Observator

Sparanghel Vodă a poruncit: Încă o lună de arest la domiciliu și pierderea unor drepturi și libertăți cetățenești fundamentale

  Deci, a rămas să vă explic de ce e im-pe-ri-os necesar să fim ținuți în continuare la pușcărie. OK, […]

 

Deci, a rămas să vă explic de ce e im-pe-ri-os necesar să fim ținuți în continuare la pușcărie.

OK, uitați-vă la graficul care ilustrează rata cumulată a mortalității (câți decedați cu covid raportat la populația totală) pe un cluster al „lumii civilizate”, ca să zicem așa, compus din 10 state.

Click pe grafic pentru mărire!

Bre, infidelilor care sunteți voi asimptomatici, asimptotici sau ce mai sunteți, păi nu vedeți?! Ne batem la campionat cu Israelul!

SUNTEM FINALIȘTI!!!

Conduc ei, deocamdată, cu 14 morți la 1 milion locuitori, dar noi venim tare pe turnantă și, sub înțeleapta ocârmuire a conducerii de Partid și de Stat, i-om depăși și pe ei, pentru a deveni pușcăria… pardon… țara cea mai de succes din galaxie în lupta împotriva parșivului covid!!! Acum ați înțeles?! De-aia tre’ să rămâneți panicați în celulele voastre și să nu crâcniți!

Ducă-se învârtindu-se și economia, și mâncarea, și banii noștri, și siguranța publică, și starea noastră mentală, laolaltă cu imunitatea, de fleacuri d-astea vă arde vouă, ingraților??? Hai, toată lumea după mine: „Klausi și cu Arafat / Ne vor scoate din rahat! / Ei cu tot cu Lucovid / Bagă spaima în covid!”

TRĂIASCĂ PARTIDUL!

TRĂIASCĂ MILIȚIA!

TRĂIASCĂ SECURITATEA!

   Toate astea, firește, dacă urmăm recomandările Grupului de Înmormântare Strategică și ne informăm doar din „surse oficiale”. Da, oficial ne merge bine.

Iar toate astea, totodată, doar dacă nu ne mănâncă undeva să comparăm cei 346 (treisutepatruzecișișase!!!!!!!) decedați cu covid la purtător, adică 0,0016% din populația țării, cu cele naiba-știe-câte-mii-sau-zeci-de-mii de alte persoane care or fi murit în țară pe durata arestului nostru, doar că din cauza altor boli, care boli însă par să nu fie de interes pentru cioclii din presă

Cam atât despre farsa asta din ce în ce mai sinistră.

                                                                                                      Ionut Apahideanu

 

Prin prelungirea stării de urgență, Iohannis restrânge următoarele drepturi și libertăți: libera circulație, dreptul la viață intimă, familială și privată, inviolabilitatea domiciliului, dreptul la învățătură, libertatea întrunirilor, dreptul la grevă, dreptul de proprietate private și libertatea economică

Click pe imagine pentru mărire!

În temeiul prevederilor art. 93 alin. (1) și ale art. 100 din Constituția României, republicată, precum și ale art.3, art. 10 și art.15 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/1999 privind regimul stării de asediu și regimul stării de urgență, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr.453/2004, cu modificările și completările ulterioare,

Președintele României decretează:

Art. 1. – Începând cu data de 15 aprilie 2020, se prelungește cu 30 de zile starea de urgență pe întreg teritoriul României, instituită prin Decretul nr.195/2020, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 212 din 16 martie 2020.

Art. 2. – Pentru prevenirea răspândirii COVID-19 și realizarea managementului consecințelor, raportat la evoluția situației epidemiologice, pe durata stării de urgență este restrâns exercițiul următoarelor drepturi şi libertăți, proporțional cu gradul de realizare al criteriilor prevăzute de art. 3 alin. (5):

  1. libera circulație;
  2. dreptul la viață intimă, familială și privată;
  3. inviolabilitatea domiciliului;
  4. dreptul la învățătură;
  5. libertatea întrunirilor;
  6. dreptul la grevă;
  7. dreptul de proprietate privată;
  8. libertatea economică.

Art. 3. – (1) Pe durata prevăzută la art.1, măsurile de primă urgență cu aplicabilitate directă sunt stabilite în anexa nr.1, iar măsurile de primă urgență cu aplicabilitate graduală sunt stabilite în anexa nr. 2.

(2) Implementarea măsurilor de primă urgență cu aplicabilitate directă, prevăzute în anexa nr.1, este în responsabilitatea ministerelor de resort și a celorlalte organe de specialitate, potrivit domeniilor aflate în competența acestora, în măsura în care prin prezentul decret nu se stabilește altfel.

