.(VIDEO)
  2. Minciuni electorale, cresteri de taxe, taieri salariale, imprumut FMI 20 miliarde euro sifonati(Peste “teapa” cu bonuri de trezorerie SUA trasa de tandemul Basescu-Isarescu, a venit o alta teapa, de circa 8 miliarde de euro, data de ex- premierul Boc de data acesta, care a avut drept scop multumirea firmelor capusa controlata de acolitii politici, bunavointa acestora fiind absolut necesara pentru pastrarea puterii).
    ————————––
    – Implicarea lui Mark Gittenstein în cazurile Microsoft și Fondul Proprietatea
    – Acuzatii grave de tradare nationala: BASESCU SI BNR au falsificat impreuna cu Jeffrey Franks datele macroeconomice pentru a se realiza acordul cu FMI – sursa: inpolitics.ro
    – Ipoteza soc! Romania a taiat pensiile si salariile pentru a finanta S.U.A.!

De ce nu se mai dezlipește fostul ambasador SUA, Mark Gitenstein, de România- Implicarea lui Gitenstein în cazurile Microsoft și Fondul Proprietatea (DOSARE GRELE!)
================
“Nu întâmplător Fondul Proprietatea, inventat iniţial de politicienii români pentru a despăgubi pe cei care au fost deposedaţi de bunuri de către regimul comunist, deţine pachete de acţiuni la toate companiile de stat din sectorul energetic: Petrom- OMV, Hidroelectrica, Transgaz, Romgaz şi Nuclearelectrica, dar şi la Regia Naţională a Sării- SALROM. Practic, Fondul Proprietatea are o capitalizare de peste 45 % din valoare pe afaceri din sectorul energetic. De tot acest sector se va ocupa şi Mark Gitenstein. Fondul Proprietatea influenţează direct politică energetică a României…”
x x x
“Confirm că din cele 4 miliarde de euro care s-au dat în acțiuni la Fondul Proprietatea sau în cash, cel puțin 2 miliarde au plecat în lipsa unor documente care să ateste dreptul persoanelor la astfel de despăgubiri. S-a recunoscut că acele executări au fost nelegal făcute. Din nefericire, e greu de recuperat banii”
X X X
Cel puțin 4 miliarde de euro au fost până acum mătrășiți prin combinațiunea inventată de ticălosul agent maghiar Tăriceanu, fotomodel bisexual la bază.
Implicarea uneia ca Alina Bică, șefa DIICOT și a multor alți șmecheri legați strîns de servicii, Udrea, Niro, Secu etc în dosarele retrocedărilor pe sprânceană, la mișto, arată nivelul de top al corupției.
Doar în 2013 de exemplu, anul în care Mark Gitenstein a fost numit în conducerea Fondului Proprietatea, o mie de cesionari de drepturi litigioase aleși pe sprânceană au încasat despăgubiri de 1,5 mld. euro în timp ce zecile de mii de proprietari de drept aşteaptă compensațiile ce li se cuvin de ani și ani de zile.
===================

George Avram Actualitate, 14 ianuarie 2014
Fostul ambasador al SUA la București, Mark Gitenstein, nu vrea să se dezlipească de România.
Mark Gitenstein a devenit consilier special al companiei Astra Asigurări, deținută de Dan Adamescu. Contractul de consiliere a fost semnat la Washington, cu firma de avocatură Mayer Brown unde Mark Gitenstein a revenit după încheierea mandatului de ambasador SUA la Bucureşti, scrieZiarul Financiar.
Asta după ce a devenit, imediat după expirarea mandatului de ambasador, șef la Fondul Proprietatea, considerat de unii analiști cel mai mare tun din istoria României.
Cu ce se ocupa Gitenstein când era ambasador
În timpul mandatului, Gitenstein a făcurt o serie de declarații controversate, de la susținerea procurorilor generali Daniel Moraru și Laura Codruța Kovesi în funcții pe viață, indiferent de ce spune legea în România, la avertismente date protestarilor din Piața Universității care manifestau împotriva regimului Băsescu. Nu văd pe nimeni pe acoperiș ca să vă împuște, este una dintre cele mai surprinzătoare declarații făcute de Gitenstein în calitate de ambasador.
Și mai grav este faptul că în timpul mandatului său de ambasador al SUA a criticat guvernele că nu vând pachete de acțiuni de la companiile energetice de stat.
Surpinzător, după ce aceste pachete de acțiuni s-au vândut, iar Fondul Proprietatea le-a cumpărat, Gitenstein a devenit șef la Fondul Proprietatea.
Fondul Proprietatea este o societate de investiţii de tip închis creată în scopul despăgubirii persoanelor ale căror proprietăţi au fost confiscate abuziv de statul comunist şi sunt imposibil de retrocedat în natură.
În 2005, statul a pus această avere sub formă de pachete de acţiuni la cele mai valoroase companii din România (20% din Petrom, 15% din Romgaz, 20% din Hidroelectrica, 15% din Transgaz, etc.) în Fondul Proprietatea al cărui scop era să-i despăgubească pe foştii proprietari ale căror active au fost confiscate de regimul comunist.
Din controversă în controversă
Iată că lui Mark Gitenstein nu-I ajunge locul din conducerea Fondului Proprietatea, devenind consilier special al companiei cu capital românesc Astra Asigurări, lider pe piaţa locală de asigurări, cu afaceri de circa 200 milioane de euro.
Contractul de consiliere a fost semnat la Washington, cu firma de avocatură Mayer Brown unde Mark Gitenstein a revenit după încheierea mandatului de ambasador SUA la Bucureşti. El a fost ambasador SUA din 2009 până în 2012.
În calitate de consilier special pentru Astra Asigurări, Mark Gitenstein se va ocupa de strategia de dezvoltare externă a companiei şi de o posibilă listare pe bursa de la New York sau de la Londra. Compania s-a extins şi pe pieţele externe în ultimii trei ani prin deschiderea de sucursale în Ungaria şi Slovacia, dar şi prin vânzarea de poliţe în Norvegia sau America Latină.
Dan Adamescu, om de afaceri controversat
Patronul cu care colaboarează acum fostul ambasador SUA este unul destul de controversat.
Dan Adamescu se situează pe locul doi în clasamentul Forbes al celor mai bogați români.
Printre ultimele sale afaceri, cea de la Oțelu Galați, este și una controversată. Aşa se fac averile în România: Dan Adamescu, „investitorul“ care a venit la Oţelul pentru a scoate milioane de euro de la club. Schema unei „ţepe“ uriaşe, au titrat jurnaliștii după preluarea Oțelului.
Iată ce scria ziarul Adevărul imeidiat după preluare:
Investitorul care a luat, n-a dat!
Ajuns acţionar principal la Oţelul Galaţi prin firma TNG Group, Adamescu a avut o interpretare personală a cuvântului „investitor“. Adică nu numai că n-a adus niciun ban la club, dar a început să golească toate conturile clubului.
Cum? A dezvăluit tot Marius Stan: „S-a încheiat un contract de asigurare cu Astra, în valoare de 4 milioane de euro! Patru milioane! Oţelul e, practic, cel mai asigurat club din România, atât de asigurat că se apropie de faliment!“.
http://www.expresmagazin.ro/de-ce-nu-se-mai-dezlipeste-fostul-ambasador-sua-mark-gitenstein-de-romania/
Vine un nou ambasador american…
Bravo.
Sperăm să ne ajute să-l trimitem pe celălalt la pușcărie, alături de Alina Bica, Udrea, Cocoș, Niro….
Se împute treaba teribil, cum spuneam și mai jos, americanii ne trimit, finally, ambasador – ceea ce e grav e că de data asta nu e homosexual, provine din servicii, a umblat prin locuri cam nașpa, gen Afganistan și deja a dat o tură pe aici, de control.
Io speram să fie Chuck Norris, la ce probleme avem de gestionat cu rușii.
…fostul ambasador e băgat deja pe niște biznizuri penale rău de tot, pe Fondul Proprietatea, după ce i-a lins și supt ciorapii rusofilului Gioană, până i-au ajuns în amigdale.
S-a dovedit – via wikileaks, că Ambasada americană de la București habar n-a avut de cele trei vizite secrete ale lui Geoană la Moscova, în avans.
Practic, Mark Gitenstein a susținut direct o combinațiune rusească, ceea ce în mod normal ar trebui să-i prilejuiească cel puțin un accident – mai ales că de șmecher ce era mai mergea și pe contrasens la noi în Romanika, ca în bantustan.
Dacă americanii nu-l accidentează, eu abia aștept să-l văd în cătușe la DNA și de altfel am să fac tot ce-mi stă în putință să probez jurnalistic și nu numai implicarea unor cadre corupte din servicii în combinațiunile sulfuroase legate de afacerile Fondului Proprietatea, cea mai mare țeapă trasă românilor, în care a fost direct băgat fostul ambasador american.
Fondul Proprietatea s-a creat pentru ca românii să fie jefuiți încă odată, după ce au fost jefuiți și beliți de nemți sovietici. Samsarii de certificate de proprietate i-au deposedat a doua oară pe cei deja prejudiciați de statul comunist.
Cel puțin 4 miliarde de euro au fost până acum mătrășiți prin combinațiunea inventată de ticălosul agent maghiar Tăriceanu, fotomodel bisexual la bază.
Implicarea uneia ca Alina Bică, șefa DIICOT și a multor alți șmecheri legați strîns de servicii, Udrea, Niro, Secu etc în dosarele retrocedărilor pe sprânceană, la mișto, arată nivelul de top al corupției.
Doar în 2013 de exemplu, anul în care Mark Gitenstein a fost numit în conducerea Fondului Proprietatea, o mie de cesionari de drepturi litigioase aleși pe sprânceană au încasat despăgubiri de 1,5 mld. euro în timp ce zecile de mii de proprietari de drept aşteaptă compensațiile ce li se cuvin de ani și ani de zile.
Familia mea se numără printre cele jefuite de comuniști. Evident n-am recuperat nimic, de niciun fel.
Începând din 29 septembrie 2010 Fondul a intrat pe mâna unor super “americani”, numai unul și unul, curați ca lacrima. Administratorul unic este Franklin Templeton, iar Elliott Associates este cel mai mare acţionar al Fondului Proprietatea – șefi sunt niște distinși domni, coleguții lui Gitenstein, alde Singer și Greenberg (pe bune așa se numesc ei, n-am inventat io, ca să zică lumea că-s antisemit).
În 2011, o hotărâre emisă de guvernul Emil Boc a permis Crinuţei Dumitrean, fosta șefă ANRP să decidă cine va primi cu prioritate cele 36% din acţiunile Fondului Proprietatea pe care le mai deţinea Ministerul Finanţelor dacă erau invocate „cazuri medicale, cazuri sociale etc“.
Hotărârea de guvern i-a permis fostei şefe a ANRP, numită de PD-L, cum partid de guvernare, din nou, să decidă cine primeşte cu prioritate, ilegal desigur, la șmen, acţiuni evaluate la 640 de milioane de euro.
Din Comisia Centrală pentru Stabilirea Despăgubirilor a ANRP au făcut parte, în 2011, şi fostul preşedinte al ANRP Crinuţa Dumitrean, deputatul PDL Cătălin Florin Teodorescu, deputatul UDMR Marko Attila, Sergiu Diacomatu, fost membru PMP, devenit preşedint PNL Sector 1, şi Remus Virgil Baciu, toţi foşti vicepreşedinţi ai ANRP, precum şi Oana Vasilescu.
Fondul s-a ales cu mega proprietăți.
Active cheie din portofoliu: centrala de cărbuni de la Turceni a CE Oltenia, centrala Hidroelectrica de la Porţile de Fier din Drobeta Turnu Severin, a treia cea mai mare hidrocentrală din Europa, reactoarele nucleare ale Nuclearelectrica de la Cernavodă, care împreună produc aproximativ 20% din totalul energiei consumate anual în România, Romgaz (producător de gaz) şi Transgaz (transportator de gaze) care operează în Mediaş, centrul industriei de gaze din România.
Acest Fond și prietenii rusofilului Gitenstein influențează major piața energiei din România.
Și nu doar piața energiei.
Proprietati de miliarde de euro au fost trecute de la Stat la Fond.
Sub pretextul asigurării masei credale pentru despăgubirea celor care au fost jefuiți de
sovietici. În realitate averea a fost transferată unui Clan nenorocit de ticăloși via Alina Bica de la DIICOT și zeci de alți complici și apropiați ai Clanului țigănesc/evreiesc Cocoș – Bittner – Petrache – Udrea – Ponta…

