Colimator

Autostrada și gândacul, penibilul pretext al străinilor care plănuiesc dezmembrarea României

  Fi-v-ar gândacul de cap, ticăloșilor!           ARDEALUL, „UIE” ȘI GÂNDACUL Cum este posibil ca (încă) […]

 

Fi-v-ar gândacul de cap, ticăloșilor!

          ARDEALUL, „UIE” ȘI GÂNDACUL

Cum este posibil ca (încă) România să nu aibă o autostradă care să lege Ardealul de Regat? Pentru a înțelege răspunsul la această întrebare trebuie să vedem cum a funcționat acest domeniu timp de treizeci de ani.

La început, s-a spus răspicat că România nu are firme capabile să construiască autostrăzi. Motiv pentru care s-a inventat o schemă pe atât de simplă, pe atât de ticăloasă: Uniunea Europeană a dat toți banii pentru autostrăzi cu dedicație pentru firmele străine care trebuiau să „câștige” licitațiile, de fapt firme impuse odată cu finanțarea.

Pe scurt: Uniunea Europeană dă cu greu niște bani, banii merg către o firmă străină care vine cu un laptop; politicienii români de mucava, prinși între nevoia de a avea finanțare și impunerea firmei străine, sunt de acord, după care firma străină subcontractează lucrările către firme românești, cu utilaje românești, materiale românești și forță de muncă românească.

Grosul banilor se duce de la UE la firma străină a lor, praful de pe tobă revenind românilor care chiar construiesc drumul, pentru că rețeta se aplică și Drumurilor Naționale. Raportul este cam de 1/3, adică firma străină își pune 15% profit, iar firma românească 5%, în condițiile în care profitul normal agreat ar trebui să fie în jur de 7%, per total. Cum și între firmele țărilor UE este concurență, la aceasta se adaugă comisioanele politicienilor români, care pleacă de la 15% din valoare, luați de la firma străină, dar și un alt comision de la firma românească, bani la negru, trimiși prin paradisuri fiscale direct în conturile diverșilor miniștri și sclavi/politruci. Aici vorbim de miliarde de euro. Cum lucrarea este limitată valoric, s-a inventat, pe de o parte creșterea artificială a costurilor per/km (media de 17 milioane€/km în loc de 6) iar pe de altă parte, se fac lucrări neconforme, se schimbă materialele și soluțiile cu unele mult mai ieftine, motiv pentru care drumurile și autostrăzile se „văluresc” ( șoferii știu ce înseamnă) sau se prăbușesc de-a binelea. Firmele străine fură de peste tot: din cantități, din calitate, din înlocuirea soluțiilor tehnice, la rupere.La aceasta, se adaugă firmele de consultanță străine cu acordul cărora se face jaful, care-și iau și ele partea (cum este asta a lui Clotilde), alte sute și miliarde de euro.

Căpoase, firmele românești nu s-au lăsat și au început, aproape din nimic, să prospere și să emită pretenții în a câștiga chiar ele licitațiile. Exesperate, firmele străine au impus UE distrugerea firmelor românești, lucru care s-a întâmplat prin DNA, instrumentul de distrugere a economiei românești. Ce a rezultat de aici?

Domeniul construcției de autostrăzi este un domeniu exclusiv al UE, ea dă banii și tot ea îi fură la rupere, iar ce și câte bucățele de autostradă se fac dictează tot UE, în funcție de interes. Ca să înțelegeți și mai bine, este ca la energie, la gaze, la armament, sau la supermarket. Dăm 2% din PIB la înarmare, dar tot către firmele străine, noi suntem doar cu dat banii, gazele le dăm pe degeaba, etc.

Practic, suntem o Colonie la periferia UE, nu suntem nici pe departe parteneri. Pentru a-și pune în aplicare jaful de proporții, UE are nevoie de politicieni români sclavi și obedienți, cum este cazul Nazistului, agent BND cu acte-n regulă, a cărui misiune este clară: Separarea Ardealului de Regat. Esențial pentru ca Transilvania să-și declare in 2022 Autonomia este ca Regatul să nu fie legat de Ardeal prin autostradă, pentru că astfel se rup mult mai ușor legăturile la momentul declarării Autonomiei.