(3) Măsurile de primă urgență cu aplicabilitate graduală prevăzute la pct.1-6 din anexa nr.2 se dispun de ministrul afacerilor interne sau de înlocuitorul legal al acestuia, cu acordul prim-ministrului, prin ordonanță militară, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

(4) Măsurile de primă urgență cu aplicabilitate graduală, prevăzute la pct.7 din anexa nr. 2, se dispun de către Ministerul Afacerilor Interne, prin ordin al secretarului de stat, șef al Departamentului pentru Situații de Urgență sau înlocuitorul legal al acestuia, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

(5) Măsurile prevăzute la alin.(3) și (4) se dispun potrivit evaluării realizate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, cu acordul prim-ministrului, pe baza următoarelor criterii:

  1. intensitatea transmiterii intracomunitare a COVID-19;
  2. frecvența apariției unor focare într-o zonă geografică;
  3. numărul de pacienți critici raportat la capacitatea sistemului sanitar;
  4. capacitatea și continuitatea asigurării serviciilor sociale și de utilități publice pentru populație;
  5. capacitatea autorităților publice de a menține și asigura măsuri de ordine și siguranță publică;
  6. măsurile instituite de alte state cu impact asupra populației sau situației economice a României;
  7. capacitatea de asigurare a măsurilor pentru punere în carantină;
  8. apariția altor situații de urgență.

(6) Conducerea aplicării măsurilor stabilite prin ordonanță militară sau prin ordinul prevăzut la alin.(4) revine Ministerului Afacerilor Interne.

Art. 4.- (1) Coordonarea și conducerea integrată a acțiunilor și măsurilor de răspuns cu caracter medical și de protecție civilă la situația de urgență generată de COVID-19 se realizează de către Ministerul Afacerilor Interne – Departamentul pentru Situații de Urgență, în colaborare cu Ministerul Sănătății și cu celelalte instituții implicate, prin Centrul Național de Coordonare și Conducere a Intervenției.

(2) Instituțiile prevăzute la alin.(1) desemnează în cadrul Centrului Național de Coordonare și Conducere a Intervenției personal cu funcție de decizie.

Art. 5. – Conducătorii autorităților publice, ai celorlalte persoane juridice, precum și persoanele fizice au obligația să respecte și să aplice toate măsurile instituite prin prezentul decret, precum și cele dispuse în aplicarea acestuia.

Art. 6. – Instituțiile sprijină structurile Ministerului Afacerilor Interne, la solicitarea acestuia, în îndeplinirea misiunilor, conform legislației în vigoare.

Art. 7.– Pe durata prevăzută la art.1, se mențin măsurile dispuse prin actele emise pentru punerea în executare a Decretului nr.195/2020, în măsura în care prin prezentul decret nu se dispune altfel.

Art. 8. – Anexa nr. 1 și anexa nr. 2 fac parte integrantă din prezentul decret.

Art. 9. – Prezentul decret se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data de 15 aprilie 2020.

Art. 10. – Prezentul decret se transmite Parlamentului în vederea exercitării atribuției prevăzute de art.93 alin.(1) din Constituție.

PREȘEDINTELE ROMÂNIEI

KLAUS-WERNER IOHANNIS

În temeiul art. 100 alin. (2) din Constituția României, republicată, contrasemnăm acest decret

                                                                                           PRIM-MINISTRU

                                                                                           Ludovic ORBAN

                                                                                                      Sursa: presidency.ro   

 

3 Comments

  1. L M

    Filmul La veuve de Saint-Pierre… pentru ca oamenii sa isi aduca aminte ce inseamna demnitatea si crezul in principii adevarate… unde sunt astfel de oameni vericali acum?

  2. Dima

    Acum hai sa vedem si altfel: daca nu ar fi prelungit starea de urgenta, atunci ordonantele militare (emise de un minister civil) si-ar fi incetat de indata aplicabilitatea. Asta inseamna ca practic nu ar mai exista baza legala pentru toate aceste restrictii de deplasare, inchiderea scolilor, a mall-urilor, a restaurantelor, iar tara incepand de azi se putea intoarce brusc la normalitate.

    Asa ei vor sa relaxeze treptat restrictiile (si nu, cei sub 65 de ani nu vom sta in case obligatoriu pana in 15 mai ; dar nici cei inca panicati de virus nu vor fi obligati sa se intoarca la locul de munca).

    Ridicarea restrictiilor si repornirea partiala a economiei se va face in functie de planul elaborat la Bruxelles, primele semne de relaxare in Romania putand veni incepand cu 27 aprilie.

    • gigimutu

      pai bre nea Dima,

      daca totul este un mic fis, de ce nu renunta p….a bleaga iohan la starea de urgenta? de aia ca asa a primit hordin de la (m)ue?ai vazut ca deja multe tari deschid activitatile, ca doar n-o sa moara de foame din cauza lu virusache asta care mai mult panica este? decit virus? ce naiba?
      si apoi, cum ramine cu sparangheliada? mi-ar placea sa cade niste capete pentru chestia aia nasoala, ca pentru acesti sparanghelari, nu le-au trebuit nici o hirtie, pentru ei nu a fost valabila nici o ordonanta, asa-i? tara lu sparanghel voda!!!, cade-a-iar sparanghelu in buda!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *