Colimator

Liberalii au inițiat o lege prin care FDGR va pierde imobilele naziștilor retrocedate abuziv de primarul Iohannis! Klaus știe?

Vor mai susține liberalii legea inițiată de ei prin care Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR)  va pierde imobilele […]

Vor mai susține liberalii legea inițiată de ei prin care Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR)  va pierde imobilele naziștilor retrocedate abuziv de primarul Klaus Werner Iohannis care era concomitent și președinte FDGR?

Deși proiectul de lege este cu dedicație pentru minoritatea maghiară („optanții” de după 1918 și criminalii de război horthyști), ea lovește și în minoritatea germană care a aderat în masă la doctrina nazistă a Germaniei (Vaterland-ul originar) în Al Doilea Război Mondial! 

PL-x nr. 412/2019 – Proiect de Lege privind modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18 din 1991 şi pentru modificarea şi completarea art.III din Legea nr.169 din 1997 pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr.18/1991: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?idp=17732

Legea 18 din 1991: https://lege5.ro/Gratuit/gy3dgmbu/legea-fondului-funciar-nr-18-1991

Legea nr.169 din 1997: http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=2050

Aventura legislativă a legii inițiate de către deputatul liberal Florin Roman a început în data de 13.03.2019 prin prezentare proiectului de lege în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor. Ultima acțiune pe marginea respectivului proiect de lege datează din 06.04.2020 fiind punctul de vedere al Guvernului condus de Ludovic Orban.
                                Derularea procedurii legislative:
13.03.2019 prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor
SE
13.03.2019 înaintat la Senat
23.09.2019 adoptat de Senat

ca urmare a depasirii termenului de adoptare, potrivit art.75 alin.(2) teza a III-a din Constitutia României republicata

Forma adoptată de Senat
CD
01.10.2019 prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor

nu s-a aprobat procedura de urgență solicitată de inițiator

Adresa Senatului
Adresa iniţiatorului
înregistrat la Camera Deputatilor pentru dezbatere
trimis pentru raport la:

Comisia pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară şi servicii specifice
Comisia juridică, de disciplină şi imunităţi

termen depunere amendamente: 09.10.2019

termen depunere raport: 16.10.2019

trimis pentru aviz la:

Comisia pentru buget, finanţe şi bănci
Comisia pentru drepturile omului, culte şi problemele minorităţilor naţionale
Comisia pentru administraţie publică şi amenajarea teritoriului
07.10.2019 primire aviz de la:

Comisia pentru drepturile omului, culte şi problemele minorităţilor naţionale
14.10.2019 primire aviz de la:

Comisia pentru administraţie publică şi amenajarea teritoriului
06.04.2020 primire punct de vedere de la Guvern – cu nr.2292/03.04.2020

Susține iniţiativa legislativă cu amendamente (observaţiile şi propunerile menţionate în punctul de vedere al Guvernului DPSG 1328/26.08.2019)

Punctul de vedere al Guvernului (pag.16, poz.38)

Punctul de vedere al Guvernului (pag.16, poz.38):

Click pe imagine pentru mărire!

Deci, la Camera deputaților se află un proiect de lege menit să sprijine recuperarea imobilelor retrocedate abuziv către succesori ai criminalilor de război, lege care va viza direct și succesiunea din anul 2007 după organizația nazistă Grupul Etnic German din România (Deutsche Volksgruppe in Rumänien) a Forumului Democrat al Germanilor din România (FDGR) condus la vremea respectivă de Klaus Werner Iohannis prin Forumul Democrat al Germanilor din Sibiu (FDGS) condus de Hans Klein, la solicitarea acestuia dn urmă!

Click pe documente pentru mărire!

Dacă intrăm în detalii, Forumul Democrat al Germanilor DIN SIBIU chiar există ca entitate de sine stătătoare sau, de fapt, este vorba de „Forumul Democrat al Germanilor din România, ORGANIZAŢIA JUDEŢEANĂ SIBIU”, după cum apare şi pe situl oficial?

În prima ipoteză, nu ar însemna că numai Forumul Democrat al Germanilor DIN SIBIU ar fi succesor al Grupului Etnic German? Iar atunci, cât de legale or fi fost retrocedările către Forumul Democrat al Germanilor DIN ROMÂNIA și către Biserica Evanghelică, cea care și-a donat întreaga avere, de bună voie, Grupului Etnic German? (Detalii privind acest subiect, dovezi, documente, aici: Noi documente explozive: Deși doar FDGS a fost declarat succesorul GEG-ului nazist, ANRP a retrocedat imobile la tot FDGR-ul iohannist!)

În cealaltă variantă, în care Forumul DIN SIBIU ar fi doar o componentă a Forumului Democrat al Germanilor DIN ROMÂNIA, apare întrebarea: de ce acesta din urmă nu a acţionat în nume propriu? Pentru că îl avea preşedinte pe Klaus Iohannis, care, fiind şi primar, trebuia să se cheme singur în judecată, spre a căpăta abilitarea ca IOHANNIS-PRIMARUL să avizeze favorabil cererile de retrocedare înaintate de IOHANNIS-PREŞEDINTELE FDGR?” (Nedumeriri şi suspiciuni: Cine eşti tu, Iohannis?)