Ordinul este clar: Nu dați bani și nu-i lăsați sub nici o formă, nici prin parteneriat public-privat să lege Ardealul de Regat! Cum Dragnea tocmai ce găsise soluția unui PPP, a fost frumușel aruncat în pușcărie, mai ales că avea idei și cu gazele și cu agricultura. România nu are voie să depășească condiția de sclav al UE!

Totuși, după vreo treizeci de ani, studiul de fezabilitate (SF) pentru A1 Sibiu-Pitești este aproape gata, bucățica asta de A1 care face legătura între Ardeal și Regat trebuind să înceapă. Asta a scos din minți UE, așa că au recurs la un șiretlic folosit de zeci de ori: protecția speciilor, de la broaște la bursuc, acum fiind vorba de un… gândac!

Morimus funereus (gândacul croitor al stejarului)

UE spune că nu se poate construi Autostrada Pitești-Sibiu pentru că ar fi afectat un gândac, al cărui „habitat” este deranjat. Vă vine să credeți? Chiar dacă nu, acesta este motivul, realitatea find aceeași:
Pentru că în 2022 Transilvania își va declara Autonomia, nu se va construi nici o legătură pe Autostradă între Ardeal și Regat!

Extras din motivația UE cu Gândacul: „Cel mai mare proiect de infrastructură al României în acest moment, Autostrada Pitești – Sibiu (122 km), riscă să piardă finanțarea europeană. Comisia Europeană a trimis României o scrisoare în care atrage atenția că autostrada traversează zone protejate și că autoritățile de la București nu au prezentat măsuri convingătoare pentru conservarea ariilor protejate. Este dat exemplu un gândac.

Comisia Europeană afirmă că autostrada va avea un «impact substanțial» asupra speciei de gândac «morimus funereus», din zona Cozia. Numit și «gândacul croitor al stejarului», acest gândac are mărimea de 20-35 mm, culoare neagră, elitrele cenușii cu două pete mari negre, transversale, aspect catifelat și trăiește în majoritatea statelor europene.

Comisia Europeană scrie negru pe alb că în cazul în care România nu aduce garanții că autostrada nu va afecta zonele de mediu, atunci finanțarea autostrăzii din fonduri UE poate fi blocată.” (stiripesurse.ro)

                                                                                                                      Gelu VIȘAN

Citiți și:

România nu va fi lăsată să își construiască autostrăzi peste Carpați!!! Ce interese străine ne blochează?

Austria nu vrea autostrăzi peste Carpați, vrea doar resursele naturale, pădurile românilor și Transilvania înapoi în imperiu

Austriecii, cei mai mari jefuitori ai României

Austria a jefuit Transilvania sute de ani, acum jefuiește întreaga Românie

11 Comments

  1. gigimutu

    bai, sa va bag gandacul pe cur si dupaia pa gat in jos!!!!

    da ia sa vedem, tarisoarele din ue (vorbesc de tarile din vestul Europei, Anglia, Franta, Olanda, Belgia, Spania, Portugalia), cind ucideau si jefuiaula singe mii si mii de oameni nevinovati acum sute de ani, basinasii din coloniile cucerite, atunci, nimic nimic, protejau ceva?

    bai penibililor, va fuuuut in gura!!!!

    • Sorin

      Câtă dreptate ai domnule Gigi.

  2. Florin

    Daca UE plateste care e problema sa ii faca un hotel gandacului

    • Gogu

      Perfect adevarat, asa va trebuie daca nu va finantati autostrazile si nu vreti sa iesiti din UE cum a facut Marea Britanie

  3. alex

    Si cine sa declare “Autonomia” asta? UE, singura, cu de la sine putere? Pai romanii ardeleni dorm in papuci? Chiar am ajuns niste loaze? Si noi stam cu mainile in san si privim? O sa ne blesteme si urmasii urmasilor nostri, la infinit! De ani de zile se citesc “Justitiarul”, Incorect Politic”, etc. si nu se intampla nimic! Dumnezeule, ce zile am apucat!

  4. Oana

    Ce rușine de urmași ai lui Decebal. Suntem chiar așa de disperati sa facem pe slugile loiale UE ca noi sa pierdem demnitatea și ore bune în trafic de aiurea? De ce trebuie sa se mai chinuie încă românii în tara lor? Chiar nu îi putem goni pe hoti din tară afară ? Sa stea naibii la ei înTară! Îi duce dracu de coarne la noi în tară pe toți sa ne prade ca aici e tara de proști, corupti, maneliști. Așa ne trebuie dacă nu ripostam și nu ne gospodarim singuri. Așteptăm minuni de la alții!
    Sa ma mai lase și fomistii ăia din Ardeal cu bogatia lor! Jumate din ei stiu ei ce muncesc prin Germania, Spania, Italia….

