Colimator

România nu va fi lăsată să își construiască autostrăzi peste Carpați!!! Ce interese străine ne blochează, în realitate?

  Probabil mai toți ați aflat motivul pentru care construcția autostrăzii Sibiu-Pitești a fost oprită de Comisia Europeană: chipurile, pentru […]

 

Probabil mai toți ați aflat motivul pentru care construcția autostrăzii Sibiu-Pitești a fost oprită de Comisia Europeană: chipurile, pentru a nu periclita o specie de gândaci!!! Aceeași Comisie Europeană nu a zis nimic, în urmă cu niște ani, când o altă autostradă din Transilvania s-a construit peste zeci de situri arheologice de mare importanță. Asta nu i-a deranjat pe neomarxiștii de la Bruxeless!

Ei bine, la începutul lui 2018, publicam un articol în care arătam de ce nu vom fi lăsați să construim o autostradă peste Carpați. Citește-l și lămurește-te!

România nu va fi lăsată să își construiască autostrăzi peste Carpați!!! Ce interese străine ne blochează?

Informații pe surse… De aproape 30 de ani reclamăm hoția, incompetența și ticăloșia politicienilor români care, pe lângă faptul că au lăsat România la mâna prăduitorilor străini, nu au fost în stare să construiască măcar 1.000 de km de autostrăzi, pentru a ne face viața mai ușoară și pentru a stimula transporturile pe teritoriul țării, facilitând astfel dezvoltarea economiei. Printre marile nereușite este și cea a măcar unei autostrăzi peste Carpați care să unească Transilvania cu sudul țării. Proiecte au tot apărut dar, ca prin blestem, toate au sfârșit prost. Și, desigur, concluzia românilor a fost aceea că hoții și incompetenții care ne conduc nu sunt în stare să facă mai mult, că ei nu trăiesc decât pentru șpagă. Și dacă aceste nereușite fac parte, în realitate, dintr-un plan bine coordonat de anumite puteri străine? Dacă interesele externe „cer” corupți, incompetenți ți trădători în funcții de conducere?

Istoria ultimelor două milenii ne-au arătat că aceste pământuri au fost la intersecția valurilor migratorii și a marilor puteri, că bogățiile acestor locuri au fost și blestemul nostru. Migratorii, mai apoi Imperiile Otoman, Țarist sau Habsburgic (devenit din secolul XIX Austro-Ungar) au făcut tot posibilul să exploateze la maxim aceste teritorii și pe locuitorii lor, să îi împiedice să se unească și să se dezvolte… Ce s-a schimbat de atunci? Mai nimic: România este și astăzi o țară tampon la intersecția marilor puteri, este în continuare jefuită de „partenerii strategici” și i se blochează dezvoltarea pe direcțiile care nu le convin acestora.

Revenind la subiectul acestui articol, am identificat două motive principale care nu ne vor permite prea curând să construim autostrăzi peste Carpați, oricât ne-am da cu fundul de pământ. Iar pentru a le înțelege trebuie să plecăm de la conștientizarea statutului de colonie economică occidentală pe care îl are România, o țară aservită în mod evident unor interese străine. Așadar, cele două motive care blochează deocamdată construirea unei autostrăzi care să lege Bucureștiul și sudul țării de Transilvania sunt următoarele: 1) Arcul carpatic este o linie de demarcație geostrategică între civilizația occidentală și cea orientală și există interese ca lucrurile să rămână așa; 2) Există un plan de transformare a Transilvaniei, într-un viitor destul de apropiat, într-un principat autonom, administrativ și politic, mai apropiat de Vest decât de București. Și acum să și dezvoltăm…

DEMARCAȚIA GEOSTRATEGICĂ. Dacă analizăm puțin perioada comunistă, și în special perioada de mari prefaceri din epoca Ceaușescu, vom constata un lucru foarte interesant: Regiunea Moldova a beneficiat de mai puține investiții în fabrici și uzine decât restul țării, de unde și conservarea sărăciei acestei părți din România, până astăzi. De ce a dezavantajat Ceaușescu Moldova? De teamă că rușii o vor ocupa și că vor pune mâna pe industria strategică a României. Așadar, Moldova a fost mai puțin industrializată din rațiuni considerate bine întemeiate – nu a avut nici prea multe fabrici și uzine, nici drumuri bune, ca să nu le primească cadou rușii, în cazul unei posibile ocupații.