Oricum, indiferent de legile viitoare, toate imobilele restituite de Agenția Naționala de Restituire a Proprietăților (ANRP) către Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR) ca succesor al Grupului Etnic German (GEG) trebuie să se întoarcă la Statul Român, deoarece doar Forumul Democrat al Germanilor din Sibiu (FDGS) a fost declarat în instanță, prin Sentința civilă nr. 2790/28.05.2007, moștenitorul hitleriștilor din Grupului Etnic German! Cele două organizații create după „revoluție” sunt persoane juridice diferite și distincte!

               Sentinţa civilă nr. 2790 din 28 mai 2007:

Click pe documente pentru mărirea imaginii!

La fel trebuie să se întâmple și cu retrocedările abuzive și nelegale, mult mai numeroase, către Biserica Evanghelică C. A., care a revendicat și ea în virtutea transmiterii întreagii ei  averi imobiliare Grupului Etnic German în data de 11 august 1942! Atunci s-a semnat Convenţia Generală privind Reglementarea Relaţiei dintre Biserica Evanghelică de Confesiune Augsburgiană şi Etnicii Germani din România, prin care s-a hotărât trecerea, de bună voie și din proprie inițiativă, a propriei averi imobiliare la Grupul Etnic German. Convenţia a fost semnată de episcopul Bisericii Evanghelice C.A., Wilhelm Stäedel şi Andreas Schmidt – liderul Grupului Etnic German (Volksgruppenfuhrer) din Braşov. (Click pe documente pentru mărire!)

Acum, Consistoriul Bisericii Evanghelice C. A. a revendicat nelegal și a primit de la ANRP, la fel de nelegal, sute de imobile în baza Sentinței civile nr. 2790 din 28.05.2007 emisă de judecătoarea iresponsabilă Maria Morar. Alte sute de imobile revendicate sunt în așteptare la ANRP!

În urma unei interpelări de la începutul anului 2017 (14.02.2017) a deputatului minorității germane, Ovidiu Ganț (FDGR), Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor (ANRP) a transmis un răspuns cu numărul imobilelor cerute înapoi de către Biserica Evanghelică CA din România, a celor retrocedate la acea dată și a celor în curs de soluționare: „Biserica Evanghelică C.A. din România a depus la Comisia specială de retrocedare a unor bunuri imobile care au aparținut cultelor religioase din România, în temeiul O.U.G. nr. 94/2000, republicată, cu modificările și completările ulterioare, 1.133 de cereri.  Din totalul cererilor depuse, 682 de cereri au fost soluționate după cum urmează: 293 restituiri în natură, 47 propuneri acordate de măsuri compensatorii, 160 de respingeri, 73 de renunțări, 109 redirecționări, conexări. În curs de soluționare au mai rămas 451 de cereri.” (Click pe documente pentru mărire!)

Click pe documente pentru mărire!

Prin retrocedări ilegale, primarul Iohannis a trecut, începând cu anul 2007, unele imobile de utilitate publică, unde funcționau licee, școli și un cămin de bătrâni, din proprietatea statului român în proprietatea unei organizații private de tip ONG, conduse tot de Klaus Iohannis, succesoare oficial a unei organizații naziste (Grupul Etnic German din România – Deutsche Volksgruppe in Rumänien). Este vorba de Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR), organizație formată exact ca UDMR-ul pe criterii etnice și participantă la fel de ilegal la alegeri fără să fie partid politic, unde tot el, primarul Iohannis, era președinte. Iar după aceea, primarul Iohannis a păgubit statul și contribuabilul român prin plata chiriilor din banii publici la FDGR, unde era tot el președinte, pentru funcționarea în continuare a liceelor, școlilor, grădinițelor și a unui cămin de bătrâni în imobilele sustrase ilegal de la statul român!

Dar – atenție! – minoritatea germană a apelat la o șmecherie, la un truc de iluzionist! Majoritatea revendicărilor nu au fost făcute de FDGR, care oricum nu avea nici un drept fiindcă nu el fusese declarat suuccesor al Grupului Etnic German, ci FDGS! Grosul cererilor de retrocedare a fost depus de Biserica Evanghelică C. A., deși nici aceasta nu avea nici un drept, deoarece nici ea nu fusese declarată succesoare după Grupul Etnic German. Biserica sașilor transferase benevol întreaga sa avere imobiliară Grupului Etnic German în anul 1942, de bună voie și nesilită de nimeni, ca o mireasă săsoaică dolofană care și-a dat cu drag zestrea mirelui său, Herr Fritz, cu mândru grad de SS-Oberscharführer! Majoritatea celor care au scris despre retrocedările frauduloase către succesorii naziștilor Grepului Etnic German au plecat după „fenta” cu FDGR-ul, deși cele mai multe imobile s-au retrocedat Bisericii Evanghelice C.A. pe baza aceleiași sentințe ticăloase Nr. 2790 din 28.05.2007!