“Confirm că din cele 4 miliarde de euro care s-au dat în acțiuni la Fondul Proprietatea sau în cash, cel puțin 2 miliarde au plecat în lipsa unor documente care să ateste dreptul persoanelor la astfel de despăgubiri. S-a recunoscut că acele executări au fost nelegal făcute. Din nefericire, e greu de recuperat banii”
– declarația lui George Băeșu, președintele actual al Autorității Naționale pentru Restituirea Proprietăților (ANRP), care a declarat recent la Tv ca cel puțin 2 miliarde de euro ale Fondului Proprietatea au fost acordate pentru “despăgubiri”, fără documentele necesare acestei proceduri.
“Despăgubirile acordate prin acţiuni la Fondul Proprietatea, au fost o modalitate de sifonare a banilor public, banii s-au dat, în absenţa unor documente care să ateste veridicitatea titlurilor de proprietate iar Sistemul prin care Fondul Proprietatea a fost devalizat a fost creat de Monica Macovei, pe vremea când era ministru de Justiţie”, mai susţine același George Băeşu.
Deci cel puțin 2 miliarde s-au dat unor persoane fără drept, cel mult 4 miliarde. Și asta este doar o secvență. Să vedeți ce urmează.
.
Citiți mai jos:
Activele din Fondul Proprietatea
(extras din Pachetul de Legi pentru Reglementarea Juridica a Proprietatii si Reforma in Justitie propus de Guvernul Romaniei)
Descrierea activelor ce vor fi transferate la Fondul “Proprietatea”
De la Ministerul Economiei si Comertului si OPSPI se vor transfera
următoarele participatii:
1.1 – 15% din CN Transelectrica Bucuresti SA
1.2 – 15% din SNTGN Transgaz SA
1.3 – 10% din SC Petrom SA
1.4 – 15% din SNGN Romgaz SA
1.5 – 12% din SC DGN Distrigaz Sud SA
1.6 – 12% din SC DGN Distrigaz Nord SA
1.7 – 20% din SC Hidroelectrica SA
1.8 – 20% din SN Nuclearelectrica SA
1.9 – 12% din SC Electrica Moldova SA
1.10 – 12% din SC Electrica Oltenia SA
1.11- 12% din SC Electrica Dobrogea SA
1.12- 12% din SC Electrica Muntenia Nord SA
1.13- 12% din SC Electrica Muntenia Sud SA
1.14 – 12% din SC Electrica Banat SA
1.15 – 12% din SC Electrica Transilvania Nord SA
1.16 – 12% din SC Electrica Transilvania Sud SA
1.17 – 15% din SC Complexul Energetic Turceni SA
1.18 – 15% din SC Complexul Energetic Craiova SA
1.19 – 15% din SC Complexul Energetic Rovinari SA
1.20 – 10% din SC Oil Terminal SA
1.21 – 10% din SC Conpet SA
1.22 – 100% din creanta detinuta destatul roman la Krivoirog
.
De la Ministerul Finantelor Publice se vor transfera urmatoarele:
2.1 – 20% din Compania Nationala Loteria Romana SA
2.2 – 20% din Compania Nationala Imprimeria Nationala SA
2.3 – 9,9% din SC CEC SA
2.4 – sumele obtinute din valorificarea creantelor externe detinute de statul roman asupra urmatoarelor tari: Sudan, Siria, Mozambic, Libia, Republica Guineea, Republica
Centrafricana, Congo, Nigeria, Somalia, Tanzania, Irak, Republica Democrats
Congo, Republica Democrats Coreeana, Cuba, Republica Mongolia si Sudan
(cu creanțele astea e o intreaga daraveră, spre exemplu fondul Donegal International a primit de la guvernul României, datoria Zambiei contra sumei de numai 4 milioane de dolari, apoi a acționat Zambia în judecată cerând 40 de milioane $ și obține în 2007 de la Zambia 15 de miloane de dolari. Bună șmecherie…)

De la Ministerul Comunicatiilor si Tehnologia Informatiei se vor transfera urmatoarele
participatii:
3.1 – 20% din SC Romtelecom S.A.
3.2 – 25% din Compania Nationala Posta Romana S.A

