Abuzuri

SRI – instituție publică sau structură mafiotă?

  Nu exclud posibilitatea ca unii dintre dumneavoastră să considere titlul acestei postări ca fiind foarte dur! Îmi asum acest […]

 

Nu exclud posibilitatea ca unii dintre dumneavoastră să considere titlul acestei postări ca fiind foarte dur! Îmi asum acest risc, dar prin cele pe care le voi prezența în continuare am să vă demonstrez contrariul. O instituție publică, responsabilă, în speță SRI, acționează numai în limitele impuse de normele legale în vigoare, de Constituție, de Legea privind Siguranță Națională a României și de Legea de Organizare și Funcționare, în special.

Dacă analizăm activitatea acestei structuri, vom observa foarte ușor că în ultimii 12 ani ea, în mod sistematic, și-a depășit cu mult atribuțiile conferite prin lege, organizând și desfășurând acțiuni și activități din sfera de responsabilitate a altor autorități publice. Nu am să reiau aspectele referitoare la acest subiect, aspecte prezentate în analizele publicate de mine anterior. Ele pot fi ușor lecturate dacă sunt accesate site-urile publicațiilor care le-au preluat, precum și pagină mea pe Facebook.

Așa cum am prezentat acolo, SRI s-a implicat în mod ilegal în Justiție, creând un adevărat câmp tactic, fabricând dosare și probe pentru a condamna persoane publice incomode și pentru a le scoate din zona de interes, cum a făcut de fapt și cu oamenii de afaceri pentru a le lua  sau a le controla afacerile și pentru a prelua astfel în interesul propriu al celor din conducerea instituției a unor comisioane care depășesc orice imaginație.

Amestecul brutal în viață politică, schimbarea rezultatului votului popular, susținerea prin mijloace ilegale a unor persoane care să acceadă în funcții publice foarte importante sau menținerea unora în posturile pe care le ocupaseră în detrimentul voinței electoratului. Controlul asupra unor oameni politici, a unor magistrați, a unor funcționari publici, precum și a unor specialiști în diferite domenii, prin diverse procedee profund nelegale, cu scopul final de a domină societatea românească în interesul celor din exterior sub comandă cărora se află, dar și în interes personal pentru obținerea prin mijloace de tip mafiot a unor imense sume de bani. Iată neregulile pe care le-am abordat de atâtea ori în intervențiile mele în mass-media, pe rețelele de socializare, dar și în cadrul audierilor la Comisiile Parlamentare, inclusiv a celei de control SRI.

Am menționat aceste lucruri, doar pentru a vă reaminti câteva din multitudinea de aspecte care se pot imputa conducerii SRI, trecute și prezente. Și pentru că nu erau suficiențe abuzurile, substituirile de atribuții ale altor instituții publice, toate fărădelegile săvârșite, cei de la SRI, văzând că pierd teren în anumite sectoare, obligați fiind de evoluția situației în ultimii doi ani să-și retragă oamenii din diverse instituții publice, au pus la punct un nou sistem prin care să mențină controlul asupra zonelor de interes, intrând cu bocancii în sferă de competență a altor autorități publice. Astăzi au apărut mai multe relatări în mass-media, dar și pe conturile de socializare (a se vedea Dan M. V. Chitic) despre finalizarea unui proiect de tip „Big Brother” prin intermediul căruia structură de informații să-și mențină controlul și poziția de forță asupra societății românești.

Serviciul Român de Informații a pus în funcțiune sistemul IT prin care poate controla modul de cheltuire a banilor în instituții publice. Sistemul ar trebui să poată identifică rapid și firmele ai căror acționari sau administratori figurează la mai multe societăti și au cazier judiciar, precum și persoanele fizice în cazul cărora sunt neconcordanțe între venitul declarat și clădirile, terenul sau mașinile cumpărate.” (Profit.ro.).

SRI, prin Unitatea Militară 0929 București, în calitate de beneficiar al finanțării nerambursabile, a finalizat la termen implementarea proiectului SII ANALYTICS-Sistemul informatic de integrare și valorificare operatională și analitică a volumelor mari de date, cod MySMIS2014+ 101622, co-finanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020. Operaționalizarea proiectului a dus la atingerea scopului definit de “dezvoltare a funcției de prevenție, detectare și luare de măsuri pentru reducerea redundanței plătilor în zonă publică, prevenirea fraudei și abuzurilor și creșterea eficienței în actul guvernamental”, așa cum a fost constatat și de către Organismul Intermediar pentru Promovarea Societătii Informaționale (OISPSI), precum și de auditorul extern contractat să verifice corectă implementare a proiectului, în intervalul decembrie 2018-februarie 2019.”, a comunicat SRI publicației Profit.ro.

Astfel, s-a concluzionat că sistemul pune la dispoziția instituțiilor publice mecanisme avansate de integrare, corelare, regăsire, vizualizare, analiză, colaborare și avertizare, asigurând astfel construirea unor procese ample de explorare, descoperire și investigare a situațiilor generatoare de fenomene de criminalitate organizată și evaziune fiscală la nivel național, precum și a faptelor asociate fenomenului de corupție și de finanțare a terorismului, în vederea diminuării și prevenirii acestora.”, declară SRI.

Unii dintre dumneavoastră se vor întreba: unde este problemă? Este o problemă imensă generată de faptul că SRI nu are competențe legale în domeniile vizate de acest sistem și preia în mod ilegal competențele altor autorități publice investite prin normele constituționale sau cele cuprinse în diverse legi speciale sau ordinare, cum este cazul Curții de Conturi a României, singura autoritate abilitată să controleze și să supravegheze  modul de cheltuire a banului public sau atribuțiile ANAF, ale cărei responsabilități se regăsesc total și sunt vizate de proiectul dezvoltat de SRI și pe care structura de Siguranță Națională îl folosește în scopuri ilicite.

Deși cunoșteam foarte bine care sunt amenințările la adresă Siguranței Naționale prevăzute de Legea cu același nume, având în vedere faptul că am fost unul dintre inițiatorii proiectului Legii respective, am lecturat din nou articolul care face referire la problematică aflată în discuție și în care SRI are competențe clare și nu am văzut nicio referire la elementele cuprinse în noul proiect implementat de această structură devenită toxică pentru statul nostru, pentru Statul de Drept. Niciunul dintre obiectivele vizate de acest nou sistem IT gestionat de către SRI, nu se regăsește între amenințările la Siguranță Națională a României și, deci, excede competențelor legale ale structurii de informații. Locul lui este în altă parte, la cei care au competențe legale în domeniu.

De ce îl are și îl dorește în continuare SRI? V-am explicat mai sus și nu am să fac decât precizarea că așa doresc cei din exterior, cei care și-au fidelizat conducerea acestei instituții și le-au asigurat fondurile necesare pentru dezvoltarea lui, toate cu scopul de a-și promova interesele în România, în detrimentul celor ale poporului român, pentru asigurarea continuității dominației asupra țării noastre, dar și pentru promovarea intereselor proprii ale conducerii acestei structuri.

Ce cale vor lua informațiile colosale, ca număr și importanță, unele dintre ele cu siguranță strategice, domnule Eduard Raul Hellvig? Unii susțin că vor merge la cei care vă dirijează din exterior, că doar de asta v-au dat atâția bani să construiți sistemul. Deși mi-e greu să cred că este așa, vă rog să ne spuneți dumneavoastră dacă cei care va suspectează de trădare au dreptate sau nu…

                                                                                                          General Dumitru ILIESCU

Citiți și:

Propaganda statului subteran sare în apărarea trădătorului George Maior

Am avut cândva o țară…

George Maior, un impostor și trădător

Adevărul despre vizita lui Iohannis în SUA

Marioneta trădătoare George Maior: Planul „Minerva” de preluare a controlului asupra României cu ajutorul instituțiilor de forță (SRI-DNA) și impunerea unei conduceri dirijată din exterior

Trădătorul George Maior: Ambasadorul României în SUA este agent de influență al americanilor și tot el a subordonat SRI-ul serviciilor secrete americane!

În loc să apere resursele ţării, SRI-ul face lobby „de specialitate” la legea offshore pentru multinaţionale şi în dauna României

Axul Klaus Iohannis – SRI, piesa de bază din angrenajul statului paralel

Serviciile germane atacă CIA în România!

Klaus Iohannis și S.R.I.-ul

CIA și protocoalele SRI

Trădătorii

Noii fanarioți conduc țara, România nu mai aparține românilor!

Am avut cândva o țară…

3 Comments

  1. McDermot

    SRI este un serviciu penetrat la nivel inalt de structuri ale oligarhiei politico-financiare supranationale, globaliste. Principala sa misiune este de a combate orice manifestare de nationalism, de identitate nationala. In esenta un serviciu anti-national, anti-Romanesc in direct conflict cu Constitutia Romaniei, cu legile dupa care a fost infiintat si care ii reglementeaza activitatea si desigur in conflict cu juramantul militar depus de fiecare ofiter sau cadru acoperit. La nivel inferior este cultivat un sistem mafiot unde fiecare este incurajat sa profite prin orice mijloace, se murdareasca cat mai mult pentru a fi santajabili. O institutie condusa prin santaj de catre indivizi declasati moral, tradatori ai patriei.

  2. Cornel-Dan Niculae

    Uitam de acest caz?: Lucian Sanda, în vârstă de 39 de ani, s-a impuscat din motive misterioase in Bucuresti, intr-o intersectie centrala, in mai 2017. Omul era locotenent-colonel de la SPP (Serviciul de Protecite si Paza) si avea o pregatire speciala, din Facultate, pe linia Israel. Presa a inchis rapid acest subiect. Unii oameni, care l-au cunoscut aproape, inclusiv pe linie de sange (probabil), mi-au spus parerea lor: A facut un “gest ritualic”. a tras mai intai in sus sa se indeparteze populatia, abia apoi s-a omorat, ca sa traga un semnal de alarma despre ceva ce cunoscuse din pozitia sa de la SPP, ce nu avea voie sa spuna, desi ar fi vrut sa fie stiut.
    Eu nu am nici un raspuns, desi am auzit ceva ce nu s-a publicat de catre presa.
    Cred ca ar trebui verificate misiunile lui Lucian Sanda legate de Orient (sau ce deplasari a supervizat pe linie de SPP, inclusiv deplasarile lui Iohannis, Dragnea si alti demnitari) si ce oficiali au mai fost in Israel si de ce, impreuna sau nu cu Sanda ca SPP-sit (ce s-a aflat la SPP despre ce s-a vorbit In Israel?). Participa SPP-ul in mod curent la actiunile externe ale oficialilor romani si la ce fac acesti oficiali acolo, sau ddoar documteaza?. Parca vezi mai mult SIE pe afara (ramane SPP intotdeauna acasa?). Parchetul General pare ca a ingropat adanc dosarul acestei morti cu mesaj.

    • Cornel-Dan Niculae

      Desi aceste intrebari par oarecum retorice, privind situatia sinuciderii locotenent-colonelului Sara de la SPP (inclusiv despre cum participa – sau nu -, in general, SPP, la deplasarile in strainatate ale oficialilor romani; stim din legea sa – ca si din exeperienta personala – si ca SPP presteaza si servicii private, oricum – angajat fiind, uneori, si de firme cu capital din…. Orient), sau intrebari despre cum se centralizeaza datele intalnirilor si discutiilor inaltilor oficiali romani cu cei straini, ele ar merita un raspuns profesionist din partea unui general roman care se dovedeste mult mai patriot, decat a fost cunoscut cand era in functie (cand trebuia mai mult sa taca, poate). Adica dl general Dumitru Iliescu ne-ar putea spune parerea domniei sale si in privinta unor asemenea taine SPP!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.