Ca să vă dați seama de amploarea retrocedărilor unor imobile care adăpostesc unități de învățământ către Consistoriul Bisericii Evanghelice C.A., unde statul român plătește etnicilor germani chirie pentru educația copiilor, cu mențiunea că unele dintre aceste clădiri au fost construite pe vremea comuniștilor și nu au avut cum să aparțină bisericii sașilor, dar aceștia revendică terenul pe care se află respectivele imobile, iată o listă cu retrocedările școlilor și grădinițelor din județul Sibiu, fără numărul copleșitor de licee revendicate și deja retrocedate, preluată din acest articol, pe care vă sfătuim să-l citiți ca să vedeți cât de departe merge tupeul acestor prăduitori, care acum pozează în victime discriminate etnic: Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR) rescrie istoria umoristic, cică generalul Ion Antonescu i-a obligat să devină hitleriști!

Liste cu retrocedările școlilor și grădinițelor din județul Sibiu. (Click pe documente pentru mărire!)

Culmea este că în procesele avute cu Biserica Evanghelică din Sibiu, locatarii unor imobile revendicate de către reprezentanţii bisericii respective au câştigat în instanţă, în timp ce alţii au pierdut, deşi – culmea! – era vorba despre acelaşi imobil revendicat. Cei care au câştigat au prezentat instanţelor de judecată un precedent din justiţie, document pe care-l reproducem şi noi:

Click pe documente pentru mărire!

Nici Forumul Democrat al Germanilor din România și nici Biserica Evanghelică C. A. nu au fost declarate oficial ca succesoare ale Grupului Etnic German, așa că nu au dreptul la retrocedări în natură sau despăgubiri în bani!!! Doar Forumul Democrat al Germanilor din Sibiu (FDGS) a fost declarat în instanță, prin Sentința civilă nr. 2790 din 28.05.2007, succesorul hitleriștilor din Grupului Etnic German.  Forumul Democrat al Germanilor din Sibiu (FDGS) este o persoană juridică, distinctă și diferită de Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR) și Biserica Evanghelică.

Reproducem mai jos fragmente din motivarea acestei legi inițiate de deputatul liberal Florin Roman. În cazul retrocedărilor ilegale către FDGR ca succesor al organizației naziste Grupul Etnic German, prezintă interes punctul A. Sublinierile din text ne aparțin:

                   Expunere de motive (http://www.cdep.ro/proiecte/2019/400/10/2/em578.pdf)

Pe parcursul ultimilor ani, au fost identificate indicii privind nereguli majore produse în procedura de reconstituire a dreptului de proprietate, având ca efect afectarea proprietății publice a statului, fiind inițiate demersuri pentru a fi restabilită situația juridică anterioară momentului diminuării patrimoniului statului. 

Din analiză efectuată, motivele de nelegalitate a procedurilor de reconstituire au în vedere (și) următoarele circumstanțe:

A.Reconstituirea dreptului de proprietate s-a efectuat către moștenitori ai unor persoane condamnate în bază Legii nr. 312/1945 pentru urmărirea și sancționarea celor vinovați de dezastrul tării (fiind dispusă și confiscarea averii persoanelor condamnate).

În aceste cauze s-a pus problemă conditionării dobândirii de către Statul Român a dreptului de proprietate de existența unui proces-verbal de confiscare a averii. Astfel, în ipoteză în care, anterior pronuntării unei hotărâri judecătorești de condamnare, terenurile au fost preluate în baza legilor de naționalizare, s-a pus în discuție valabilitatea titlului statului.

  Legile adoptate în materia imobilelor preluate abuziv exclud din sfera persoanelor îndreptățite la acordarea măsurilor reparatorii criminalii de război. 

În susținerea celor menționate mai sus, arătăm că potrivit pct.1.3. lit.c) din normele metodologice de aplicare unitară a Legii nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioadă 6 martie 1945-22 decembrie 1989, aprobate prin HG nr.250/2007 „nu constituie preluare abuzivă și deci nu fac obiectul legii următoarele categorii de situații:

confiscarea unor bunuri ca urmare a săvârșirii unor crime contra umanitătii sau crime de război săvarsite în perioadă 6 septembrie 1940 – 9 mai 1945 (cum ar fi: persoanele vinovate de crime de război, gardieni de lagăre sau alte persoane care se încadrează în prevederile Legii nr. 312/1945 pentru urmărirea și sancționarea celor vinovați de dezastrul țării sau crime de război, cu completările ulterioare). Deși Legea nr. 312/1945, cu completările ulterioare, este un act normativ în temeiul căruia s-au confiscat imobile ca pedeapsă penală complimentara, care a fost emis după 6 martie 1945, măsurile sancționatorii se referă la situații anterioare acestei date de referintă. De aceea, în aceste cazuri nu se pot recunoaște drepturi reparatorii unor persoane pentru fapte încriminate și de legislația penală în vigoare (ar echivala cu acordarea de măsuri reparatorii pentru pedepse complimentare dispuse cu privire la fapte penale grave comise în perioadă dictaturii fasciste/antonesciene/hortyste).

Această intenție a legiuitorului se desprinde și din dispozițiile Legii nr.221/2009 care la art.7 dispune „Prevederile prezentei legi nu se aplică persoanelor condamnate pentru infracțiuni contra umanitătii și persoanelor condamnate pentru că au desfăsurat o activitate de promovare a ideilor, concepțiilor sau doctrinelor rasiste și xenofobe, precum ură sau violență pe motive etnice, rasiale sau religioase, superioritatea unor rase și inferioritatea altora, antisemitismul, incitarea la xenofobie.” 

  În acest context legislativ, apreciem că o interpretare contrară ar veni în contradicție cu tratatele și convențiile la care România este parte, adoptate în perioadă postbelică, printre care amintim Declarația Universală a Drepturilor Omului, Convenția privind prevenirea și pedepsirea genocidului (9 decembrie 1948), Convenția europeană privind protecția drepturilor omului și apărarea libertătilor fundamentale (4 noiembrie 1950) cu Protocolul adițional din 20 martie 1952, Pactul internațional privind drepturile cetătenesti și politice, Documente finale ale Conferinței de la Helsinki (1. aug. 1975), izvorâte tocmai din necesitatea condamnării atrocitătilor săvârșite în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial și în vederea asigurării unei protecții la nivel internațional a drepturilor și libertăților cetățenești împotriva abuzurilor decurgând din starea de război. 

Interpretarea contrară a prevederilor cuprinse în legile reparatorii ar conduce la situația absurdă în care PERSOANELE VINOVATE DE CRIME IMPOTRIVA UMANITĂȚII ar beneficia în contra intenției legiuitorului de la 1990 de măsuri reparatorii în condițiile în care prin aceeași hotărâre judecătorească în care le-a fost retinută vinovătia s-a dispus și confiscarea întregii averi deținute de acestea.

Fată de aspectele prezentate mai sus, apreciem că indiferent de modalitatea de preluare a imobilelor de către statul român, acesta deține un titlu valabil, respectiv hotărârea penală prin care s-a reținut cu autoritate de lucru judecat încadrarea autorului beneficiarilor legilor de reparație în categoria criminalilor de război, efectul acestei hotărâri constând în excluderea succesorilor săi din sferă subiectelor de drept îndreptățite la reconstituirea dreptului de proprietate.

În măsura în care, beneficiarii legilor de reparație ar fi apreciat că măsurile dispuse prin decizia penală de confiscare ar fi fost una abuzivă, aceștia aveau deschisă calea extraordinară de atac a recursului în anulare, de care nu au înțeles însă să uzeze.

Astfel, în condițiile în care desființarea sentinței penale nu a fost invocată și nici dovedită statul deține un titlu valabil asupra imobilelor în discuție iar terenurile nu puteau/nu pot face obiectul legilor speciale de reparație.

B.Terenurile care au fost retrocedate nu făceau obiectul legilor de reparație.

Au fost identificate circumstanțele care indică faptul că terenurile care au făcut obiectul procedurii de reconstituire a dreptului de proprietate în bază reglementărilor adoptate după anul 1989 privind reparațiile pentru suferințele cauzate de regimul comunist, au fost expropriate integral/parțial în temeiul Legii reformei agrare din anul 1921, cu plata justei și prealabilei despăgubiri către foștii proprietari.

Având în vedere că legislația adoptată în materia fondului funciar a fost concepută ca un act reparatoriu în raport cu măsurile de colectivizare fortată din perioadă comunistă (6 martie 1945-22 decembrie 1989), intenția legiuitorului fiind aceea de a repară nedreptătile produse de regimul comunist, solicitările de reconstituire a dreptului de proprietate asupra terenurilor pentru care s-a dispus măsura exproprierii în temeiul Legii reformei agrare din anul 1921 nu puteau face obiectul unei analize din perspectiva legilor fondului funciar. (…)

C.Titlurile de proprietate au fost emise cu nerespectarea prevederilor Legii nr. 18/1991 care impuneau petiționarului / antecesorului condiția de a deține cetătenia romană.

