![Se va continua cu starea de alertă și, ulterior, cu starea de urgență împotriva Poporului Român și a României?! În ziua de 22 mai 2020, prin OUG nr.78/2020, la art.4, alin.1, Guvernul Orban a […]](https://www.justitiarul.ro/wp-content/uploads/2020/06/lingăul-620x350.jpg)
În ziua de 22 mai 2020, prin OUG nr.78/2020, la art.4, alin.1, Guvernul Orban a anunțat că se va prelungi starea de alertă în România până în 15 iulie a.c. și a hotărât să acorde un număr de 50 de măști de protecție „aferente unei perioade de 2 luni”.
În ziua de 9 iunie 2020, la Palatul Cotroceni, Președintele Klaus Werner Iohannis a avut o întâlnire formală cu Premierul Ludovic Orban și câțiva miniștrii pe tema prelungirii stării de alertă pe tot teritoriul României cu încă o lună, până în 15 iulie a.c. Din imaginile transmise la televiziune s-a văzut că participanții au purtat măști care să le împiedice oxigenarea normală a organismului. La televiziune nu au fost prezentate imagini despre cum le-a fost testată temperatura participanților, cu „pistolul – termometru suport 5G” și în ce parte a corpului (la cap sau în palmă). Lipsa acelor imagini pune la îndoială faptul că aceștia ar fi fost testați. Din imaginile de la televiziune s-a văzut că, la masa prezidențială, nu a fost păstrată distanța de cel puțin doi metri între participanți. Românii așteaptă ca toți participanții să recunoască încălcarea recomandărilor legale și să plătească amenda maximă. Premierul Orban cunoaște modul de amendare și de achitare a sumei datorate.
Celebra fotografie din 25 mai a.c. din Palatul Victoria, unde participanții fără mască și fără să respecte distanțarea socială față de Poporul Român, a confirmat pentru toți românii că este puțin periculos noul coronavirus care i-a îmbolnăvit pe unii cetățeni de COVID-19. Pentru contravențiile de la Palatul Victoria a fost amendat numai Premierul Orban. Pentru contravenienții de la Palatul Cotroceni va fi amendat numai Președintele Klaus Werner Iohannis?
În perioada stării de alertă toate ședințele de Guvern s-au desfășurat fără a fi respectată distanța de doi metri între participanți! Imaginile transmise la televiziune confirmă acest Adevăr. Niciunul dintre participanți nu a fost amendat! De ce?
La toate vizitele de lucru ale Premierului Orban și ale miniștrilor nu s-a respectat distanța de doi metri între participanți! Nimeni nu a fost amendat. De ce?
De fapt, cei care vor să continue starea de alertă au confirmat, timp de o lună, că noul coronavirus nu prezintă nici un pericol și distanțarea impusă la doi metri este obligatorie numai pentru ceilalți cetățeni, cu scopul de a menține frica și pentru a continua să fie închise marea majoritate a activităților economice, sociale, religioase, culturale și sportive, precum și pentru a batjocori Poporul Român.
Ședința de la Palatul Cotroceni a fost formală, iar textul pe care l-a citit Președintele Iohannis la televiziune de pe prompter, imediat după întâlnire, a fost pregătit cu câteva zile înainte.
Dacă ar fi fost o întâlnire informală, Președintele României trebuia să solicite și, apoi, să facă publice, cel puțin, următoarele informații:
– Numărul cetățenilor fără COVID-19, în data de 8 iunie a.c., în România, din care pe județe și în municipiul București.
– Numărul bolnavilor cu COVID-19, în ziua de 8 iunie a.c., pe județe și în București.
– Ponderea bolnavilor de COVID-19 în totalul populației, la nivel național, pe județe și în București.
– Numărul spitalelor suport COVID-19 din întreaga țară, numărul paturilor din fiecare spital și numărul bolnavilor de COVID-19 internați în fiecare spital, în ziua de 8 iunie a.c.
– Numărul medicilor și al personalului medical din fiecare spital și fiecare policlinică suport COVID-19 care au șomat în cele trei luni ale stării de urgență și de alertă, datorită faptului că acestea au fost închise pentru bolnavii cronici și alți numeroși bolnavi care au fost refuzați la internare.
– Numărul spitalelor de campanie (civile și militare) amenajate și în ce localități, precum și numărul bolnavilor de COVID-19 care au fost internați și tratați în aceste spitale.
– Numărul de persoane asimptomatice care au fost internate cu forța, la nivel național și pe județe, cu scopul de a susține pandemia mediatică zilnică de pe toate canalele de televiziune și radio. De asemenea, numărul mediu al zilelor de spitalizare a bolnavilor asimptomatici și schema de tratament aplicată.
– Care sunt cauzele pentru care în România s-a înregistrat cel mai mare număr al morților cu COVID-19, comparativ cu țările din Europa de sud-est? Există o legătură între acest număr și ordinul dat pentru înregistrarea drept cauză a decesului numai COVID-19 , în actele tuturor morților din perioada stării de urgență și a stării de alertă?
– Numărul real al persoanelor care au decedat exclusiv din cauza COVID-19 și, separat, cei care au avut comorbidități.
– Numărul măștilor de protecție puse la dispoziția populației, în cele 90 de zile, din care cifra reală a măștilor neconforme depistate și confiscate de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
– Raportul medicilor specialiști cu privire la pericolul mare asupra sănătății oamenilor care este generat de purtarea măștilor neconforme.
– Numărul uriaș (multe milioane) al măștilor de protecție achiziționate în baza OUG nr.78 din 22 mai 2020 și care nu au fost distribuite la persoanele cu venituri mici. Situația acestora pe județe și pe localități, precum și persoanele vinovate de neasigurarea protecției împotriva COVID-19 pentru multe sute de mii de cetățeni.
– Numărul pistoalelor-termometru suport COVID-19, pe localități și pe județe, care au fost folosite în timpul stării de alertă pentru termoscanare și iradierea cetățenilor care au intrat în unele spații închise.
– Numărul pistoalelor-termometru suport COVID-19 care au fost conforme, pe județe și pe localități, după verificarea lor legală de către cei de la metrologie.
– Numărul cetățenilor termoscanați ilegal, la cap sau în palmă, din care numărul celor care au avut o temperatură mai mare de 37,3 grade Celsius.
– Numărul cetățenilor români care, în timpul stării de alertă, au plecat să lucreze în străinătate, din care câți au fost depistați ca fiind bolnavi de COVID-19.
– Numărul total al cetățenilor români intrați în carantină, pe total țară și pe județe, din care câți s-au îmbolnăvit de COVID-19 și câți s-au vindecat.
– Numărul la nivel național și pe județe al persoanelor internate în spitale ca având COVID-19, din care numărul celor care au învins boala și au fost internați în timpul stării de alertă.
– Numărul persoanelor testate și al persoanelor confirmate pozitiv la nivel național și pe județe, din care numărul persoanelor care au fost anterior vaccinate antigripal. S-a constatat în România, la fel ca în alte țări, că toate persoanele care au fost vaccinate antigripal au fost depistate pozitiv la testul pentru virusul SARS CoV-2?
– Numărul persoanelor care au încălcat reglementările impuse pe perioada stării de alertă, la nivel de țară și pe județe, precum și valoarea amenzilor aplicate.
– Opera științifică, cine a realizat-o și care dovedește că în timpul stării de urgență virusul SARS-Cov-2 a putut sări până la un metru între cetățeni, iar în timpul stării de alertă același virus a sărit până la doi metri între cetățeni.
– Ce legătură există între distanțarea fizică dintre cetățeni de un metru, respectiv doi metri și tehnologia 5Gde supraveghere a lor? Câte antene pentru tehnologia 5G au fost instalate în România și în fiecare județ? Cine le-a amplasat? Au aprobările legale, inclusiv autorizații de construire? Au fost înștiințate comunitățile locale și există hotărâri ale Consiliilor locale și ale Consiliilor județene?
În cazul în care ar fi existat și ar fi fost analizate aceste informații, ședința fulger de la Palatul Cotroceni nu ar fi durat doar o oră, iar Președintele Klaus Werner Iohannis nu ar fi avut argumente credibile care să justifice continuarea stării de alertă în întreaga țară cu încă 30 de zile, din 16 iunie până în 15 iulie 2020.
Informațiile menționate mai sus pot și trebuie să fie solicitate Guvernului Orban de către Parlament și să fie analizate cu ocazia discutării cererii privind prelungirea stării de alertă, în toată România, cu încă 30 de zile.
Pe bază de date concrete și ținând seama de realitatea faptică, Parlamentul nu are temei legal să accepte continuarea stării de alertă nici măcar în unele unități administrativ-teritoriale! Senatorii și deputații trebuie să știe că la Parchetul general a fost înregistrat un dosar penal pentru săvârșirea infracțiunii de GENOCID în timpul stării de urgență și a stării de alertă. Cei care votează pentru prelungirea stării de alertă cu scopul continuării GENOCIDULUI riscă să răspundă pentru faptele lor. Autorii GENOCIDULUI nu au imunitate ci perspectiva închisorii pe viață.
Cei puțini care susțin GENOCIDUL împotriva Poporului Român după paravanul COVID-19 au declarat public că se bazează în deciziile lor pe opiniile specialiștilor. Care specialiști? Cei care:
– Au contribuit la declararea pandemiei de COVID-19 în România și a stării de urgență când erau doar 168 de bolnavi infectați cu noul coronavirus?
– Au dispus ca toate spitalele și policlinicile din România să devină suport COVID-19 și să fie închise pentru cei peste 1.000.000 de bolnavi cronici și numeroși alți bolnavi care ar fi trebuit să fie examinați, internați sau operați în cele trei luni ale stării de urgență și stării de alertă? Dintre aceștia, peste 20.000 au murit cu zile și îi au pe conștiință cei care au impus și susțin starea de urgență și starea de alertă în România. Acesta este GENOCID și persoanele vinovate au șansa să fie cercetate, judecate și condamnate la închisoare pe viață. Realizând pericolul, unul dintre secretarii de Stat de la Ministerul Sănătății și-a dat demisia, iar ministrul Sănătății se pregătește să-l urmeze.
– Le-au spus românilor că noul coronavirus este de 10 ori mai puțin periculos decât oricare virus gripal.
– I-a obligat pe cetățeni să se spele suplimentar pe mâini, să dezinfecteze numai unele obiecte, să spele și să dezinfecteze clanțele, butoanele de la lifturi, scaunele și mesele de la terase, șezlongurile de pe plajă etc pentru că virusul SARS CoV-2 se transmite prin aer și intră în organism nu prin piele ci prin intermediul căilor respiratorii.
– Au încercat să-i convingă pe cetățeni că virusul SARS CoV-2 știe număra până la 3 (și nu-i atacă pe cei care se adună în grupuri foarte mici), la 8 (pentru cei care participă la înmormântări, cununii și botezuri) la 20 (în cazul celor care participă la petreceri în spații închise) etc.
– I-au avertizat pe români, în timpul stării de urgență să păstreze o distanță socială de 1 metru. Apoi, în starea de alertă au stabilit și i-au obligat pe cetățeni să păstreze o distanță fizică între ei de 2 metri. Este evident că acei specialiști pe care se bazează Președintele Iohannis și Guvernul Orban, în mod conștient, le-au cerut cetățenilor timp de două luni în starea de urgență, să stea la distanță de 1 metru între ei pentru a se putea infecta cu virusul SARS CoV-2.
– Atunci când pericolul de îmbolnăvire cu noul coronavirus SARS CoV-2 a fost mai mare, în timpul stării de urgență, nu au introdus obligativitatea purtării măștii de protecție în unele spații închise cu toate că în multe țări se purta masca respectivă încă din lunile februarie-martie a.c.
– În timpul stării de urgență și după ce a început starea de alertă nu au protejat sănătatea cetățenilor prin introducerea termoscanării.
– Și-au dat cu presupusul în privința vârfului pandemiei (epidemiei) de COVID-19. Au zis că acesta va fi înaintea Sărbătorilor de Paști, apoi la Sfintele Paști, ulterior după această Sfântă Sărbătoare, apoi la 1 iunie, ulterior de Rusalii, iar acum știu și ne amenință că va veni valul doi al pandemiei.
– Știu sigur că nu vom scăpa de acest virus și că al doilea val va veni la toamnă sau la iarnă, dar sigur va sta cu românii tot anul 2021. Dar, tot ei știu că există mulți viruși gripali față de care organismul uman are anticorpi.
– Au creat și întreținut frica și stresul față de COVID-19, contribuind la scăderea imunității organismului cetățenilor care au fost condamnați să stea în casă, în arest la domiciliu.
– Au instituit discriminarea între cetățeni pe criterii de vârstă fiind aspru pedepsiți și umiliți cetățenii cu vârsta de peste 65 de ani. Aceiași specialiști prezidențiali și guvernamentali au coborât acum discriminarea între copiii de la grădinițe și de la creșe. Cei care sunt înscriși la grădinițele și creșele private își reiau programul după 15 iunie a.c. Pe copiii de la grădinițele și creșele de stat îi atacă COVID-19?!
– Au legături oculte cu COVID-19 și au stabilit periodic măsuri absurde și arbitrare de relaxare sociale. De exemplu:
a) Interzicerea intrării credincioșilor în biserici și în același timp asigurarea accesului liber la supermarketuri. Cele 90 de zile ale stărilor de urgență și de alertă i-au convins pe români că virusul SARS CoV-2 și cei care l-au produs și l-au răspândit sunt anticreștini și mari dușmani ai lui Iisus Hristos și ai Bisericilor creștine.
b) Cetățenii din zonele metropolitane au putut ieși din localități fără declarație, iar ceilalți doar cu declarații. Astfel, s-a constata că virusul SARS-CoV-2 a învățat să citească și știe ceva geografie, inclusiv localitățile componente ale fiecărei zone metropolitane.
– Au stabilit prin Ordine restricțiile ce trebuie respectate de toți cetățenii, cu excepția celor care au plecat la cules de sparanghel în Germania. Această plecare din țară a mii de români, cu încălcarea tuturor prevederilor legale, a confirmat pentru toți cetățenii că noul coronavirus nu este atât de periculos pe cât este prezentat în mass-media de către susținătorii GENOCIDULUI.
– Au instaurat dictatura politico-militară împotriva Poporului Român bazându-se pe povestea drobului de sare devenit COVID-19, precum și pe informații care nu corespund realității. Aceștia încearcă să-i convingă pe cetățenii României despre ce s-ar fi întâmplat dacă…
Tot „specialiștii în COVID-19” uită să le spună românilor că: sunt țări unde nici un cetățean nu s-a îmbolnăvit de COVID-19; sunt multe țări în care au fost ridicate toate restricțiile; sunt țări europene unde s-a renunțat la purtarea măștilor de protecție pentru a nu-i îmbolnăvi pe oameni; sunt țări unde s-au redeschis școlile și grădinițele; sunt țări unde au loc uriașe manifestații publice în numeroase orașe etc.
– Au estimat aiurea numărul persoanelor care se vor îmbolnăvi de COVID-19 și le-au exagerat intenționat pentru a încerca să justifice externarea bolnavilor din spitale, urmată de închiderea lor pentru a deveni suport COVID-19, adică pentru a contribui la creșterea numărului de decese.
– Și-au arogat dreptul de a stabili, împreună cu noul coronavirus, ce relaxări arbitrare oferă populației, de când și care este numărul maxim al participanților pe care nu îl atacă COVID-19 și pe care îl verifică angajații Ministerului Afacerilor Interne.
– Au dispus cheltuirea unor sume mari din bani publici pentru spitalele de campanie suport COVID-19 în care nu a ajuns nici un pacient infectat cu noul coronavirus. Acum acestea sunt desființate în taină, fără vizite prezidențiale și ministeriale. Televiziunile au pierdut și ele ocazia unor reportaje interesante de la fața locului.
Desființarea spitalelor de campanie și numărul foarte mic al bolnavilor internați în spitalele suport COVID-19 confirmă că nu este necesară prelungirea degeaba a stării de alertă. În plus, Regimul Iohannis-Orban se laudă și îi asigură pe cetățenii români că situația COVID-19 este sub control. Ca urmare, nu este necesară continuarea stării de alertă nici la nivelul întregii țări și nici într-o unitate administrativ-teritorială.
Guvernul Orban Ludovic cerșește de la Parlament (pe care l-a etichetat foarte urât până acum) prelungirea stării de alertă sub pretextul că încă există în România virusul SARS CoV-2. Acest virus, alături de mulți alții există în România și vor exista. Ca urmare, Regimul Iohannis-Orban a înștiințat Poporul Român că va avea parte în continuare de stări de alertă și stări de urgență care vor alterna.
Conducerea Parlamentului are șansa și obligația să-l invite pe Președintele României, Klaus Werner Iohannis ca să prezinte un mesaj în legătură cu: necesitatea prelungirii stării de alertă în toată țara; noile relaxări anunțate după 15 iunie a.c.; argumentele pentru restrângerea sau interzicerea drepturilor și libertăților cetățenilor, precum și pentru blocarea numeroaselor activități economice, sociale, religioase, culturale și sportive.
Fiind profesor de fizică, Parlamentul îi poate cere Președintelui Iohannis să explice cum și în baza căror legi ale fizicii a fost calculată și de către cine acea distanță de 1 metru, respectiv 2 metri, cât poate sări noul coronovirus SARS CoV-2 de la cei bolnavi de COVID-19 către oamenii sănătoși care sunt protejați de către măștile neconforme și cele neomologate în România.
Când se continuă GENOCIDUL împotriva Poporului Român după paravanul COVID-19 s-a ajuns în aceste zile ca unii dintre asasinii politici să lanseze și să susțină ideea unui compromis între partidele politice parlamentare cu scopul de a se prelungi netemeinic și nelegal starea de alertă pe tot teritoriul României.
Românii din Țara-Mamă și românii de pretutindeni au ocazia să vadă și să afle care dintre partidele politice parlamentare susțin GENOCIDUL împotriva Poporului Român și falimentarea economiei naționale.
Prin votul lor referitor la prelungirea agoniei economiei românești și a stării de alertă, partidele politice parlamentare au șansa și obligația să stopeze epidemia fricii în România și GENOCIDUL împotriva Poporului Român.
Dr. Gheorghe Funar
Președintele Partidului România Noastră
Cluj-Napoca, 11 iunie 2020
Don Funar, cereti prea mult unui om care a uitat si formularea la referendum! Ce sa ceri unui sas biciclist, Klaunus Magnus Invictus Stupidus, decit loialitate pentru mutter land?
Iliescu, Băsescu și Constantinescu nu sunt români, chiar dacă poartă nume românești. Ultimul președinte român a fost Nicolae Ceaușescu. Iliescu este corcitură khazaro-țigănească, Constantinescu este khazar, pe maică-sa o chema Kazbici, iar Băsescu este khazar, taică-său adevărat a emigrat în Israel după ce a divorțat de maică-sa, iar la recăsătorirea acesteia, noul soț, Băsescu, i-a adoptat pe copiii Traian și Mircea.
***xyz,ce naționalitate aveți?
Starea de alertă nu știu dacă va mai fi prelungită,însã starea de urgență cu siguranță din toamnă o vor reintroduce;mai au de făcut afaceri cu mãști,alcool sanitar,clor ș.a.
**xyz,din ce țarã proveniți?
1. Banuiesc ca numarul mai mare de cazuri raportate in ultimele zile are ca scop sa convinga PSD-ul sa voteze in parlament prelungirea starii de alerta (chiar si numai cu 15 zile);
2. Spitalele de campanie au stat goale inclusiv in orase care au avut foarte multi pacienti in vremea varfului pandemiei (de exemplu la New York). La noi au fost amenajate nu pentru ca s-ar fi asteptat cineva sa se umple cu bolnavi, ci pentru ca armata si aliatii nostri strategici sa mai incaseze niste sume suplimentare de la guvern;
3. Internarea cu forta a persoanelor asimptomatice este momentan unica varianta ca sa mai adune pacienti pentru spitalele covid-19 si astfel acestea sa-si justifice existenta. Oamenii nu mai calca prin spitale decat in caz de urgenta majora si nici nu se duc la centrele de testare de la Arena Nationala.
Apreciez in acest sens implicarea CCR si asocierea spitalelor covid-19 cu ”centrele de detentie”, iar doctorii care ii trateaza pe asimptomatici sunt ”tortionarii”. Este o realitate care ii doare pe propagandistii PNL, de aceea sunt acum atat de scandalizati de acel afis.
Pușcăria pe viață nu e suficientă. Ar trebui să așteptăm prea mult și există riscul să fie eliberați pentru bună purtare în pușcărie. Sentința se execută imediat ca la Antonescu, doar cu o mică noutate pe care nu o descriu aici și acum. Soția va putea să-și urmeze soțul în tot și în toate.