  1. De la Ministerul Transporturilor,Constructiei si Turismului se vor transfera urmatoarele
    participatii:
    4.1- 20% din Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa “CFR Marfa” SA
    4.2- 20% din Societatea de Administrare Active Feroviare “SAAF” SA
    4.3- 20% din Societatea Comercialade Transport cu Metroul Bucuresti “Metrorex” SA
    4.4- 20% din Compania Nationala” Aeroportul International Henri Coanda” SA
    4.5- 20% din Societatea Nationala”Aeroportul International Bucuresti Baneasa – Aurel Vlaicu” SA
    4.6- 20% din Societatea Nationala “Aeroportul International Constanta” SA
    4.7- 20% din Societatea Nationala “Aeroportul International Timisoara-TraianVuia” SA
    4.8 – 20% din Compania Nationala “Administratia Canalelor Navigabile” SA Constanta
    4.9- 20% din Compania Nationala “Administratia Porturilor Dunarii Maritime” SA Galati
    4.10- 20% din Compania Nationala “Administratia Porturilor Dunarii Fluviale” SA Giurgiu
  2. De la Agentia de Valorificare a Activelor Statului se vor transfera urmatoarele participatii:
    5.1- 37,808% din SC Electroconstructia Elco Pitesti SA
    5.2- 70% din SC Bemo Beius SA
    5.3- 18,249% din S.C.Diverprest Oradea S.A.
    5.4- 1,682% din SC Fabrica de Scule Rasnov SA
    5.5- 10,947% din SC Mecon Brasov SA
    5.6- 79,052% din SC Nitrosere Fagaras SA
    5.7- 79,052% din SC Pensiunea Pastravarie Floarea Reginei (EdelweissHotel) SA
    5.8- 70% din SC Carom Asigurari Bucuresti SA
    5.9- 17,365% din SC Centrofarm Bucuresti SA
    5.10- 12,124% din SC FECNE Bucuresti SA
    5.11- 9,769% din SC Gerovital Cosmetics Bucuresti SA
    5.12- 6,519% din SC Laromet Bucuresti SA
    5.13- 68,322% din SC Prestari Servicii Bucuresti SA
    5.14- 78,972% din SC Primcom Bucuresti SA
    5.15- 70% din SC Procas Bucuresti SA
    5.16- 15,172% din SC Romatel Bucuresti SA
    5.17- 35,449% din SC Romconsuc Bucuresti SA
    5.18-100% din SC Societatea de Strategic pentru Piata de Gros SA
    5.19- 20% din Societatea Nationala de Petrol si Gaze Petrogaz Bucuresti SA
    5.20- 42,795% din SC Telerom Proiect Bucuresti SA
    5.21- 30,652% din SC Tricodava Bucuresti SA
    5.22- 20% din SC World Trade Center CCIB Bucuresti SA
    5.23- 33,000% din S.C. Bat Service Buzau S.A
    5.24- 48,035% din S.C. Cerealcom Buzau S.A
    5.25- 5,354% din S.C.Comcereal Fundulea S.A.
    5.26- 45,374% din S.C. Autopilotaj (scoala de soferi amatori) Resita S.A.
    5.27- 5,963% din S.C. Bega Minerale Industriale (expl. min. aghires) Aghiresu S.A.
    5.28- 11,364% din S.C. Comcereal Cluj -Napoca S.A
    5.29- 4,330% din S.C.Electroconstrctia Elco Cluj-Napoca S.A.
    5.30- 39,999% din SC Turdapan Turda SA
    5.31- 8,194% din S.C. Big Trade Constanta S.A.
    5.32- 54,545% din S.C. ConexCordial Constanta S.A.
    5.33- 6,632% din S.C. Coral Mod Mangalia S.A.
    5.34- 7,108% din S.C. Restaurant Cherhana Constanta S.A.
    5.35- 2,684% din SC Santierul Naval Constanta SA
    5.36- 46,914% din SC Vitacom Sf. Gheorghe SA
    5.37- 4,755% din SC Mechel Targoviste SA
    5.38- 21,599% din S.C. Mechim Titu S.A.
    5.39- 6,144% din SC Otelinox Targoviste SA
    5.40- 67,700% din S.C. Multiprestservice Craiova S.A.
    5.41- 7,378% din S.C.Retizoh Craiova S.A.
    5.42- 5,560% din S.C. Semrom Oltenia Craiova S.A.
    5.43- 37,675% din SC Alcom Galati SA
    5.44- 5,144% din S.C. Cerealcom Giurgiu Giurgiu S.A.
    5.45- 10,031% din S.C. Comcereal Miercurea Ciuc S.A.
    5.46- 6,153% din S.C. Comixt Miercurea Ciuc S.A.
    5.47- 59,998% din S.C. Astoria Deva S.A.
    5.48- 95,148% din S.C.Comtom Tomesti S.A.
    5.49- 13,821% din S.C. Familial Restaurant lasi S.A.
    5.50- 21,568% din S.C. Fortus lasi S.A.
    5.51- 30,429% din SC Frigocarne lasi SA
    5.52- 9,850% din SC Danubiana Popesti Leordeni SA
    5.53- 3% din SC Petrom Aviation Bucuresti SA
    5.54- 12,324% din SC Studiourile Media Pro Buftea SA
    5.55- 37,389% din SC A Con Baia Mare SA
    5.56- 39,599% din SC Comar Baia Mare SA
    5.57- 9,638% din S.C.Marlin Ulmeni S.A.
    5.58- 40,617% din SC Forsev Dr.Tr.Severin SA
    5.59- 10,076% din S.C. Mecanoenergetica Gura -Vaii Drobeta Turnu Severin S.A.
    5.60- 38,869% din SC Severnav Dr.Tr.Severin SA
    5.61- 7,691% din SC Azomures Targu Mures SA
    5.62- 7,967% din SC Carbid-fox Tarnaveni SA
    5.63- 69,949% din S.C. Comsig Sighisoara S.A.
    5.64- 8,744% din S.C.Grand Targu Mures S.A.
    5.65- 17,489% din S.C. Salubriserv Targu Mures S.A.
    5.66- 7,176% din S.C. Zamur Targu Mures S.A.
    5.67- 15,996% din SC Commetex Piatra Neamt SA
    5.68- 18,171% din SC Alro Slatina SA
    5.69- 7,559% din S.C.Chimtex Bals S.A.
    5.70- 1,690% din S.C. Ciocirlia Ploiesti S.A.
    5.71- 15,429% din SC Palace Sinaia SA
    5.72- 2,586% din SC Petrotel Lukoil Ploiesti SA
    5.73- 5,106% din SC Elcond Zalau SA
    5.74- 20,029% din S.C. Antrepriza Constructii Barbu Satu Mare S.A.
    5.75- 22,521% din S.C. Bentoflux Satu Mare S.A
    5.76- 42,611% din SC Miorita Satu Mare SA
    5.77- 6,814% din S.C.Resib Sibiu S.A.
    5.78- 39,999% din SC Transilvania – Com SA
    5.79- 7,622% din SC Cetatea Suceava SA
    5.80- 71,896% din SC Alcom Timisoara SA
    5.81- 2,804% din SC Bega Pam Timisoara SA
    5.82- 15,620% din SC Remat Timis Timisoara SA
    5.83- 5,131% din SC Piese-auto Tulcea SA
    ____
    citez la urmă din explicatiile juridice oferite de specialiști, pentru a înțelege și neofiții corporatiști din multinaționale ce dau lecții despre “capitalism”, cum s-a operat jaful, cu legea în mână, cică:
    “modalitatea de acordare a despăgubirilor băneşti persoanelor îndreptăţite, în situaţia în care nu se putea realiza o restitutio in integrum, era reglementată de Titlul VII al Legii nr. 247/2005. Astfel, în conformitate cu prevederile art. 16 din actul normativ amintit, dispoziţiile sau deciziile emise de entităţile notificate (prin care s-au respins cererile de restituire în natură şi prin care s-a propus acordarea de despăgubiri) erau remise Secretariatului Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor. Analizând dosarul de despăgubire prin prisma legalităţii respingerii cererii de restituire în natură, Comisia Centrală pentru Stabilirea Despăgubirilor proceda la numirea unui evaluator autorizat în vederea evaluării imobilului a cărui restituire s-a cerut.

Ulterior întocmirii raportului de evaluare în care era consemnată valoarea imobilului, Comisiaputea proceda fie la emiterea deciziei reprezentând titlul de despăgubire reţinându-se valoarea stabilită de evaluator, fie la retrimiterea dosarului de despăgubire spre reevaluare. Procedura se finaliza prin emiterea de către Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor pe numele persoanelor îndreptăţite a unui titlu de plată sau titlu de conversie în acţiuni la Fondul Proprietatea pentru sumele ce nu depăşeau 500.000 lei şi a unui titlu de conversie în acţiuni la Fondul Proprietatea pentru sumele ce depăşeau pragul de 500.000 lei. De menţionat că, în situaţia în care Comisia constata că bunul a cărui restituire s-a solicitat putea fi restituit în natură, respingerea cererii de restiuire în natură fiind nelegală, aceasta proceda la restituirea imobilului respectiv.