O situație distinctă o prezintă cazurile în care s-a solicitat, în temeiul legislației adoptate după căderea regimului comunist, reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor care le-au aparținut petenților sau antecesorilor acestora, cu mai multe decenii în urmă în raport de legislația în vigoare la momentul depunerii cererilor, petentilor li s-a refuzat — prin decizii administrative, confirmate uneori de instanțele judecătoresti – această reconstituire, pe motiv că nu îndeplineau cerința referitoare la cetățenia română, astfel cum se prevedea la art. 48 din Legea nr. 18/1991. (…)

                                                                                                                  Inițiator,

                                                                                                 Deputat Florin Roman, Grup PNL

        Grupul Etnic German din România (Deutsche Volksgruppe in Rumänien)

Grupul Etnic German a fost înfiinţat imediat după Dictatul de la Viena. El exista şi în alte ţări cu minoritate germană: Franţa (Alsacia), Polonia (Silezia), Cehoslovacia (Sudeţi). Scopurile acestor Grupuri Etnice Germane (celebra Coloana a V-a a lui Hitler) erau: propaganda nazistă, sabotajele economice, acţiunile diversioniste în spatele frontului, „intoxicarea” şi dezinformarea populaţiei majoritare din ţările respective. Conform dicţionarelor: NAZISM s.n. Doctrină politică a fascismului german fundată de Hitler, profund antiumană, care, susținând superioritatea rasei ariene, al cărei reprezentant „pur” ar fi poporul german, încerca să justifice violența, rasismul, genocidul, războaiele de cotropire; național-socialism. V. fascism. [< fr. nazisme, germ. Nazismus]. Cuvântul „nazism” provine de la prescurtarea numelui naţional-socialism (Nationalsozialismus, prescurtat pe nemţeşte Nazi). În 1921 Hitler a devenit liderul Partidului Muncitoresc German Naţional – Socialist (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei – NSDAP).

În data de 30 august 1940, la palatul Belvedere din capitala Austriei, România a fost obligată să cedeze Ungariei 43.492 km. Pătraţi, locuiţi de 2.609.000 locuitori (Maramureşul, Crişana, Nordul Transilvaniei). Acest aşa-zis „tratat” a fost impus ţării noastre ca urmare a Pactului Ribbentrop-Molotov. În 5 septembrie armata ungară a intrat pe teritoriul României şi a comis masacre inimaginabile, cărora le-au căzut victime cetăţenii români. Crimele horthiste de la Moisei, Trăsnea, Ip şi alte localităţi transilvănene au constituit un adevărat genocid îndreptat împotriva poporului român. Guvernul român, căruia i-a fost impus Dictatul de la Viena, a căzut imediat după acest act samavolnic, în data de 6 septembrie 1940, fiind instaurat altul, condus de generalul Ion Antonescu. Sub presiunea Germaniei naziste, la 21 noiembrie 1940, în România a fost emis Decretul – Lege nr. 830 pentru constituirea Grupului Etnic German din România. Acest grup etnic a fost o organizaţie cu statut de persoană juridică, subordonată direct capitalei celui de-al treilea Reich. „Cetăţenii germani ai ţării (România – n.n.), înmănuncheați în Grupul Etnic German, constituiau o corporaţie de drept public, pusă sub protecţia Germaniei de care era direct şi în primul rând dependentă” (c.f. Michael Kroner, Horst Göbel, „Vor 50 Jahren. Flucht-Deportation-Enteignuug-Entrechtung”, pag. 54, Nürnberg, 1994). După 21 noiembrie 1940, „Grupul Etnic German (Deutsche Volksgruppe) a căpătat un statut de semi-autonomie în cadrul statului român, iar o organizaţie a sa şi-a schimbat numele în „N.S.D.A.P. der Deutchen Volksgruppe în Rumaniein” (Partidul Naţional Socialist al Grupului Etnic German din României). Acesta şi-a creat şi o organizaţie de tineret, „Deutsche Jungend in Romanien” (Tineretul german din România) (c.f. „Armata română 1941-1945″, Cornel Scates, Horia Şerbănescu, Cap. „Cetăţeni români în armate străine” şi „Magazin istoric” nr. 5/2001, dr. M. Tejchunean „Voluntari români în Waffen SS”). Conform aceloraşi surse: „au fost înfiinţate, de asemenea, o serie de organizaţii paramilitare (în România – n.n.) după modelul celor deja existente în Reich: „Einsatz Stafflen” şi „Deutsche Mannschaft”, care erau echivalentul germano-român al lui „Allgemeine SS” şi „SA” şi cuprindeau 31.000 de persoane.  În iarna 1940-1941, prin operaţiunea „1000 Mann Aktion”,  realizată în biroul Reichsführer-ului Heinrich Himmler şi condusă în România de către Andreas Schmidt, a fost încorporat primul lot de etnici germani de cetăţenie română (saşi şi şvabi) în unităţi Waffen SS, aflate toate sub comanda directă a Reichsführer-ului SS Heinrich Himmler. SS (Schutzstaffel – escadrilă de protecţie) a fost iniţial gândită ca o mică unitate paramilitara ce trebuia să îi asigure lui Hitler protecţia, adică „mâna armată” a partidului devenit unic în Germania hitleristă.