Din nefericire, pentru forțele occidentale România este astăzi un fel de provincia Moldova din epoca comunistă. Ea nu trebuie să se dezvolte prea mult, nu trebuie să aibă o rețea de autostrăzi bine pusă la punct, nu trebuie să bată palma cu prim ministrul Japoniei (adică o putere din Orient) pentru a beneficia de investiții majore făcute de a treia putere economică a lumii (vă amintiți scandalul diplomatic din anul 2018, al cărui unic scop a fost descurajarea Japoniei de a face investiții în România), etc. România trebuie să deservească interesele occidentale și atât, alții fiind cei care stabilesc lucrurile esențiale pentru noi. Așadar, vrei ca om politic important să inițiezi construirea unei autostrăzi peste Carpați? Nicio problemă, pușcăria îți va bate la ușă și o să te liniștești.

Ca să înțelegeți mai bine, în anul 1996, Samuel Phillips Huntington, profesor la Harvard și analist politic, a publicat lucrarea “Ciocnirea civilizațiilor și refacerea ordinii mondiale” în care susține teza unei noi ordini mondiale, instaurată la sfârșitul Războiului Rece, o ordine care plasează România în zona civilizației ortodoxe, adică într-o lume diferită de cea occidentală, catolică și protestantă, dificil de armonizat cu aceasta. De altfel, el nu face decât să confirme politica de secole a occidentului european în care Carpații delimitau lumea catolică condusă de Papa de la Roma și orientul ortodox.

Civilizațile lumii după Huntington

Să nu îl uităm nici pe George Friedman, de la Stratfor, care vorbea nu demult, într-o expunere publică, despre necesitatea ca România și alte țări din estul Europei să fie transformate în țări tampon menite să înconjoare Federația Rusă, pentru a-i bloca expansiunea și a servi astfel interesele americane. A spus-o limpede, cu cinism, iar vocea lui este una dintre cele care dă direcție jocurilor geostrategice mondiale. Ori o țară tampon NU ARE VOIE să devină o Elveție, așa cum România ar avea potențial să devină dacă ar fi lăsată. Prin urmare, interesele geostrategice americane (vezi și mega țeapa Bechtel) nu coincid cu nevoia firească a unei țări ca România de a avea o rețea mare de autostrăzi.

La toate aceste interese geostrategice se adaugă încă unul major: transformarea Transilvaniei în Principat Autonom, un alt plan care trebuie să descurajeze construirea unei autostrăzi peste Carpați. Astfel, în timp de Ungaria se leagă de Transilvania prin autostrăzi, Bucureștiul nu o face!!! Să fie doar lipsă de viziune a politicienilor români? Nu, pe lângă asta, este o gândire strategică căreia i se subordonează și mulți penali din politica românească, cu putere de decizie.

Desigur, naivii vor reclama Teoria Conspirației, faptul că ungurii nu pot pleca cu pământul în spate sau că, oricum, românii sunt majoritari în Transilvania. Doar că în momentul în care chiar și românii din Transilvania vor fi convinși că le-ar fi mult mai bine fără MITICII de la București, treaba este mai mult de jumătate rezolvată. Iar la acest lucru se muncește din greu: în primul rând se fac investiții străine majore care ridică și mai mult nivelul de trai al celor din interiorul Arcului Carpatic, care oricum este peste cel al moldovenilor, oltenilor sau muntenilor.

Simultan, în anumite mijloace importante de presă din Transilvania se marșează din greu pe stimularea unui curent de opinie orientat împotriva Bucureștiului, care ia banii din Ardealul mai bogat ca să îi prăduie în alte zone și în interes personal.

În același timp, în afara țării, Transilvania este promovată turistic cel mai adesea independent.

Ungaria investește major în Ardeal, cumpără terenuri, susține cu foarte mulți bani populația de etnie maghiară. Un sistem judecătoresc corupt și trădător „restituie” terenuri, imobile, chiar sate întregi urmașilor unor grofi unguri, fără ca aceștia să aibă drepturi reale asupra lor…

Prințul Charles al Marii Britanii, care nu va fi niciodată rege al Regatului Unit al Marii Britanii, a devenit un apostol al intereselor Transilvaniei de pe poziția revendicată de urmaș genetic al lui Vlad Țepeș, visând probabil la tronul regatului independent al Transilvaniei…

Marea greșeală a multor români care se cred foarte isteți (ăia care zic că nu pot lua ungurii pământul Transilvaniei ca să îl ducă în Ungaria), este aceea că nu înțeleg faptul că ruperea Transilvaniei de România NU trebuie să însemne alipirea acesteia la Ungaria. Nicidecum! Proiectul este cel al unei Transilvanii independente, expresie a voinței locuitorilor ei (români și unguri), un proces care nu trebuie realizat neapărat prin violență. Nu uitați că Europa Occidentală a avut grijă să rupă atât Cehoslovacia, cât și Iugoslavia, că în 1989 a vrut să rupă și România, dar asta nu le-a ieșit. De ce ar vrea să o facă? Pentru că toată istoria ne arată că marile puteri vor să aibă vasali mici și slabi, nu țări care să le facă concurență economică sau militară!

Ori, din perspectiva acestui proiect, nu este de dorit ca restul României să se lege prin autostrăzi de Transilvania, pentru că asta ar stimula major circulația între provinciile românești, ar duce la o dezvoltare economică sporită și la o omogenizare a prosperității.

Tocmai de aceea, din păcate, cu o clasă politică (și mă refer la toate partidele parlamentare) incompetentă, coruptă și aservită unor interese străine, nu avem șanse ca în viitorul apropiat să construim autostrăzi peste Carpați. Stăpânii coloniei România nu sunt de acord cu asta! Punct!

                                                                                                                      Daniel ROXIN

P.S. Pentru cei cu creier puțin, care ar fi tentați să mă acuze de simpatii rusești, în urma scrierii acestui articol, menționez că în ultimele două secole, nicio forță străină nu a fost atât de toxică pentru români precum Rusia (Țaristă și apoi Comunistă) și că sunt convins că rușii nu ne sunt prieteni nici astăzi!

Sursa: daniel-roxin.ro

Citiți și:

Autostrada și gândacul, penibilul pretext al străinilor care plănuiesc dezmembrarea României

România nu va fi lăsată să își construiască autostrăzi peste Carpați!!! Ce interese străine ne blochează?

Austria nu vrea autostrăzi peste Carpați, vrea doar resursele naturale, pădurile românilor și Transilvania înapoi în imperiu

Austriecii, cei mai mari jefuitori ai României

Austria a jefuit Transilvania sute de ani, acum jefuiește întreaga Românie

7 Comments

  1. Ionela Ionescu

    …. și în timp ce toată loomea e cu atenția pe subiectul autostrăzilor virtuale, în fapt, în viața reală, cel mai ieftin , rentabil, eficient și NEPOLUANT mijloc de transport se dezasamblează pas-cu-pas, adică transportul cu trenul.
    Dacă ne pun ăștia de-un război , o să mișcăm armamentul, proviziile, soldații cu rolele și trotinetele, cred, respectiv coordonate de google, inventatorul țării Wallachia, care este.

    • IQ100

      Stai linistita la locul tau.Doctrina militara a Ro nu mai este apararea teritoriului national (probabil deranjeaza si substantivul si adjectivul) ci participarea ca forta de mentinere a pacii. da o cautare „activenews.ro stiri-politic Asasinarea-lui-Soleimani-ne-a-aratat-unde-suntem-cu-adevarat-

  2. IQ100

    Pe iugoslavi i-au spart si apoi bombardat, sarbii si croatii si-au scos ochii se pare chiar la propriu in trecutul recent, dar intre Zagreb si Belgrad exista autostrada.
    In Cipru turcii si grecii se au cumne avem noi cu maghiarii, dar intre cele 2 zone exista drumuri bune.
    Numai la noi e ca la nimeni.

  3. Ionela Ionescu

    Fie distrugerea temeinica si definitiva a cailor ferate ne face scosi din lupta inca din start, fie urmatorul razboi de pe la noi nu va mai fi terestru ci in aer : estul va trage cu rachete, vestul va impusca de la Deveselu rachetele respective ca in jocurile cu ratuste, iar CIOBURILE de la rachetele nimerite , precum si rachetele ne-nimerite plus rateurile, vor cadea (desigur) pe terenul nostru, in capul nostru, pe casele noastre, pe scolile noastre, pe spitalele noastre, pe strazile noastre, pe parcurile noastre, pe investitiile noastre, in mod aleatoriu….. de aceea austriecii s-au si gandit dragutii sa ne protejeze padurea si decat sa arda saracuta, mai bine sa fie transportata in Austria.
    Singura noastra salvare este ca, atunci cand tragi o linie dreapta pe monitorul calculatorului intre tragator si Devesel, vezi ca exact in spatele deveseliei sta centrala nucleara de la Koslodui si deci n-ar fi tocmai bine pentru multa lume ca sa se intample un rateu deveselit…. ar iesi o mare dez-veselire…. asta e cam singura noastra pavaza .

  4. zamfir

    In Romania populatia este reeducata sa se deplaseze cu autobuzele ce vor avea camere cu recunoastere faciala, bicicleta, calul sau magarul. De aceea, in acest scop se ingusteaza soselele si se traseaza benzi de bicicleta si role. Transportul de marfa se va face doar noaptea sa nu polueze, iar marfa se va termina la prima ora, astfel soselele vor fi libere, spre bucuria manelistilor care cred ca BMW ul lor X5 Euro 6 polueaza mai putin decat Dacia 1300, ca asa scrie la rubrica de CO2.

  5. CE BINEEEEE! Nu trebuie sa ne batem capul, nimeni nu e vinovat in Tara! Sigur ungurii si Soros sunt de vina, desi nu se mai potriveste aceasta asociere . Uitam ca in 100 de ani nu am incercat sa unim provinciile romanesti desi aveam exempul arhicunoscut al romaniloir care au onstruit un drum principal pana la Sarmisegetuza plus un pod peste Dunare. Ne facem ca ne temem de acest amestec ungar de tip Napoleon( ca inaltime) si Machiavelli ca vorba care inafara de fotbal nu prea face mare lucru nici la el in tara si ne multumim sa dam vina pe altii. Incercati sa extrageti din urmatorul documentar invatamintele necesare:https://youtu.be/uUbN6DXJwFg

  6. Emil

    Povesti ardelenesti. Romania este intr-adevar o tara tampon datorita pozitiei ei strategice intre occident si rusi, dar sa nu uitam ca deasupra puterilor si obiectivelor militare sunt intodeauna cele economice. Pana cand si profetiile se potrivesc mai bine cu o globalizare mondiala decat cu o lume impartita in diferite imperii asa cum se vede pe harta aia. Biblia e clara, Satana urmareste recontruirea turnului Babel, si asta se poate face doar daca vor fi invitate toate natiunile pamantului, inclusiv cele de la rasarit. Razboiul de la Armaghedon nu este altceva decat o lume unita, cu Satana in frunte, impotriva lui Hristos. Pt acest obiectiv oamenii vor trece peste orice piedici si diferente culturale sau economice, si vor da mana cu mana spre o unire a tuturor natiunilor sub conducerea faraonului de la Roma.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


*