Modalitatea de restituire prevăzută de Titlul VII din Legea nr. 247/2005 a fost caracterizată de lipsa unor termene clare în care instituţiile abilitate să îşi îndeplinească obligaţiile legale (fapt ce a fost condamnat de către CEDO nu numai în hotărârea pilot dar şi în alte cauze, precum Faimblat contra României) dar şi de lipsa unor sancţiuni eficiente aplicabile în situaţia neîndeplinirii obligaţiilor. Această deficienţă, grefată pe neimplicarea autorităţilor angrenate în procesul de retrocedare, alături de o aşa-zisă lipsă a disponibilităţilor financiare, reiterată continuu, dar niciodată dovedită, a dat naştere la un număr exorbitant de litigii, repetitive, aflate pe rolul instanţei europene.”
___
Din acest viespar împuțit și-au tras bănetul toti profitorii Sistemului, iar miniștrii Justiției și reprezentanții ministeriali și de partid ce au făcut parte din Comisiile de evaluări au avut o legătura directa cu Marea Mânărie.
Jefuirea patrimoniului românesc, încă odată, pentru vecie și transferarea averii ce aparținea celor în drept, români, altora, unor venetici, fără drept, fără acte fără nimic.
Veneticii sunt la guvernare…dintotdeauna.
__
(Am sesizat recent o postare a unui tănăr corporatist super șmecher dintr-o multinațională sau așa ceva, ce se dorește cam anonim. Scrie interesant pentru un anonim. Zice că a fost la o întâlnire cu viitorul ambasador american și au vorbit vrute și nevrute despre ce va fi și cum va fi.

Tema principală – corupția clasei politice actuale. Tânărul anonim probabil nu prea are goaglă în mediul sau exclusivist și nu a aflat de marele scandal al ultimei perioade ce este legat exact de mânăriile din jurul Fondului Proprietatea.
În locul său l-aș fi întrebat din prima pe noul ambasador, aparent puternic bobinat pe tema corupției – în cât timp ne poate ajuta să-l inculpăm pe fostul ambasador american, filorus după cum s-a văzut pe cazul Geoană, și intromisionat la vârful unui vast mecanism de jaf – utilizând desigur pârghiile corupției dar și influența sa directă de diplomat, încălcând vădit normele diplomatice, care or fi alea.
Așadar bun venit noului ambasador, primul heterosexual se pare, și anticorupt maxim, nu ca ceilalți de până acum, clone ale femeii cu barbă…(sau poate ne vine o femeie totuși, sper, io aș numi-o pe colega de birou a lui Laura Codruța Kovesi, o distinsă americancă căreia i-am publicat cândva CV-ul, să crape inima în Macovei, apropo de fișă profesională pe bune)

http://www.roncea.net/index.php/component/k2/item/667-vine-un-nou-ambasador-american

  1. Acuzatii grave de tradare nationala: BASESCU SI BNR au falsificat impreuna cu Jeffrey Franks datele macroeconomice pentru a se realiza acordul cu FMI – sursa: inpolitics.ro
    2. Ipoteza soc! Romania a taiat pensiile si salariile pentru a finanta S.U.A.!

”Între serviciile secrete, SIE este marele cîștigător al perioadei post-decembriste”. Afirmația a fost făcută acum cîțiva ani de către fostul președinte Emil Constantinescu și pare să fie azi mai valabilă ca oricînd. În premieră absolută, președintele și primul ministru sunt oameni care provin din DIE/SIE. Un avantaj uriaș al serviciului amintit și care deranjează în mod cert restul serviciilor, dar, mai ales, SRI, picat pe locul doi deși e cel mai mare din România. Va înghiți SRI gălușca și se va resemna? Noi înclinăm să credem că nu, iar unele evenimente recente par să confirme asta. SRI a dat semne de nervozitate încă de la prima vehiculare a numelui lui MRU pentru postul de premier, în 2009, atunci cînd l-a trimis la înaintare pe fostul purtător de cuvînt Ulieru să-l deconspire drept agent al unei puteri străine. Puțin înaintea numirii de acum, alt fost greu al SRI, Virgil Măgureanu, a dat și el anumite semnale publice de nemulțumire, desigur, pentru urechile care trebuiau să audă. Cu toate astea, Ungureanu a fost numit în post pe 9 februarie. Cinci zile mai tîrziu, s-a produs un eveniment rămas necunoscut marelui public, dar care poate fi interpretat drept o reacție vehementă a SRI și un semnal dur către structurile de vîrf ale statului.

Concret, pe 14 februarie, deputatul PSD Ion Stan a depus în Cameră două declarații politice de-a dreptul incendiare, întocmite pe baza unor informații de top, accesibile doar serviciilor secrete și anumitor factori politici de top. Două declarații pe care Stan nu a ținut să și le popularizeze în presă, dovadă că erau destinate doar anumitor cercuri. Pentru a clarifica din start lucrurile, să spunem că Ion Stan nu e Vadim Tudor, cu ale sale tiribombe de presă, ci un parlamentar ”special”, care de foarte mulți ani se află în comisia SRI, pe care a și condus-o ca președinte ori vicepreședinte, în prezent. Cei familiarizați cu dedesubturile politicii știu că, dintotdeauna, mai-marii comisiei SRI au avut o legătură strînsă cu serviciul, atît de strînsă încît s-a vorbit permanent cine controlează pe cine. În consecință, e cert că declarațiile lui Stan sunt opera serviciului amintit, deputatul fiind doar o portavoce.

Ce conțin, însă, declarațiile în cauză? Regimul Băsescu a falsificat PIB-ul României în beneficiul FMI. Prima dintre ele conține informația explozivă cu potențial nuclear potrivit căreia președintele, guvernul, BNR și șeful delegației FMI la București au falsificat controlat datele economice ale țării, în frunte cu PIB-ul, care a fost subapreciat cu 20% pentru a se justifica contractarea unor noi împrumuturi de la FMI.

Extras din declarația lui Stan: ”Puterea de la Bucureşti este cel puţin complice la o manoperă sistemică de falsificare a indicatorilor macroeconomici, care a împins la decizii politice greşite, ale căror efecte sunt trădarea de ţară, în varianta subminării economice şi a ştirbirii suveranităţii şi independenţei politice, urmare a aservirii faţă de organizaţii străine. Aceasta subevaluare a datelor economiei reale a fost necesară pentru a se demonstra, pe bază de date false, că România are nevoie de împrumuturi internaţionale. Manopera prelucrării statistice frauduloase a fost realizată în cadrul unei strategii integrate pe care “asasinii economici” – în cazul României, Jeffrey Franks şi predecesorii săi – au aplicat-o la nivel global. Coordonatorii strategiei sunt marii anonimi din spatele FMI, având ca executanţi agenţii ocultei financiare din fiecare ţară, plasaţi la conducerea instituţiilor macroeconomice, respectiv persoane cumpărate, relativ ieftin, cu funcţii, bani şi alte avantaje.

Menţionăm că FMI are nevoie şi de datele reale, cu titlul de “date de uz intern” şi pentru aceasta a apelat la o reţea de furnizare: economişti, şefi ai băncilor, persoane din staff-ul primului-ministru, Consiliului Naţional Fiscal, Institutului Naţional de Statistică. Unele dintre instituţiile cărora li s-au solicitat, în acest mod neoficial, datele reale, nu au putut răspunde la respectivele solicitări pentru simplul fapt că, în condiţiile instituţionalizării prelucrărilor statistice false, practic nu au avut acces la datele adevărate. În aceste condiţii, şeful delegaţiei FMI, Jeffrey Franks, a luat legătura, cu acceptul lui Traian Băsescu, cu şeful ANAF, Sorin Blejnar pentru a preleva datele reale direct din bilanţuri.

Sursele noastre ne-au comunicat faptul că existenţa unei interceptări “accidentale” a posturilor telefonice cu numerele 0728.666.063 şi 0741.239.082 ori accesarea bazelor de date ale operatorilor reţelelor respective de telefonie ar putea furniza dovezi irefutabile privind funcţionarea sistemului descris. Mai mult, am avea şi surpriza de a constata că şi “blonda lui Emil Boc” este integrată comandoului asasinilor economici ai României. O altă menţiune importantă, care se impune, este aceea că, de regulă, şefii instituţiilor menţionate nu sunt direct angajaţi, ci câte unul-doi colaboratori apropiaţi acestora. Un vicepreşedinte de la Institutul Naţional de Statistică nu a acceptat iniţial să intre în reţeaua agenţilor informaţi. Urmările imediate au fost presiunile şi ameninţările cu demiterea, dacă nu consimte la furnizarea informaţiilor solicitate.