Membrii SS au fost iniţial arieni fără excepţie, fiind educaţi să considere că fac parte dintr-o rasă superioară, pură, iar Hitler a reuşit să facă din ei susţinători fanatici. Mai târziu, s-a permis accesul în Waffen SS şi soldaţilor de alte naţionalităţi, trupele acestea devenind o replică a „Legiunii străine” din Franţa, doar motivaţia soldaţilor fiind diferită. În „Legiune străină” mercenarii se înrolau pentru soldele consistente, în timp ce în Waffen SS se înscriau voluntari adepţii ideologiei naziste.  Astfel, până la sfârşitul războiului, în aceste trupe considerate de elită, aveau să lupte soldaţi din peste 30 de ţări, iar spre final unităţile Waffen SS ajunseseră să fie formate din mai puţin de 40% etnici germani născuţi în Vaterland. Prima companie a divizionului SS – Leibstandarte „Adolf Hitler” – era formată în exclusivitate din tineri fanatizaţi de propaganda nazistă, etnici germani din Romania. După aceea, majoritatea voluntarilor saşi şi şvabi, din Transilvania şi Banat, au fost înrolaţi în Divizia 2 tancuri SS „Das Reich”. După ocuparea Iugoslaviei de armatele germane (aprilie 1941) acţiunea de recrutare s-a axat în special pe etnicii germani din Banat (în primul rând Banatul sârbesc, trecut sub administraţie germană, dar în secundar si din Banatul românesc), pentru aceştia creându-se în mod special Divizia 7 Vânători de Munte SS ,,Prinz Eugen”, sub comanda lui Arthur Phleps, fost general de vânători de munte în armata austro-ungară din Primul Război Mondial (cf. ,,Înrolarea etnicilor germani în unităţi SS, 1939-1943″, dr. Dan Grecu). Au fost recrutaţi atunci circa 3.000 oameni, toţi la Waffen SS. Câţiva dintre aceşti voluntari au ajuns şi la Organizaţia „Todt”, responsabilă cu programele de construire a echipamentelor de apărare, cât şi cu toate construcţiile şi structurile de care armata germană avea nevoie. Aproximativ 70.000 de tineri germani din România s-au înrolat în trupele Waffen-SS, care erau formate exclusiv din voluntari nazişti fanatizaţi. Acestea au servit alături de Wehrmacht, armata regulată, dar nu a făcut niciodată parte din ea.

După război, la procesele de la Nürnberg , Waffen-SS a fost condamnat ca organizaţie criminală din cauza apartenenţei la Partidul Nazist (NSDAP) şi implicarea sa în crime de război. Veteranilor din Waffen-SS le-au fost refuzate drepturile acordate veteranilor care au servit în Wehrmacht.

Iată ce spune William Totok, scriitor de origine germană (şvab) din Banatul românesc în lucrarea sa „Germanii din România între nazism şi stalinism”„Pe 27 septembrie 1940, în fruntea Grupului Etnic German este numit candidatul Berlinului, Andreas Schmidt. La scurta vreme după instalarea în fruntea comunităţii, Schmidt şi ceilalţi nazişti radicali înfiinţează, pe data de 9 noiembrie 1940, Partidul Naţional-Socialist Muncitoresc German al Grupului Etnic German din Romania (NSDAP der DVGR). Printr-un decret de lege publicat pe 20 noiembrie 1940, statul naţional-legionar român al lui Antonescu acordă Grupului Etnic o largă autonomie, devenind personalitate juridică de sine stătătoare. Astfel, Grupul Etnic German devine un soi de stat în stat, cu largi drepturi privind organizarea învăţământului, a presei şi a vieţii bisericeşti. Schmidt practică o politică de supunere totală faţă de Germania hitleristă, transformând partidul nazist autohton în instrumentul principal de conducere al Grupului Etnic.” Întregul material al scriitorului german William Totok a fost prezentat în cadrul seminarului internaţional „Minorităţi, moşteniri culturale, civilizaţie româneasca contemporană” (Bucureşti, 21-22 octombrie 2003) şi publicat în „Observator cultural” nr. 197.

Puterile Aliate au impus României, prin articolul 15 al Convenţiei de Armistiţiu  din 12 septembrie 1944 , dizolvarea organizaţiilor pro-hitleriste de pe teritoriul românesc.

Click pe documente pentru mărire!

Astfel, Grupul Etnic German a fost desfiinţat prin Decretul – Lege nr. 485 din 7 octombrie 1944, semnat de regele Mihai al României.

Prin incredibila Sentinţă civilă nr. 2790 din 28 mai 2007, la dosar nr. 1672/306/2007, iresponsabila judecătoare Maria Morar de la Judecătoria Sibiu a declarat oficial Forumul Democrat al Germanilor din România (F.D.G.R.), condus de Klaus Werner Iohannis (concomitent și primar al municipiului Sibiu)  ca „succesor în drepturi” al organizației hitleriste Grupul Etnic German din România (Deutsche Volksgruppe in Rumänien), desfiinţată prin Convenţia de Armistiţiu din 12 septembrie 1944 și Decretul -Lege nr. 485, din 7 octombrie 1944, emis de regele Mihai!  

Click pe documente pentru mărirea imaginii!

Judecătoarea Maria Morar a călcat în picioare și Tratatul de pace, semnat de România la Paris în 10 februarie 1947, care prevedea la articolul 5: „România, care în conformitate cu Convenţiunea de armistiţiu a luat măsuri pentru dizolvarea tuturor organizaţiilor de tip fascist pe teritoriul român, fie ele politice, fie militare sau paramilitare, precum şi alte organizaţiuni făcând o propagandă ostilă Uniunii Sovietice sau oricăreia dintre celelalte Naţiuni Unite, nu va îngădui în viitor existenţa şi activitatea unor organizaţiuni de această natură care au drept scop lipsirea poporului de drepturile sale democratice”. Iresponsabila judecătoare Maria Morar a nesocotit până şi Constituţia României, care prevede la art. 11 – Dreptul internațional și dreptul intern, alin. (1): „Statul român se obligă să îndeplinească întocmai şi cu bună-credinţă obligaţiile ce-i revin din tratatele la care este parte

Judecătoarea Maria Morar a declanșat, prin sentința sa, o acțiune gravă de resuscitare a unei organizaţii hitleriste din Al Doilea Război Mondial, prin încălcarea Convenţiei de Armistiţiu din 12 septembrie 1944, semnată de România cu Uniunea Sovietică, Regatul Unit al Marii Britanii şi Statele Unite ale Americii la 12 septembrie 1944, nerespectarea Decretului-Lege nr. 485 din 7 octombrie 1944 emis de regele Mihai al României și nesocotirea Tratatului de pace de la Paris din 10 februarie 1947.

Klaus Werner Iohannis, ca PREȘEDINTE al reclamantului, Forumul Democrat al Germanilor din România (F.D.G.R.) și PRIMAR al pârâtului, municipiul Sibiu în respectivul proces, se afla în situație clară de CONFLICT DE INTERESE (infracțiune) și prin atitudinea sa favorabilă FDGR-ului (unde era PREȘEDINTE!), în detrimentul municipiului Sibiu (unde era PRIMAR!), a comis infracțiunea de ABUZ ÎN SERVICIU!!!

                                                                                                  Marius Albin MARINESCU

                      Bibliografie privind istoria GEG:

Forumul Democrat al Germanilor din România (F.D.G.R.), condus de Klaus Iohannis, se declară oficial continuatorul partidului nazist din al Doilea Război Mondial

https://www.cotidianul.ro/schimbarea-la-fata-a-grupului-etnic-german-din-romania/

https://dogaruvictor.blogspot.com/2014/03/grupul-etnic-german-trecut-si-prezent.html

https://dogaruvictor.blogspot.com/2015/01/grupul-etnic-german-la-70-de-ani_10.html

https://www.ancheteonline.ro/2016/10/cum-s-a-transformat-grupul-etnic-german-in-fdgr-tradarea-lui-klaus-iohannis/

Înrolarea etnicilor germani din România în unități SS (1939–1943)

   Articole despre succesiunea FDGR după organizația nazistă Grupul Etnic German:

Forumul Democrat al Germanilor din România (F.D.G.R.), condus de Klaus Iohannis, se declară oficial continuatorul partidului nazist din al Doilea Război Mondial

Jaf imobiliar la Sibiu, retrocedări ilegale către FDGR, succesor al organizaţiei naziste Grupul Etnic German

Noi documente explozive: Deși doar FDGS a fost declarat succesorul GEG-ului nazist, ANRP a retrocedat imobile la tot FDGR-ul iohannist!

Prin recunoașterea succesiunii Forumului Democrat al Germanilor din România (FDGR) după organizația nazistă Grupul Etnic German din România (Deutsche Volksgruppe in Rumänien) s-a încălcat dreptul internațional!

Ce dimensiuni are tunul lui Klaus Iohannis

„Justițiarul”, prima publicație care a scris despre reactivarea organizației hitleriste Grupul Etnic German de către Klaus Werner Iohnnis!

Iohannis se teme de scandalul dosarului de moștenitor al naziștilor Grupului Etnic German! Acesta a fost topit pentru ștergerea urmelor…

Se șterg urmele pentru cea mai gravă faptă a lui Iohannis: S-a topit dosarul Judecătoriei Sibiu prin care FDGR a fost recunoscut ca succesor al organizația nazistă Grupul Etnic German! A dispărut și interpelarea senatorului Ioan Ghișe pe același subiect!

Stop retrocedărilor abuzive și ilegale către FDGR și Biserica Evanghelică a sașilor, decizie irevocabilă a ÎCCJ în favoarea statului român!