  5. OLTEANU STEFAN

    Comisia Europeană a suspendat finanţarea Autostrăzii Sibiu-Piteşti din cauza unui gândac.

    Vă rog să întrebați Comisia Europeană de ce nu blochează activitatea companie austriece
    SCHWEIGHOFER, care devorează pădurile Romaniei distrugand habitatul multor animale protejate:Capra neagra, Cerbul carpatin, Ursul carpatin ,Rasul carpatin Gainusa si cocosul de munte, vulpea, jderul, veverita și mai ales , Râsul care este declarat monument al naturii în România, și ajuns în pericol de dispariţie

  6. Mike

    Hmm. Cum nu va fi lasata? Daca Romania refuza fondurile UE si imprumuta, fondurile necesare pentru construirea autostrazii, ce mai poate sa mai faca UE? La forta majora Romania ar trebui numai de-al dracului, sa contacteze Rusia pentru ai oferi imprumutul necesar construirii autostrazii !
    Asa ar trebui facut. Fiindca NATO, UE si SUA a facut pe dracu in patru ca sa ne desparta de Rusia, care este vecinul nostru cel mai apropiat.
    Daca iti ia casa foc, cine iti vine in ajutor cu o galeata de apa ca sa stinga focul? Vecinul de langa casa ori cel din capatul satului? Cine-i mai aproape de casa ta?
    Iaca de asta trebuie sa te ai de bine cu vecinii.
    De asta au uneltit ei ca sa ne dezbine si sa vana peste noi sa ne dicteze si sa ne ocupe, atat militar cat si economic. Cand ne vom elibera oare de aceasta aceasta caractita criminala, lacoma si posesiva?

    • CUCUVEAUA MOV

      Ie considera AJUTOR DE STAT ,considera incalcat tratatul de la LISABONA si ne obliga la plata unor despagubiri care vor afecta definitiv finantele natoinale. Vom lua o smetie de la toate organismele suprastatale,Orban deja a inceput sa anuleze tot ce facuse PSD ca sa evite ”gandacii”UE. A anulat si acel FOND DE DEZVOLTARE si toate PPP declansate pt lucrarile de infrastructura din transporturi si sanatate,AUTOSTRAZI si SPITALE.

  7. Boogey11

    SCHWEIGHOFER este cel mai mare dezastru pt Romania, si UE se face ca nu observa. Niste jeguri cu totii.

  8. Mai exista o solutie: sa recuperam banii furati romanilor de catre gangsterii de la putere si sa dam un shut in spate “Comisiei” de banditi care se dau drept europeni si pe care nu i-a ales nimeni !
    Dumneavoastra stiti cine este sefa acestor banditi ?
    Ursula van den Leyen e fosta ministereasa a apararii Germaniei care a furat niste sume faraminoase(miliarde!) din bugetul armatei Germaniei trimisa pe front in tari in care nu avea ce cauta cu arme – tancuri- defecte numeric aproape 100% si echipament care era integral nefunctional, sifonand acesti bani furati catre firmele de consultanta inutila din care face parte fiul ei , precum firma Mc Kinsey , si diverse altele ale haitei care au instalat-o pe ea, doctorita(care precis nu mai stie nici medicina) ce nu avea nicio calificare sa troneze peste armata Germaniei –incrustata deci in ceafa nemtilor ,inainte de a acapara sefia actuala la Comisia EU, haita merkelistilor, din care face parte aceasta interminabila mama – buruiana eroina care are noua sau zece plozi, aia mai mari, hoti ca ea, demonstrand astfel in ce s-a specializat aceasta criminala care azi e sefa pusa de banditii “Ioropei” , “sefa” de “Comisie Europeana ” – pai nu-i normal ca romanii sa-si recupereze banetul furat de alogenii din tara si de afara, si sa-si faca singuri autostrazi decat sa stea incremeniti in aceasta Uniune Sovietica?
    Fara ROEXIT stam sa ne jefuiasca si pielea de pe noi !
    Si nemtii la fel si francezii la fel, nu doar noi stam ca prostii la comanda lor, in concoctia “postmodernistica-decompozitionistica” a sindicatului gangsterilor !
    OUT!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.