În loc de concluzii. În condiţiile utilizării datelor macroeconomice reale şi ale elaborării şi execuţiei corecte şi responsabile a bugetului naţional, România nu ar fi avut nevoie de împrumuturile FMI, sau în nici un caz în cuantumul în care au fost atrase”.

Reforma Sănătății, un act în beneficiul mafiilor transnaționale. A doua declarație a lui Stan afirmă că mult trîmbițata reformă a sănătății este, de fapt, un act în beneficiul mafiei transnaţionale a fraudării asigurărilor de sănătate, cu binecuvîntarea președintelui Traian Băsescu. O altă afirmație explozivă este aceea că demonstrațiile de protest de după demiterea lui Arafat au fost, în fapt, controlate de SIE.

Extras din declarația lui Stan: ”Înalţi funcţionari publici, începând de la Administraţia Prezidenţială şi Parlament, continuând la Guvern şi agenţiile sale de specialitate, puşculiţele partidelor politice, câini de pază ai “democraţiei”, companii de publicitate, fundaţii aşa-zis caritabile sunt cu toţii, dar nu numai aceştia, conectaţi la sorburile nesăţioase care secătuiesc bugetul CNAS. Ciordeala, inclusiv cea a statului, din bugetele asigurărilor sociale este un nărav mai vechi. Au practicat-o şi acoperit-o mai toate guvernele. Prim-miniştrii “legalişti” au încercat să-şi acopere ciordelile cu legi de reformare a asigurărilor sociale. Aşa s-a făcut că ne-au anesteziat cu câte o reformă la fiecare patru ani.

Noua tentativă de reformă a asigurărilor de sănătate, căci bugetul acestora este miza, şi nu sănătatea naţiunii, a picat într-un moment rău ales – anul electoral – şi cu mijlocul nepotrivit – agentul de influenţă în însăşi persoana preşedintelui republicii. Acelaşi agent de influenţă ca şi în cazul aurului de la Roşia Montană. Ambele operaţiuni de influenţă asumate de un agent de propagandă şi influenţă de cel mai înalt nivel posibil demonstrează cât de mare este presiunea asupra Cotrocenilor, cam de ce factură sunt unii dintre oamenii preşedintelui, de unde pot veni comenzile şi de ce nu le poate rezista primul cetăţean al ţării.

Se încearcă diversiunea că preşedintele şi primul-ministru ar fi fost induşi în eroare şi nu ar fi cunoscut că proiectul legii sănătăţii este expresia intereselor autohtone şi străine care au şi pus ochii pe spaţiile imobiliare ale spitalelor şi elaborat statutele viitoarelor fundaţii care se vor înfrupta din infrastructura reţelei de sănătate pe care Traian Băsescu le-a promis-o. Inclusiv prin declaraţii publice, făcute în ţară, dar şi în străinătate. Se spune că Băsescu şi Boc nu ar fi fost corect informaţi şi nu ar cunoaşte că 40 de firme ale clientelei lor politice au lansat deja investiţii de multe sute de milioane pentru achiziţionarea unui prim lot de 1.200 de ambulanţe. Se aruncă în spaţiul public dezinformarea că Traian Băsescu nu ar fi ştiut de bătălia pe cadavrul sistemului de sănătate al poporului român dintre cartelurile internaţionale ale asigurătorilor de sănătate, iar legea pentru a cărei susţinere s-a mai compromis politic, moral şi infracţional încă o dată (dar ce mai contează?!), urma să fie pretextul legitimării jafului bugetului sănătăţii, pentru a nu mai fi atât de flagrante abuzurile şi ilegalităţile.

Ochii şi urechile statului, în loc să-şi facă cu onestitate datoria, adică să tragă semnalul de avarie şi să oprească, pe motiv de pericol de deraiere a democraţiei, caruselul înaltei corupţii politice instituţionalizate, se joacă de-a rebeliunea cu câteva sute de demonstranţi adunaţi în faţa Palatului Preşedinţiei şi în Piaţa Universităţii, ca să apere democraţia.

Este evidentă marea manipulare a acestui scandal, chiar din start. Nimeni nu a citit, darmite să fi studiat legea sămânţă a dihoniei naţionale. Toţi s-au întrecut în a o comenta, după texte date, după ureche şi la cacealma. În toată dezbaterea furibundă nu s-a apelat la argumente din conţinutul hulitei legi, ea fiind respinsă in corpore şi în necunoştinţă de prevederile ei. Sau, dimpotrivă, au citit-o şi ori nu le vine să creadă, ori le este frică să o pună în lumina adevărului”. În acest din urmă caz, cînd vorbește de ”ochii și urechile statului” care ar fi trebuit să țină sub control interesele cartelurilor internaționale, Stan se referă, evident, la SIE, serviciul cu atribuții externe.

Contactat de Inpolitics, deputatul afirmă că pînă în acest moment nu există nicio reacție oficială la declarațiile sale din parlament. El afirmă, însă, că ”declarațiile se bazează pe date foarte concrete, care pot fi oricînd puse la dispoziția factorilor interesați de către anumite instituții ale statului, cu atribuții în acest sens. Vă dați seama că nu mă apucam să aștern pe hîrtie ceea ce visasem în noaptea precedentă, acolo e vorba de chestiuni cît se poate se serioase și de concrete”. Stan mai spune, cu referire la cele două numere telefonice care apar în prima sa declarație, că aparțin unor importanți demnitari ai statului, iar interceptarea lor ar putea scoate la lumină elemente extrem de interesante. O afirmație care, în realitate, sugerează în mod clar că interceptările deja s-au produs, iar datele sunt bine păstrate în anumite locuri.

Una peste alta, ambele declarații ale vicepreședintelui comisiei SRI pot fi considerat cel mai tăios avertisment transmis indirect regimului de la putere de către cel mai mare serviciu de informații, iar faptul că a venit imediat după validarea lui Ungureanu drept premier arată limpede și sursa ”nemulțumirii”. Marea întrebare: vom asista, curînd, la o repoziționare politică a SRI, avînd în vedere că alegerile bat la ușă? Și dacă da, ce surprize ar putea oferi clasei politice această manevră? (Bogdan Tiberiu Iacob)

  1. Ipoteza soc! Romania a taiat pensiile si salariile pentru a finanta S.U.A.!

Economistul Constantin Cojocaru: Romania a taiat pensii si salarii si s-a imprumutat la FMI pentru ca a imprumutat SUA, cumparand titluri de trezorerie americane. In plus, fostul guvern Boc a alimentat generos conturile firmelor capusa care au pus borduri Bechtel-style. Bonus: TOP-ul datornicilor la FMI. Romania, pe prima pozitie!!!

Economistul Constantin Cojocaru a facut senzatie la postul de televiune TVR afirmand, nici mai mult nici mai putin, ca adevaratul motiv pentru care Romania a ajuns sa aiba o datorie externa uriasa, (90 de miliarde de euro, din care jumatate acumulata numai in ultimii doi ani) la care se adauga decizia Guvernului de a taia din salarii si pensii, ar fi cumpararea de catre Banca Nationala a Romaniei (BNR) de titluri emise de trezoreria SUA, in valoare de multe miliarde de euro. Practic, prin cumpararea acestor titluri, Romania a imprumutat SUA, gaura rezultata astfel fiind “umpluta” tot pe ruta SUA, adica printr-un imprumut la Fondul Monetar International (FMI), la presiunea bancilor private. In cazul in care aceasta informatie este adevarata, ar fi interesant de aflat care a fost motivatia pentru care Romania “a optat” sa imprumute SUA.

Sa fi fost vorba de vreun santaj din spectrul politicii externe, de o comanda “pe linie ierarhica” catre tandemul Mugur Isarescu/ Traian Basescu sau pur si simplu a fost vorba doar de o simpla mita, ca multe altele cu care au fost obisnuiti “politicienii” nostri in ultimii 20 de ani?!

Dupa aceste scamatorii, Presedintia si Guvernul au iesit la rampa si au spus romanilor ca nu mai sunt bani pentru pensii si salarii, aceasta nefiind nimic altceva decat o manipulare ordinara, in opinia lui Cojocaru.

Peste “teapa” cu bonuri de trezorerie SUA trasa de tandemul Basescu-Isarescu, a venit o alta teapa, de circa 8 miliarde de euro, data de ex- premierul Boc de data acesta, care a avut drept scop multumirea firmelor capusa controlata de acolitii politici, bunavointa acestora fiind absolut necesara pentru pastrarea puterii.

“In anul 2009, veniturile statului roman au depasit cu mult necesarul de 34-35 de miliarde de euro pentru acoperirea pensiilor si salariilor. La aceste cheltuieli s-au adaugat 2,5 miliarde de euro in serviciul datoriei publice facuta de fostul premier Tariceanu. Restul sumelor din veniturile statului pe 2009, aproximativ 8 miliarde de euro s-au dus toate pe bordurile firmelor capusa. In aceste conditii este evident ca lui Boc nu i-au mai ajuns banii pentru pensii si salarii si a imprumutat 10 miliarde de euro. Numai ca acest imprumut a fost facut pe termen scurt, cu scadenta in 2010, asa ca Guvernul a trebuit sa retrurneze acesti bani. Deci, 10 miliarde de euro reprezentand rate si dobanzi. Si uite asa a ajuns Boc sa taie salariile bugetarilor, sa taie pensile, sa mareasca TVA”, a aratat Cojocaru.

Economistul a adaugat ca a depus inca din 2010 in Parlament un proiect de lege prin care ar fi fost evitata taierea pensiilor si salariilor. Proiectul a fost, insa, respins tacit.

“Economia pe care a facut-o guvernul Boc prin taierea pensiilor si salariilor era de doar 2 miliarde de euro pe an. Eu am propus prin proiectul depus in Parlament sa luam 2 miliarde din rezerva BNR si sa acoperim gaura data de Boc. Am depus acest proiect in luna iunie 2010 . Nici macar nu a fost luat in discutie iar acum, evident, este vetust ”, a conchis Cojocaru adaugand ca, in cazul in care proiectul ar fi fost adoptat ar fi fost evitate aceste “adevarate drame umane”.

El a sugerat ca initiativele luate de guverne pentru “corectarea” bugetului fac parte dintr-o campanie concertata de pauperizare a poporului roman.

TOP-ul datornicilor la FMI. Romania ocupa, de departe, prima pozitie. Datoria Romaniei, de 9,8 miliarde euro, reprezinta a sasea parte din totalul imprumuturilor acordate de FMI la nivel mondial

Iata cum a ajuns Romania printre cele mai indatorate tari din lume la FMI (vezi TABEL),multumita trioului Basescu-Isarescu-Boc.

Cu toate astea, ne mai paste un acord cu Banca Mondiala si FMI. Opriti acesti criminali pana nu apuca sa amaneteze si viitorul stranepotilor vostri!!! Inactivitatea o sa usture rau de data asta!

 

5 Comments

  1. Incredibile Informatii!!!!

  2. zorro

    Bai nene,aici trebuie sa “umble”DNA-ul daca mai este al acestui popor!!!….la fondul asta PROPRIETATEA,de unde isi trag toti “ghertoii”de afara ,cum a fost si este si acest GITENSTEIN,ambasador SUA la noi,care cu ajutorul lui BASESCU a facut si face tot ce vrea muschii lui!…..aici la acest fond sant miliarde de euro care fac “pui” pentru altii NU pentru popor si tara asta!!!…cat o sa mai dureze praduirea asta a acestei tari?…..si noi facem foamea?….pensiile astea de acum ,daca NU ERAU DUBLATE de dul TARICEANU ,era vai mama noastra acum …..se murea pe capete!!!…pensionarii trebuie sa tina cont de ce si cum ne-a ajutat TARICEANU !!!….

  3. Adonis

    Zorro, nu-ti face iluzii si nu voi atît de naiv. Tariceanu e de-al lor. Ii inveti tu pe smecherii astia sa fie smecheri? Cat mai tine memoria asta scurta la romani? Singurul care a avut curaj si patriotism sa-i arate pe putregaiurile astea in toata hidosenia lor, a fost Vadim . Cand o sa deschidem odata ochii si urechile? Nu ne mai trezim odata? Chiar suntem sinucigasi? De copiii nostri nu ne e mila? Sanatate! Si sa dea Domnul sa se trezeasca poporul roman. Sunt lupii paznici la stana, nu vedeti? Strangeti randurile, romani! Boicotati televiziunile unde, cu foarte putine exceptii, toti abjectii vã aburesc, toti vandutii care sunt orice, numai patrioti, nu. Cei care tin cu tara asta amarata se cunosc. Ce-au facut cei care au guvernat 25 de ani? S-au imbogatit iar tara au vandut-o. Treziti-vaaaaaa!!!!!

  4. Ciobotaru Dinu

    Unde sunt banii noștri…
    Data: 7 martie 2012 Dinu Ciobotaru

    Prezint mai jos un caz de economie aplicată, respectiv înfiinţarea Societatăţii Comerciale FONDUL PROPRIETATEA Societate pe Acţiuni, constituită cu scopul colectării profiturilor realizate de cele mai atractive active rămase în proprietatea Statului Român, unul dintre multele cazuri de jefuire a României, ce necesită a fi adus în atenţia opiniei publice din România, pentru a fi stopat imediat. România este singura ţară din Estul Europei, care în locul restituirii în natură a proprietaţilor confiscate de comunişti, a găsit soluţia pentru restituirea proprietăţii confiscate de statul comunist, în bani la valoarea de circulaţie de la data emiterii horărârii judecătoreşti.

    În calitate de expert tehnic la Ministerul de Justiţie, am fost numit de instanţele de judecată în cauze ce aveau ca obiectiv: stabilirea valorii de circulaţie a imobilelor confiscate de statul comunist, imobile la care, restituirea în natură, nu a mai fost posibilă şi la care despăgubirea reclamanţilor se face în bani la valoare reală de circulatie a imobilului, prin convertirea valorii titlului de despăgubire, în acţiuni la Fondul Proprietatea

    Fondul Proprietatea este o societate comerciala pe acţiuni, care deţine: 20,11 la sută din acţiunile Petrom, 14,99 l sută din acţiunileRomgaz, 14,58 la sută din acţiunile Transgaz, 9,48 la sută din acţiunile Nuclearelectrica, 19,94 la sută din acţiunile Hidroelectrica, 15 procente din acţiunile Transelectrica, 12 la sută din acţiunile E .ON Gaz România, între 23 și 25 la sută din complexurile energetice (CET Turceni, CET Craiova, CET Rovinari), între 12 și 22 la sută din actualele filiale Electricasau companiile desprinse din fostele filiale Electrica. Aceste active, enumerate mai sus, sunt cele mai atractive active din România.

    Acţionarul iniţial unic al Fondului Proprietatea a fost Statul Român. Pentru majoritatea companiilor energetice amintite, s-au facut demersuri pentru listarea lor la bursă.

    Fondul Proprietatea a încasat, în anul 2006, dividende în valoare de 78,5 milioane de leide la cinci dintre cele 114 societăţi din portofoliul său. Cea mai mare sumă a fost virată de SNP Petrom, care a plătit dividende în valoare de 65,7 milioane lei. Tot în 2006, Fondul Proprietatea avea trei procese pe rol pentru recuperarea dividendelor de la societăţile Oil Terminal, Conpet și Romgaz. Valoarea nominală a unei acţiuni emise de Fondul Proprietatea este de 1 RON. Acţiunile emise de Fondul Proprietatea sunt transferate, de catre Statul Roman cu titlu gratuit, deţinătorilor de titluri de despăgubire. Numărul acţiunilor transferate se stabileste prin raportare la valoarea titlurilor de despăgubire deţinute de fiecare din titulari. Până la desemnarea societătii de administrare selectate, Fondul Proprietatea a fost administrat provizoriu de Ministerul Finanțelor Publice, prin Consiliul de Supraveghere. După selectare, Franklin Templeton Investment Management Ltd. United Kingdom Sucursala Bucureşti, a preluat prerogativele de administrator unic şi societate de administrare a investiţiilor Fondului Proprietatea.

    Administratorul unic a informt că Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor – A.G.O.A. – a Societatii Comerciale Fondul Proprietatea S.A. a avut loc în data de 27 aprilie 2011. Sedinţa a fost prezidata de către Grzegorz Maciej KONIECZNY, reprezentantul legal al Franklin Templeton Investment Management Ltd. United Kingdom Sucursala București, în calitate de administrator unic al S.C. FONDUL PROPRIETATEA S.A şi au fost aprobate mai multe puncte aflate pe ordinea de zi, printre care: repartizare profitului net pentru anul financiar 2010 și a datei de înregistrare dupaă cum urmează: valoarea bruta a dividendului 0,03141 lei/acțiune și data de înregistrare 16 mai 2011. Plata dividendelor era propusă să înceapă cu data de 30 iunie 2011.

    În privinţa retribuţiilor personalului societăţii comerciale Fondul Proprietatea S.A, aceste drepturi băneşti urmează regimul societăţilor comerciale, adică fără norme de limitare a cuantumului drepturilor băneşti.

    De exemplu, fostul director general al Fondului Proprietatea, Daniela Lulache, a primit 3,56 milioane lei în cursul anului 2009, din care 2,65 milioane lei au reprezentat „alte beneficii”, potrivit prospectului de listare al Fondului. Prospectul de listare al Fondului menționează, printre altele, remunerația și beneficiile primite de membrii organelor corporative ale Fondului în cursul anului financiar 2009 și până la preluarea efectivă a mandatului de către administratorul unic, Franklin Templeton. Sume importante au mai primit în cursul anului 2009 Mihai Darie, membru Directorat, remunerația acestuia fiind de 423.798 lei, la care se adaugă “alte beneficii” în valoare de 1,16 milioane lei, precum și Laura Constantin, membru Directorat, care a primit o remunerație de 317.849 lei, la care se adaugă „alte beneficii” de 882.776 lei.

    Membrul Consiliului de Supraveghere, Gheorghe Pogea, a primit o remunerație de 3.214 lei în perioada martie-mai 2010, președintele Directoratului, Ionuț Popescu, a primit o remunerație de 246.232 lei în perioada decembrie 2009 – septembrie 2010, iar Grațiela Iordache a primit suma de 367.216 lei în perioada aprilie 2009 – iulie 2010. Fondul Proprietatea estimează venituri de 299,34 milioane lei în 2011, în crestere cu opt la sută față de 2010. Ionuț Popescu a fost numit în decembrie director general al Fondului, după revocarea Danielei Lulache. Popescu a cerut să nu primească salarii compensatorii în cazul în care va fi revocat, dupa cum era prevăzut în contractele de mandat ale foștilor directori, care au primit compensații de 464.000 euro, după aplicarea unor clauze contractuale.

    În prezent Franklin Templeton Investment Management Ltd. United Kingdom, Sucursala Bucureşti, are calitate de administrator unic şi societate de administrare a Fondului Proprietatea, care informează că Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor S.C. Fondul Proprietatera S.A. a fost convocată pentru a doua oară pe data de 25 noiembrie 2011. Nu se cunosc sumele de bani pentru retribuţiile noilor administratori ai Fondului Proprietate. Sume mari de bani se cheltuiesc cu prioritate pentru plata retribuţiilor funcţionarilor care administrează Fondul Proprietatea. Sunt mari semne de întrebare dacă sumele de bani din dividendele celor 114 societăţi din portofoliul Fondului Proprietatea vor ajunge la cei ce trebuie despăgubiţi.

    România este singura ţară din Estul Europei, care în locul restituirii în natură a proprietaăţilor confiscate de comunişti, a găsit soluţia pentru restituirea proprietăţii confiscate de statul comunist, în bani la valoarea de circulaţie de la data emiterii hotărârii judecătoreşti. Parte din profitul realizat de cele mai bune active ale României, nu vor mai constitui surse de venituri la bugetul consolidat al Statului Român, venituri necesare pentru acoperirea cheltuielilor cu administrația, învăţământul, sănătatea, dezvoltarea, etc.

    Generațiile prezente și cele viitoare suportă consecințele acestei acţiuni fiind obligate să plătească greșelile făcute de generațiile trecute care au confiscat abuziv proprietățile imobiliare și de către generațiile prezente care au făcut greșeli grave în procesul de restituire a proprietăților.

    În ce ţară din lume s-a mai întâlnit UN ASEMENEA JAF prin care profitul celor mai atractive active ale ţării sa fie prăduit de o rapace minoritate financiară naţională si internaţională, sub forma unei societăţi comerciale – Fondul Proprietatea,

    ESTE NECESARĂ STOPAREA JAFURILOR ȘI A AGRESIUNILOR ASUPRA ROMÂNILOR.

    ATENŢIE! Reprezentantul legal al Franklin Templeton Investment Management Ltd. United Kingdom, Sucursala București, în calitate de administrator unic al S.C. FONDUL PROPRIETATEA S.A, într-o intervenţie transmisă la radio-tv l-a somat public pe primul ministru de atunci, Emil Boc, să înceteze a mai repartiza bani pentru bugetul consolidat al Statului Român, din profiturile realizate de aceste companii de stat. Pentru majoritatea companiilor energetice amintite, s-au facut demersuri pentru listarea lor la bursă. Aceasta este de fapt dorinţa finală a rechinilor internaţionali care vor; deposedarea şi subjugarea economică a cetăţenilor României, controlul total al economiei ROMÂNIEI, sub umbrela politicilor economice, girate de Fondul Monetar Internaţional.

    Vă prezint câteva goluri legislative din domeniul dezvoltării economico-sociale a României, goluri legislative care amplifică dezordinea, sărăcirea şi subdezvoltarea ţării:

    – Lipsa unei Legi a Investițiilor, care să aibă la bază prevederile din Constituţia României, articolul 135 aliniatele b), c), d) şi e), precum şi Articolul 136 aliniatele (3) şi (4) din Constituţia României, unde se precizează că statul trebuie să asigure protejarea intereselor naţionale in activitatea economică, financiară şi valutară; stimularea cercetării ştiinţifice şi tehnologice naţionale, a artei şi protecţia dreptului de autor; exploatarea resurselor naturale, în concordanţă cu interesul naţional; refacerea şi ocrotirea mediului înconjurător, precum şi menţinerea echilibrului ecologic; crearea condiţiilor necesare pentu creşterea calităţii vieţii; bogăţiile de interes public ale subsolului, spaţiul aerian, apele cu potenţial energetic valorificabil, de interes naţional, plajele, marea teritorială, resursele naturale ale zonei economice şi ale platoului continntal, precum şi alte bunuri stabilite de legea organică, fac obiectul exclusiv al proprităţii publice; bunurile proprietate publică sunt inalienabile.

    În condiţiile legii organice, ele pot fi date în administrare regiilor autonome ori instituţiilor publice sau pot fi concesionate ori închiriate; de asemenea, ele pot fi date în folosinţă gratuită instituţiilor de utilitate publică.

    – Lipsa Legii investiţiilor crează posibilitatea ca orice speculant financiar, orice început de jaf financiar, să fie denumit investitor sau investiţie. Cei de la Roșia Montană Gold Corporation, înaintează pe acest vid legislativ. Se cunoate faptul că în decursul istoriei s-au mai întânit cazuri când, anumiţi investitori – escroci internaţionali, au înfiinţat societăţi pe acţiuni, ca de exemplu cea înfiinţată în capitalele vest europene, între anii 1924-1930, având ca obiect de activitate găsirea comorii piraţilor din Caraibe. În cazul Roşia Montană, comoara există, este a STATULUI ROMÂN. Fondule strânse de la acţionarii chilipirgii dornici de bani fără muncă, sunt folosite acum pentru publiciate şi coruperea celor ce pot aviza mersul acestei excrocherii, mersul acestui jaf asupra Statului Român, asupra cetăţenilor României. Mai curând aflam că cei de la Roșia Montană Gold Corporation nu au aviz de exploatare a zăcamântului de aur.

    – La investiţiile din domeniul construcţii-montaj ce se derulează în România cu fonduri publice, nu se mai întocmeşte faza de postcalcul, fază necesară şi existentă in toate procesele de producţie. Nu se măsoară şi nu se evidenţiază cantităţile de lucrări realizate pe teren. Eliminarea fazei de postcalcul din procesele de producţie de construcţii-montaj a fost făcută tacit, deoarece activitatea de construcţii montaj, este un domeniu cu consum mare de fonduri, cu posibilităţi de furt din banul public, iar activitatea de construcţii montaj, este un domeniu cu posibilitaţi de spălare de bani murdari.

    – Licitaţiile care se fac azi sunt catastrofale pentru România. Criteriile de selecţie şi de acordare a lucrărilor publice sunt dezastruase pentru România deoarece crează posibilitatea ca un antreprenor general să preia o lucrare publică cu cheltuirea unui volum mare de fonduri, fără ca acest antreprenor general să aibă forţă de muncă proprie, utilaje de realizare a lucrarilor de construcţii montaj, personal tehnic pentru conducerea lucrărilor şi ateliere şi baze de producţie proprii. Cei mai mulţi aşa-zişi antreprenori generali angajează pe bani mult mai puţini, comparativ cu valoarea adjudecată la licitaţie, subantreprize locale care au forţă de muncă, utilaje si personal tehnic.

    De asemenea, aşa-zişii antreprenori generali predau lucrările contra unor comisioane mari, altor antreprize de construcţii montaj. Din aceste cauze rezultă: bani fără muncă în conturile aşa zişilor antreprenori generali, muncitori prost plătiţi, execuţie de lucrări de proastă calitate, lipsa măsurilor de protecţie și igienă a muncii. Aceste lipsuri legislative au făcut posibil ca autostrada Transilvania, cu antreprenor general Becthel, să ajungă la valori enorme pentru un kilometru de autostradă.

    Este necesară desfiinţarea S.C. FONDUL PROPRIETATEA S.A, precum şi naţionalizarea activelor din ţară care aparţin companiilor multinaţionale, băncilor şi societăţilor de asigurări, active rezultate din activităţi contrare articolelor 135 şi 136 din Constituţia României, activităţi desfăşurate în dauna interesului naţional, prin jefuirea cetăţenilor şi proprietăţilor statului Român. Parte din aceşti agenţi economici, acţioneză în continuare împotriva intereselor Statului Român, prin externalizarea mascată a profiturilor, folosind diverse proceduri. Parte din aceşti jefuitori internaţionali, nu mai declară profituri pentru activităţile economice din România.

    Nu este posibil ca persoane din conducerea Statului Român, să recomande pe posturi de televiziune, companii străine pentru exploatarea zăcămintelor de aur de la Roşia Montană, în dauna intereselor companiilor naţionale, cu încălcarea articolului 135 aliniatele b), d) şi e) din Constituţia României, articol care prevede obligaţii ale Statului Român de a asigura: protejarea intereselor naţionale în activitatea economică, financiară şi valutară, exploatarea resurselor naturale, în concordanţă cu interesul naţional, refacerea şi ocrotirea mediului înconjurător, precum şi menţinerea echilibrului ecologic.

    Share this:

    Email
    Google

    Un răspuns la Unde sunt banii noștri…

    dinu ciobotaru spune:
    9 februarie 2015 la 14:19

    DOMNULE PREŞEDINTE AL ROMÂNEI,
    Constituţia României la articolul 136 aliniatul 3), precizează faptul că;…”Bogăţiile de interes public ale subsolului, spaţiul aerian, apele cu potenţial energetic valorificabil, de interes naţional, plajele, marea teritorială, resursele naturale ale zonei economice şi ale platoului continental, precum şi alte bunuri stabilite de legea organică, fac obiectul eclusiv al PROPRIETĂŢII PUBLICE. În continuare. la aliniatul (4) din articolul 136 se prevede expres faptul că; …”bunurile proprietate publică sunt inalienabile” – ADICĂ NU SE POT ÎNSTRĂINA.
    Totodată Constituţia ROMÂNIEI, la articolul 135 aliniatul 2) precizează faptul că statul trebuie să asigure protejarea intereselor naţionale in activitatea economică, fnanciară şi valutară; stimularea cercetării ştiinţifice şi tehnologice naţionale, a artei şi protecţia dreptului de autor; exploatarea resurselor naturale, în concordanţă cu interesul naţional; refacerea şi ocrotirea mediului înconjurător, precum şi menţinerea echilibrului ecologic; crearea condiţiilor necesare pentu creşterea calităţii vieţii.
    Până la acestă dată în România nu există o Lege a Investițiilor urmată de planuri de dezvoltare în perspectivă, care să aibă la bază prevederile din Constituţia României, articolele 135 şi 136. Lipsa Legii Investiţiilor crează posibilitatea ca orice speculant financiar, orice început de jaf financiar, să fie denumit investitor sau investiţie.
    La investiţiile din banul public azi nu există; criterii de selectare a ofertanţilor care să protejeze interesul naţional, iar faza de post calcul a lucrărilor de construcţii montaj nu există, respectiv nu se întocmesc caietele de ataşamente care să conţină; cantităţile de lucrări de construcţii montaj real executate, comparate cu cantităţile de lucrări propuse prin poiectul lucrărilor de construcţii montaj. Exemplu cu banii plătiţi pe nemunca americanilor de la BECHTEL, era posibil să se organizeze producţia de utilaje terasiere autohtone, necesare întregului program de autostrăzi din România.
    Se cunosc cazurile de corupţie şi jaful banului public dezvăluite în ultima perioadă, fenomene care au fost posibile datorită legilor antinaţionale; de privatizare şi de restituire a proprietăţii, legi care au distrus industria şi economia ţării prin instituţii precum; Fondul Proprietății de Stat (FPS) ce și-a schimbat denumirea în 2001, în Autoritatea pentru Privatizare și Administrarea Proprietățții Statului (APAPS), iar în 2004 redenumită Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), precum şi prin Agenţia Naţională de Restituire a Proprietăţilor (ANRP), cu subsidiara sa, S.C. FONDUL PROPRIETATEA S.A.
    S.C. FONDUL PROPRIETATEA S.A. a fost constituită cu scopul colectării profiturilor realizate de cele mai atractive active care au mai rămas în proprietatea Statului Român – bunuri proprietate publică. Acesta este unul dintre multele cazuri de jefuire a cetăţenilor României. României este singura ţară din Estul Europei, care a emis asemenea legi antinaţionale pentru: privatizare şi restituirea proprietăţii confiscate de către statul comunist. Mai mult, restituirile s-au extins şi la proprietăţi, care nu au fost confiscate de către comunişti. Despre S.C. FONDUL PROPRIETATEA S.A nu s-a scris în presă, deoarece nu s-a înţeles bine amploarea “ingineriei financiare” de jefuire a cetăţenilor României. SC FONDUL PROPRIETATEA SA deţine: 20,11 la sută din acţiunile Petrom, 14,99 l sută din acţiunile Romgaz, 14,58 la sută din acţiunile Transgaz, 9,48 la sută din acţiunile Nuclearelectrica, 19,94 la sută din acţiunile Hidroelectrica, 15 procente din acţiunile Transelectrica, 12 la sută din acţiunile EON Gaz România, între 23 și 25 la sută din complexurile energetice (CET Turceni, CET Craiova, CET Rovinari), între 12 și 22 la sută din filiale Electricasau companiile desprinse din fostele filiale Electrica, cele mai atractive active din România, bunuri proprietate publică, relizate în timp prin munca tuturor românilor. Retribuţiile personalului societăţii comerciale Fondul Proprietatea S.A, urmează regimul societăţilor comerciale, adică fără norme de limitare a cuantumului drepturilor băneşti, ceia ce a creat posibilitatea câştigurilor fără limite pentu personalul societăţii şi o mare “oportunitate” pentru “rechinii imobiliari de drepturi litigioase”. In acest mod o parte însemnată din profitul realizat de cele mai bune active ale României – bunuri proprietate publică, nu mai constituie acum surse de venituri la bugetul de stat al României, venituri necesare pentru acoperirea cheltuielilor cu; administrația, învăţământul, sănătatea, dezvoltarea, etc.
    Este fapt verificat că, programele de privatizare în masă au condus peste tot unde au fost aplicate, la creșterea corupției. De exemplu, un studiu recent realizat în comun de către cercetătorii de la univerităţile Cambridge și Harvard, concluziona că falimentul Rusiei și al statelor din Europa de est, ca și sărăcia și corupția, au fost provocate de programele de privatizare în masă create de economiștii occidentali și impuse brutal statelor post-comuniste de organisme precum Fondul Monetar Internațional, Banca Mondială și Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare. Cercetătorii arată că cu cât o țară a adoptat mai fidel politicile de privatizare sugerate de la Vest, cu atât mai mult au suferit de eșec economic și corupție.
    Generațiile prezente și cele viitoare suportă consecințele acestor legi fiind obligate să plătească cu un nivel de trai cel mai scăzut din Europa; erorile generațiilor trecute care au confiscat abuziv proprietățile imobiliare și erorile clasei politice actuale care a făcut greșeli grave prin promovarea şi adoptarea lagilor anticonstituţionale; de privatizare(de înstrăinare) a bunurilor proprietate publică şi de restituire a proprietăților.
    Cu deosebit respect,
    CIOBOTARU DINU.

  5. Vasile

    Așa un gust amar îți rămâne …și o stare de infinită neputință față de atâția nenorociți care au jefuit și jefuiesc încă România…..Și chestia e , cu nu mai există cine să facă dreptate, fiind implicați toți…Vai nouă, popor de mămăligari…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.