Fapte foarte grave dezvăluite în premieră: Primarul Klaus Iohannis s-a opus în instanță revizuirii sentinței prin care FDGR a fost declarat succesor al organizației hitleriste Grupul Etnic German! (I)

Fapte foarte grave dezvăluite în premieră: Primarul Klaus Iohannis s-a opus în instanță revizuirii sentinței prin care FDGR a fost declarat succesor al organizației hitleriste Grupul Etnic German! (II)

                                               Citiți și:

Klaus intangibilul: Jurnaliști amendați în pragul campaniei electorale pentru vina de a fi dezvăluit și comentat adevăruri istorice de necontestat care îl incriminează pe Iohannis

Minciuni sfruntate într-un comunicat al  Forumului Democrat al Germanilor din România (FDGR)

Culmea tupeului: Succesorii unor hitleriști reclamă că sunt discriminați!

Coteria magistraților și polițiștilor care l-au protejat pe Klaus Iohannis

Klaus Iohannis a fost protejat de procurorii care trebuiau să-l ancheteze!

Klaus Iohannis a fost protejat de procurorii care trebuiau să-l ancheteze! (II)

Klaus Iohannis a fost protejat de procurorii care trebuiau să-l ancheteze! (III)

După procurorii lui Băsescu, procurorii lui Iohannis

Merkel, semnal către justiția română: Nu vă atingeți de FDGR și retrocedările frauduloase către acesta!

Merkel îi apără în gura mare pe succesorii organizației naziste Deutsche Volksgruppe in Rumänien!

Mutti Merkel dă lectii nepermise de lege și de morală 

Klaus Werner Iohannis și Filiera Germană

Trădătorii României: Lichele răsplătite cu tinichele!

Culmea ipocriziei: Urmașii hitleriștilor antisemiți reclamau la CNCD jurnaliștii care dezvăluiseră scandaloasa succesiune și-l decorau concomitent pe șeful evreilor!

 Evreii din România au decorat un hitlerist autodeclarat!

Sărind în apărarea lui Klaus Iohannis, Aurel Vainer, preşedintele Federaţiei Comunităţilor Evreieşti din România, minte cu nerușinare!

Istoricul Ioan Scurtu este târât prin tribunale fiindcă a spus adevărul despre organizația hitleristă Grupul Etnic German, succedată oficial de FDGR-ul lui Klaus Iohannis!

Urmaşii victimelor l-au medaliat pe succesorul călăilor!

De ce tace Alexandru Florian și Institutul „Elie Wiesel” în cazul „FDGR succesor al organizației naziste Grupul Etnic German?”

 

5 Comments

  1. Dr Copy Paste

    “Ciuma Galbena” – Coruptul Iohannis – Succesorul nazistilor – Proprietar cu acte false- Negutatorul de copii – ETC
    Dosarul lui Busoi a fost tinut insa la sertar timp de atatia ani, singura explicatie fiind, in opinia lui Rizea, ca este un alt politician corupt protejat de Sistem.

    Cu toate bubele sale, Cristian Busoi a fost sustinut puternic, la un moment dat, in 2016, pentru functia de primar general al capitalei de catre presedintele Klaus Iohannis si de catre bunul sau amic Eddy Helwig de la SRI. Adevarul este ca Ludovic Orban, Rares Bogdan, Cristian Busoi si Vasile Blaga sunt in acest moment, alaturi de Eduard Helwig, oamenii cei mai de incredere ai presedintelui Iohannis. – Valer Marian – Rizea

  2. Ionela Ionescu

    Poate că o asemenea lege taman îl scapă de pușcărie prin dispariția SUBIECTULUI, subiect care se întoarce la matca inițială, pierde imobilele dar se salvează pe el, mai știi ? Mai rămâne să fie acuzat doar de pagubele produse statului cauzate de chiriile fără măsură plătite de stat, dar ăsta ar trebui să fie un prejudiciu de recuperat în solidar și cu judecătoarele care au dat sentința de “succesor”…. Care judecătoare, dacă sunt excluse din magistratură de către CSM și devin muritoare obișnuite, sunt bune de plată…. Și chiar MERITĂ să plătească și ele și tot neamul lor până la strănepoți pentru așa sentință .
    Oricum, ceva parcă îl cam arde pe mațe că ieri era cam verde așa, parcă avea o neliniște la psihologic…. Mie una așa mi s-a părut…. Sau o fi fost de la frunzele de morcov, că pătează.

  3. gigimutu

    iohane,

    nici acum nu-ti dai demisia? ca daca nu, iti pun romanasii nostri pielea pe bat, asa cum meriti, wuhanis!!!!!

  4. Nenea Iancu

    Eu cred ca werner stie. Stati linistiti, acele imobile vor ajunge tot in posesia lor. Cred ca este o campanie de spalare a imaginii lui werner. De aceasta situatie cu posesiuni ale nazistilor in RO au aflat prea multi si era mult prea flagranta si acum se vrea sa mai dreaga ce se poate. Statul roman se va alege cu praful de pe toba si acum.

  5. justinianus

    Daca acest proiect de lege nu include si “speta” optantilor unguri sau prevederile legilor agrare din 1923 si 1945, nu se face dreptate! Chiar ca ar fi ceva sa se adoppte o astfel de lege tocmai iin timpul cind tara este condusa de Unio Trium Nationum!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *